Den nybörjarvänliga tråden.

DeletedUser

Guest
Av ditt inlägg så kan jag dra slutsatsen att admins hade fel ännu en gång. När ska de lära sig av sina misstag? :)

Som bevis:
Tidigare från TC
"Det som hände var att en spelare på v21 hade använt sig av otillåtna skript vilket då bryter mot paragraf 7 av våra regler. Precis som alla andra regelbrott så får man då ett straff och eventuellt en avstängning."

Hans straff kan ju ha varit genom att ta bort ALLA hans utgående, Det är ju admins som bestämmar vilka straff eventuellt avstängning han kan få. Det är ju inte spelare som bestämmer då jag har inte sett någon nyhet som står "Varsågoda, Alla har kraften att bestämma TW-regler".

Det är ju bara helt bisarrt att människor kan ju bli gröna av avund och det är ju det enda man ser nu för tiden. Det finns spelare, i varje värld som kämpar med tår, svett och förhoppningsvis blod för att komma till Top 5/Rank 1 och det ni vill göra är att sätta denna spelare i ett helvete.
Om ni kanske hade spenderat lika mycket tid så hade ni inte heller tyckt om att folk letar efter dina brister/fel för att få dig att bli bannad så många gånger man kan bli. Detta är inte heller första gången, Man ser exakt samma sak de senaste 20 världar (JA, jag menar alla) och det är ju bara väldigt tråkigt.
Om ni inte tycker som admins gör, så kan ni hur enkelt som helst lägga TW på hyllan och fortsätta med att stalka andras liv eller vad man gör nu för tiden.
 

DeletedUser

Guest
Återigen, Jag har ju inte gjort något av det utan nyttjade mig av bokmärken i olika former, dock va dessa godkände av admins och används flitigt på v1 tills igår.

Anledningen till att vår bann hävdes var pga att en/flera spelare som är admins läckte ut till LoL, OBEY och N.O att vi skulle bli bannade och det betyder ju också att den admin som tog reda på vad som hänt borde bli avsatt och smutskastad? eller hur?

men nej det tycker inte ni, för han spelar på er sida.

Tycker det är jättetråkigt att det blivit som det blivit men samtidigt trodde jag bättre om er alla. Jag trodde ni visste hur man taggade inks osv.. Och sen när blev det ens fysiskt möjligt att skicka 4k fejks på 4min? Det va hela stammen som skickade samtidigt, inte jag som satt och tryckte alla själv. Det är dessutom en inbyggd spärr på 5 anfall/sekunden, har man en jäkla ork och uppfyller detta kan man som mest få iväg 300 inks på en minut. Ni anklagar mig för 4000 vilket är rätt skoj dock.

Ja ska vi se vad de va mer.. Ja just det! Jag kunde bli "friad" genom att en spelare i OBEY tabbade sig genom att skriva till mig 5min innan jag blev bannad och säga det, sen skrev även boefst en del grejer som inte ska skrivas som admin.

Menmen, jag går vidare och släpper detta nu. Råder samtliga att göra det också, vi i SuSa har fått en stenkoll på oss av admins och minsta felsteg så får ni alla er vilja igenom.

Så in och kriga ordentligt istället för att gnälla här.

Vänligen
Nico

Hej,
jag är en av spelarna i OBEY och jag tycker inte att den admin som har läckt ut informationen ska vara kvar, detta då han torde ha missbrukat sitt förtroende i ledningen om det finns klara rutiner för hur det här ska gå till. Jag har även följt debatten här och smutskastningen har ju inte direkt varit riktad mot dig utan det är ju snarare till admins som kritiken har varit riktad att de har varit konstiga i sin bedömning, att information har läckt ut anser nog de flesta att de inte är tillräckliga skäl för att ta bort en bann.

Jag skulle även vilja se en uppdatering av reglerna, visst de är väl klara i sin tolkning men om tolkning är olika från fall till fall (där samma regelbrott) begåtts så behöver man nog förtydliga de ännu mer.
 
Topp