Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att ett konto som satts på avslutning gråas den 4 december, gissa vilket fjantar
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
* Ryktas att det behöver mergas för att få sina fiender på plats. Sorgligt. Kämpa på Exc :)

hahhaha,ryktas att ??? ledde mot exc och hade dom nere på räkning (trots att exc var ca 3X så stora som ???) innan merg,kämpa på Exc sad du och ja det gör dom som vanligt adlar barbar byar trots kriget.

jag säger inte att hela exc är dåligt,utan ledningen som underskattar sina fiender och går bakom ryggen på sina "vänner"
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ICA kommer ta tillfället i akt och förklara krig mot SuSa innan de hunnit ta Exc-byarna och bli för starka.
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
* Ryktas att det pratas mycket om Exc´s ledning men undertecknad kan ändå meddela att MrM är en av de pålitligaste jag spelat med. Sen får var och en tycka vad de vill.
 

DeletedUser

Guest
* Ryktas att det pratas mycket om Exc´s ledning men undertecknad kan ändå meddela att MrM är en av de pålitligaste jag spelat med. Sen får var och en tycka vad de vill.

Ryktas att han kanske går att lita på men en bra ledare?

Är man en bra ledare om man försvinner när ett krig knackar på dörren?
Är man en bra ledare/förebild om man adlar barbarbyar och internadlingsbyar?
Är man en bra ledare om man inte inser att man möjligtvis inte behöver deffa exakt alla byar vid fronten och istället deffa upp ett fåtal byar rejält och inse att aktiva spelare är nyckeln, som vet hur man snipar och allt det där

Är man en bra ledare... osv, det var bara ett fåtal av de grejer jag märkt den tid jag körde i Exc.
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att han kanske går att lita på men en bra ledare?

Är man en bra ledare om man försvinner när ett krig knackar på dörren?
Är man en bra ledare/förebild om man adlar barbarbyar och internadlingsbyar?
Är man en bra ledare om man inte inser att man möjligtvis inte behöver deffa exakt alla byar vid fronten och istället deffa upp ett fåtal byar rejält och inse att aktiva spelare är nyckeln, som vet hur man snipar och allt det där

Är man en bra ledare... osv, det var bara ett fåtal av de grejer jag märkt den tid jag körde i Exc.

* Ryktas att Exc har varit i topp i de världar jag spelat där.
* Ryktas att när Exc kommit upp i topp 5 så har de ansetts som ett hot och mergade stammar har startat krig.
* Ryktas att tar man upp en stam i toppen har man god ledarförmåga.
* Ryktas att "i rest my case"
 

DeletedUser

Guest
* Ryktas att Exc har varit i topp i de världar jag spelat där.
* Ryktas att när Exc kommit upp i topp 5 så har de ansetts som ett hot och mergade stammar har startat krig.
* Ryktas att tar man upp en stam i toppen har man god ledarförmåga.
* Ryktas att "i rest my case"

Ryktas att Exc tagit sig till toppen pga IAP med både ICA och Susa, ganska lätt att ta sig till toppen då, kombinerat med barbaradling.

Jag slutade själv spela v14 iförrgår i Exc så kom inte och säg att IAP med ICA eller Susa aldrig funnits

Dina rykten dementeras.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att du varit borta i flera månader och därför inte vet vad du pratar om.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är mycket väl medveten om vad som skett. Jag var bara borta 2 månader och under den tiden hann ni förlora mot ???. Keep up the good work!

Vi förlorade inte mot ???. Vi var bara temporärt i underläge.

Sedan kom SuSa och anföll oss när vi inte hade någon deff att försvara oss med.
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
* Ryktas att undertecknad önskar veta vilket nic LoveGen3ration spelade under i Exc. För du spelade inte under det namnet.
 

DeletedUser

Guest
Vi förlorade inte mot ???. Vi var bara temporärt i underläge.

Sedan kom SuSa och anföll oss när vi inte hade någon deff att försvara oss med.

Men snälla........har man följt krigsstatistiken så varade det temporära underläget alldeles för länge med tanke på alla era fördelar inför kriget....:rolleyes:
 

grisaknoen

Member
Reaktionspoäng
0
ICA och medlemskortet...inte gilltigt

Det ryktas att att medlemmarna i ICA försöker spränga banken..det blir inte mer i påsen..spara kvittona..behövs senare.
O_O
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att SuSa tröttnat.

Jag har gått från 1000attacker i början till 50 nu.

Och inga nya skickas:)
 
Topp