Den nya stormakten

DeletedUser

Guest
Jag är då trogen gotte på v5, men inte får jag komma in i SEAMEN för det :(



Även om jag i teorin inte är någon original [rs]-spelare (Jag tog en paus på ca en månad när DeAtHhUnTeR-kontot fortfarande var med i [SWE] och när jag sen kom tillbaka var kontot i [rs]), men i hjärtat är jag det utan tvekan!

För er som undrar befinner jag mig i SAILOR.

God jul!

vi är som romarriket, vi har kolonier lite var stans men när det vankas krig kallar vi hem alla ;)

edit: o så vitt jag vet så har du inte ansökt heller?

edit igen: trevligt att du är tillbaka i v5 igen :)
 

DeletedUser

Guest
så vitt jag vet så har du inte ansökt heller?

Skrev något i stil med "Skicka invite ffs!" till Afraid aka Killerkitten aka Vendetta på msn och då sa han att bobby förmodligen inte vill ha in mig, så då får man väl respektera det :) Frågan är bara vilka man ska kriga mot... Blir det den nya "stormakten" T*ON, KILT, DEMONS, eller SEAMEN? Eller kör vi mot alla samtidigt? Det får ni veta när julfriden är slut :p
 

DeletedUser

Guest
nej nej nej.

Haroo kontot jag inte vill ha in:) Du är alltid välkommen
 

DeletedUser

Guest
jag gör härmed SAILOR till lillebror till SEAMEN:awsm: (bobby kommer döda mig men det får man ta)

så nu kan du sluta klaga lemon

och jag är icke afraid, kom nu inte och flame:a fel saker lemon

som sagt innan av andra , tror inte att det är nån orginal [rs] spelare med i TQON F.
 

DeletedUser

Guest
Ska vi döpa om den här tråden till 'Vem får joina SEAMEN' istället?
Handlar ju mer om det än om något annat.

Och relevansen om det finns eller inte finns original [rs]are i T*ON - vem bryr sej..? förutom SEAMEN, då...?
Vi har våra spelare, och dom är vi superglada över - SEAMEN får gärna hålla sej utanför och retas på avstånd! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ska bara påpeka att Haziro21 inte spelar i KILT som hans signatur säger.

Så det är för en gångs skull inte kilt som tjafsar i forumet :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Familjestammar har aldrig varit någons favoriter på Tw. Några av de första regler man lär sig som ny TW-medlem är att de gråa byarna är barbarbyar, att muren är en viktig byggnad försvarsmässigt, att yxmän och lk är de bästa offensiva enheterna och att man måste hata familjestammar.

Trenden har dock vänt på v.5 och de spelare som hatat familjestammar mest är nu en del av en familjestam själva. Jag syftar på den stora supermakten T*ON som har rötter i ett trettiotal andra stammar däribland [RS], RAV Tyrant Macrol osv.


Med detta sagt så vill jag höra vad ni tror om denna supermakt, hur kommer det gå för dem?
  • Kommer Kilt kunna stoppa dem innan de ev. rekryterar hela Seamen, Demons och resterna från UC?
  • Om vi vänder på steken, tror ni att alla stammar som är kvar kommer gå emot den nya stormakten för att stoppa dem?


Tror det här var ett skrytbygge med dåliga byggmästare
 

DeletedUser

Guest
Ska bara påpeka att Haziro21 inte spelar i KILT som hans signatur säger.

Så det är för en gångs skull inte kilt som tjafsar i forumet :)

Don't take barbarian villages in my area. I cleaned it, it's mine ^^

Ny kontoägare ~ Haziro21

Gamla vänner från världen får gärna höra av sig :

(Blerot)

Men det kanske är gammalt/nytt?
 

DeletedUser

Guest
Familjestammar har aldrig varit någons favoriter på Tw. Några av de första regler man lär sig som ny TW-medlem är att de gråa byarna är barbarbyar, att muren är en viktig byggnad försvarsmässigt, att yxmän och lk är de bästa offensiva enheterna och att man måste hata familjestammar.

Trenden har dock vänt på v.5 och de spelare som hatat familjestammar mest är nu en del av en familjestam själva. Jag syftar på den stora supermakten T*ON som har rötter i ett trettiotal andra stammar däribland [RS], RAV Tyrant Macrol osv.


Med detta sagt så vill jag höra vad ni tror om denna supermakt, hur kommer det gå för dem?
  • Kommer Kilt kunna stoppa dem innan de ev. rekryterar hela Seamen, Demons och resterna från UC?
  • Om vi vänder på steken, tror ni att alla stammar som är kvar kommer gå emot den nya stormakten för att stoppa dem?

Skulle inte kalla TQON och TKON för en stor makt alls. KILT, DEMONS och tidigare VäV skulle jag kalla stormakter men T*ON skulle jag inte kalla stora eller läskiga alls.

UC skulle säkert fly dit nu när de fått råpisk utav DEMONS och KILT men tvivlar på att T*ON skulle lyckas värva upp DEMONS och SEAMEN, Seamen verkar ha lite för skön stil och DEMONS e starka i sig själva. Kan förstå vad du säger men tycker du borde jobba på bättre motiveringar innan du startar disskusioner om detta.

tack för mig! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Skulle inte kalla TQON och TKON för en stor makt alls. KILT, DEMONS och tidigare VäV skulle jag kalla stormakter men T*ON skulle jag inte kalla stora eller läskiga alls.

UC skulle säkert fly dit nu när de fått råpisk utav DEMONS och KILT men tvivlar på att T*ON skulle lyckas värva upp DEMONS och SEAMEN, Seamen verkar ha lite för skön stil och DEMONS e starka i sig själva. Kan förstå vad du säger men tycker du borde jobba på bättre motiveringar innan du startar disskusioner om detta.

tack för mig! :rolleyes:

jag har inget emot Deamons men jag kulle inte heller kalla dem stormak.
Och Det var faktiskt UC o VäV som gav demons pisk tills vi kom in i bilden.
Jag vill att sanningen ska fram, har inget emot Demons :awsm:
 

laxen123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Skulle inte kalla TQON och TKON för en stor makt alls. KILT, DEMONS och tidigare VäV skulle jag kalla stormakter men T*ON skulle jag inte kalla stora eller läskiga alls.

UC skulle säkert fly dit nu när de fått råpisk utav DEMONS och KILT men tvivlar på att T*ON skulle lyckas värva upp DEMONS och SEAMEN, Seamen verkar ha lite för skön stil och DEMONS e starka i sig själva. Kan förstå vad du säger men tycker du borde jobba på bättre motiveringar innan du startar disskusioner om detta.

tack för mig! :rolleyes:

Säger förrädaren som stack 2 ggr på grund av att demons inte var fredliga nog, detta var tidigt av demons historia, du skapade demons, du var ledare, du borde styra upp stammen till så som du vill ha den. Då hade kanske alla lämnat eftersom sim-city inte är något kul spel.

Du gav över ledarrollen till PREKO som skötte/sköter det utmärkt och han ger dig åter förtroende, 3:dje gången du sticker börjar du attackera dina egna och visar ditt riktiga jag som den förrädare du är.

Annars är väll KILT den ända stormakten skulle jag vilja påstå. Hade inte mergen mellan RAV och [RS] skett hade denna världen varit betydligt mer intressant! :)
 
Topp