mami
Member
- Reaktionspoäng
- 0
ryktas om att det troligtvis har mycket att göra med deras situation på v29
Ryktas att... Det är alltid bra att ha en hund att skylla på
ryktas om att det troligtvis har mycket att göra med deras situation på v29
Ryktas att... Det är alltid bra att ha en hund att skylla på
Ryktas att något fått skäll![]()
käften påre pissmyra!
Lite tråkigt slut dock..Ryktas V31 är DÖD!
Ryktas att jag är den första att beklaga att spelare gråar sig, men oxå den fösrta att gratulera AIDS till en mycket bra genomförd taktik mot SuSa.
Ryktas att jag kommer inte att gråa mig![]()
Lite tråkigt slut dock..
Ryktas att jag med spänning inväntar mängder av klagomål angående fusk, fulspelande, gangbangande och mängder av andra påhitt från SuSa spelare. Kom ihåg vart ifrån ni hörde det först.
Ryktet dementeras, då SuSa inte spelat sen v14.![]()
Ryktas att jag med spänning inväntar mängder av klagomål angående fusk, fulspelande, gangbangande och mängder av andra påhitt från SuSa spelare. Kom ihåg vart ifrån ni hörde det först.
Kanske inte det SuSa du en gång kände, men så är det med alla former av sporter och tävlingar, lineups förändras med tiden.
Du har så rätt, Lawliet. Det är "mitt" SuSa jag pratar om och det spelade v14, även om jag gjorde försök att acceptera den "nya" stilen att spela på ett par världar till. Ena ledaren är den samma ja, men den som stod för filosofin och spelstilen har klivit av för lääänge sen.
Finns säkert en sportrelaterad metafor du kan använda till det också.
Ryktas att en riktig supporter följer sitt lag oavsett vilken liga de spelar i och vilken spelstil de har. Då är jag väl ingen riktigt supporter då.![]()
de ryktas att en stam i öster är under anfall ..men har en plan för å komma undan
http://www.grapheine.com/bombaytv/agence-en-56dbe518b87ffda6805484ae0a8c6859.html