Det ryktas att...

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att jaktish aka herr Jaktmaestro bara är en enkel liten bondepjäs i Flystings schackspel och att Flysting inte har några planer på att låta lille jaktish komma till andra sidan brädet så att jaktish får lite maktish och kanske kan slaktish. Nä Flysting kommer bara offra herr Jaktish för att låta de andra pjäserna få sig lite mat. Alltså låta honom bli tjockt slaktish för liksish assish så går iallafall ryktish men vad vet jag... Jag är ju bara mästare på Schack liksom :sneaky:
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas såklart om att Jaktish inte är ensam om att gödas för slakt i sin stam, ryktet går att Supernova är nya Diana Ross..... säger bara en sak..... CHAIN REACTION
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag äntligen lyckats få en lärling! Ren och skär kärlek är det här :p
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag ska byta stam ikväll

//GS
Bekräftas, knight försöker lösa det med plats åt dig just i denna stund


Ryktas att jag ska byta stam ikväll

//
Bekräftas, knight försöker lösa det med plats åt dig just i denna stund


Ryktas att jag äntligen lyckats få en lärling! Ren och skär kärlek är det här :p
Bekräftas, Utan dig så hade jag aldrig lärt mig att man drar in mycket mer resurser ifall man farmar med spjut istället för yxor :sneaky: En viktig sak att veta ifall man ska ta över som CM ♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤:cool:
 

DeletedUser

Guest
Bekräftas, Utan dig så hade jag aldrig lärt mig att man drar in mycket mer resurser ifall man farmar med spjut istället för yxor :sneaky: En viktig sak att veta ifall man ska ta över som CM ♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤♡ ❤:cool:

Det ryktas att om man ska ta över som CM bör man känna till att det korrekta namnet på sant v8 manér är spjytt, inte spjut. :sneaky:
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Arbetar ni i team grappar? För först var det bara falska rykten, sen var det bara sanna rykten, och nu så ser jag två rykten som omöjligt kan vara sanna OMÖJLIGT.

Btw så ryktas det om att GS använder sig av det stora flaggknepet där han bygger en adelsman, sänder den ensam för att låta den dö, sen bygger en ny, sänder den till döden, producerar en ny........ Allt för att få dom där nivå ett flaggorna... Många beckar små... närmare bestämt 3 * 3 * 3 * 3 * 3 ;)

Ryktet är såklart direkt uppsnappat från gatan för erat intresse.
 

mrmonster33

Member
Reaktionspoäng
6
Ryktas att jag inte uppskattar att få börja med 200lk och 300 yxor när man har farmen i nivå 1 och inga resursbyggnader. :crybaby:
 

mrmonster33

Member
Reaktionspoäng
6
Bekräftas. Ryktas dock också att 26p barbarer inte ger mycket resurser även om det finns 5st inom 1h avstånd.
 
Topp