Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktet dementeras, tog nyligen kontakt med xenser, inte orginalet, blev ju måttligt besviken om jag får säga det själv.


haha. fejks e juh inget skoj. oavsett hur var eller när man möter dem. men jo jag är tillbaka.

lite ringrostig bara, mycket nya saker har ju hänt med själva spelet ser jag. NI är alla välkomna att gå med i min stam. Colony of Quartz
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att den nystartade stammen Colony of Quartz söker medlemmar
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att den nystartade stammen Colony of Quartz söker medlemmar

Det ryktet kan jag bekräfta.

gamla som nya spelare är välkomna. eller iaf nu i början. den som inte håller måttet när det blir avlar får nog söka sig till någon annan stam. det är KÖTTA FARMA ERÖVRA som gäller.:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kul att ryktet stämde! :)

Ett annat rykande färskt rykte är att ett storskaligt krig mellan GB och SPQR är nära att inledas. Vem kommer ta första steget?
 

DeletedUser

Guest
Kul att ryktet stämde! :)

Ett annat rykande färskt rykte är att ett storskaligt krig mellan GB och SPQR är nära att inledas. Vem kommer ta första steget?

Oj vad storskaligt det kommer bli med alla trupper och adlar som folk har nu (Ironi).
 

DeletedUser

Guest
ryktas att dessa chimpanser lutar sig tillbaka o kliar sig i huvudet lite och undrar om det är alla toppspelares dröm att massinvite stammarna och alla "super spelare/stammar" krigar.. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Rykte avslås :p

Ryktet avslås om krig mellan GB och SPQR

Inget krig på gång mellan GB och SPQR. Var nära dock då det var en fejknicker som gick in i forumet och försökte skapa krig ^^ Vi har redan snackat med SPQR och fått denna fakenicker stoppad på forumet... :)
 

DeletedUser

Guest
Ang GB!

Kul att ryktet stämde! :)

Ett annat rykande färskt rykte är att ett storskaligt krig mellan GB och SPQR är nära att inledas. Vem kommer ta första steget?

Nej! inget av det som har stått i forumet stämmer!! Vill vi lägga ut något på forumet så kommer Ledningen ut med detta.
Ang att det skulle börja krig mellan GB & SPQR så kan jag säga att det är FALSKA rykten! Tack på förhand Pillow
 

DeletedUser

Guest
Tror vi kan släppa det här med GB och SPQR nu:)

Då allt är utrett och klart=)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Cola medlemmen som försökte farma mig men misslyckades ( slutade med alla hans trupper, inklusive LK och yx dog ) , inte verkar ge upp och spammar i stortsett min rapport med att spejja mig nonstop, och att jag börjar bli trött på de ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det är en stam i söder som smider planer om att merga med två andra och bilda v13:s största familjestam! det gillas inte!!!
 
Topp