Den Absolut Bästa Ledaren Är:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag utnämner mig själv som den bästa ledaren/spelaren.Utan mig så hade inte WAR varit den stam den är idag.Om inte jag raggade folk tog in spelare pushade på så hade WAR sanolikt varit en medioker stam,,,kanske rent av borta.
Så sant som amen i kyrkan.

Mvh

Superking
 

DeletedUser

Guest
Knappast du.

En bra ledare inser att utan sina stammedlemmar så hade han inte kommit till den positionen han är idag. Du däremot tar åt dig all äran och får det att låta som DU gjort allt jobb.

Pff, släng dig i väggen. Finns massor utav såna som dig, bra ledare däremot dom blir nominerade inte nominerar sig själva.
 

DeletedUser

Guest
Kolla nu har fjanten wallin016 dykt upp ifrån ingenstans ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu inväntar jag nästa storfjant, Lalandias kommentarer

Wallin016 du var den första i denna värld att bli bortadlad bertättar ju bara hur oerfaren skit du är storfjant muahahahaha

Jag är bra/bäst skulle kunna lära er en hel del faktiskt.
 

DeletedUser

Guest
Nu inväntar jag nästa storfjant, Lalandias kommentarer

Wallin016 du var den första i denna värld att bli bortadlad bertättar ju bara hur oerfaren skit du är storfjant muahahahaha

Första att bli bortadlad, huh? Antar att du glömt bort dett faktum att när jag la av(Japp la av) så låg jag top 20. Gav sedan Monte KÖ som inte verkar ha vart så aktiv på kontot och därav blev jag adlad.

Så snälla, håll käft och sitt i ditt lilla hörn och tro att du är jätte bra.
 

DeletedUser

Guest
Jag utnämner mig själv som den bästa ledaren/spelaren.Utan mig så hade inte WAR varit den stam den är idag.Om inte jag raggade folk tog in spelare pushade på så hade WAR sanolikt varit en medioker stam,,,kanske rent av borta.
Så sant som amen i kyrkan.

Mvh

Superking

"wow" rank 1 stammen har såklart mest medlemmar och ledarn tror han är bäst, wtf ? mass-invite FTW ? , Bara för du kan knepet att bjuda in varenda jävel, som inte kan spela. så betyder det inte att du är en bra ledare precis som wallin sa, kan inte så många ledare som är bra, svenska TW : Bertil ( ^^ ) , Rutkowski , Lufsen75 och Scrupi.

Net : Bean , jag (50/50)

som sagt, för att du kan bjuda in folk betyder det inte att du är bra ledare :)
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
"wow" rank 1 stammen har såklart mest medlemmar och ledarn tror han är bäst, wtf ? mass-invite FTW ? , Bara för du kan knepet att bjuda in varenda jävel, som inte kan spela. så betyder det inte att du är en bra ledare precis som wallin sa, kan inte så många ledare som är bra, svenska TW : Bertil ( ^^ ) , Rutkowski , Lufsen75 och Scrupi.

Net : Bean , jag (50/50)

som sagt, för att du kan bjuda in folk betyder det inte att du är bra ledare :)

vadå massinvite är väll skillat gjort?
 

DeletedUser

Guest
Det här är den äckligaste tråden jag sett på forumet :D
Du kan vara den bästa ledaren superking, men det tror inte jag ;)

MVH William
 

DeletedUser

Guest
Är detta något slags skämt eller? Man kan säga vad man vill om Wallin, men han är definitivt ingen noobig skitspelare.

Sedan att man tar åt sig all ära för sin stam är bara sjukt. Som jag ser det så kommer WAR antagligen gå under p.g.a. att du inte har de egenskaper en bra stamledare har. Så fort ni kommer att möta något motstånd så kommer ni antagligen gå under. Och om jag vore en utav dina stammedlemmar så skulle du nyss ha förlorat ett antal byar.
 

DeletedUser

Guest
Det kan jag faktiskt hålla med klomem om. Jag skulle antagligen inte stannat i stammen efter det här :p (om jag var med i den)
 

DeletedUser

Guest
Är detta något slags skämt eller? Man kan säga vad man vill om Wallin, men han är definitivt ingen noobig skitspelare.

Sedan att man tar åt sig all ära för sin stam är bara sjukt. Som jag ser det så kommer WAR antagligen gå under p.g.a. att du inte har de egenskaper en bra stamledare har. Så fort ni kommer att möta något motstånd så kommer ni antagligen gå under. Och om jag vore en utav dina stammedlemmar så skulle du nyss ha förlorat ett antal byar.

Klomem förstår att det kan tyckas förvirrande men Superking är inte med i våran stam längre. Dock gjorde han ett bra jobb så länge han var det.

Japp vi kommer nog gå under snart, det måste vi ju göra då alla förstå sig påare har sagt det sen servern startadem men det var kul så länge det varade.

Mvh
Rovet

Edit: I övrigt har jag ingen kommentar till vad som skrivs i denna tråd
 

DeletedUser

Guest
Tänk vad kul att det är så många NOOBS som engagerar sig fan vad ni är sopiga muahaha
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp