Det ryktas att...

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att det politiska rävspelet är i full gång...stammar försöker skapa relationer samtidigt som de aktivt jobbar för att sabotera med spikade barbarer och slutna avtal om gangbang...tw.se i ett nötskal :)

ryktas att de flesta är för rädda för att stå på egna ben. jag hoppas denna värld kan skötas snyggare än de senaste så vi kan ha kul tillsammans istället för gangbangs å relationer mellan alla större stammar. Eller vad sägs? :)
 

*Stronk*

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att de flesta är för rädda för att stå på egna ben. jag hoppas denna värld kan skötas snyggare än de senaste så vi kan ha kul tillsammans istället för gangbangs å relationer mellan alla större stammar. Eller vad sägs? :)

det är ju det som är kul? :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man orutinerad om man sitter och dömmer spelare/stammar efter rankingen såpass tidigt...
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Vi/oss-testet i korthet:
Prova ersätta de/dem mot vi/oss. Vi byter ut du mot de. Oss byter du ut mot dem. Välj det alternativ som låter rätt. Är du osäker blir det oftast rätt om du väljer de.

Tja Zapp, lirar du här? (Ryktas att du gör det eller något) :p
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att de flesta är för rädda för att stå på egna ben. jag hoppas denna värld kan skötas snyggare än de senaste så vi kan ha kul tillsammans istället för gangbangs å relationer mellan alla större stammar. Eller vad sägs? :)

Ryktas att jag delar dina förhoppningar
 

Zapp007

Member
Reaktionspoäng
0
Dementeras, du är dålig på att farma om du inte lyckas hålla konstant farmcap utan lk, i sanningens namn.

Om alla barbarer i närheten är tomma på resurser och man behöver skicka längre bort är det lugnt värt med lk. Hur fan menar du att man kan vara dålig på att farma? Jag tror inte riktigt man kan vara bra eller dålig på att farma, bara mer eller mindre aktiv?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att farmning är mer än att bara skicka iväg trupper
 

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Dementeras, du är dålig på att farma om du inte lyckas hålla konstant farmcap utan lk, i sanningens namn.

Beror väl helt på läget på kartan och hur pass aktiv du själv och dina grannar är ... Fattar inte hur man kan vara dålig på att farma, det är ett ont måste som man varken är bra eller dålig på :p
 
Topp