Denna irriterande javascript-bugg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Varför, varför får man alltid javascript error när "reklamdelen utan reklam" är i toppen? Ändrar jag den till sidan så funkar allt fint.

Kan ingen se till att någon fixar det?

Och nej, jag kan inte bara dölja popupen och låtsas som att det inte är något fel - jobbar mycket med javascript och behöver se felmeddelandena. Tyvärr kan man ju inte i IE begränsa vilka domäner man vill se javascriptfelinformation från... Och nej, inga svar om att byta webbläsare tack.
 

DeletedUser

Guest
Detta är faktiskt ganska typiskt IE, med Firefox fungerar det alldeles utmärkt.
Om du kör en äldre version än IE7, testa att uppdatera. :)
 

DeletedUser

Guest
Varför, varför får man alltid javascript error när "reklamdelen utan reklam" är i toppen? Ändrar jag den till sidan så funkar allt fint.

Kan ingen se till att någon fixar det?

Och nej, jag kan inte bara dölja popupen och låtsas som att det inte är något fel - jobbar mycket med javascript och behöver se felmeddelandena. Tyvärr kan man ju inte i IE begränsa vilka domäner man vill se javascriptfelinformation från... Och nej, inga svar om att byta webbläsare tack.

Hum, om du "jobbar" mycket med javascript så borde du redan vara familjär med de buggar och egenheter den har för sig med saker som fungerar alldeles utmärkt i läsare som följer standard.

Du borde också redan HA en bunt olika läsare installerade eftersom du ju troligtvis testar din kod för alla vanligt förekommande läsare på marknaden.

Jag får heller inga popups när jag kör något på tribalwars.se domänen (kör firefox normalt) så jag har inte noterat "felet".

vilken adress får du felet på, jag vill gärna testa och se...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp