de modiga i ltun och deras akademi..

DeletedUser

Guest
okey?

nae men vi fick höra av flera källor att ni skulle utplåna oss!!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja.. vi fick höra från flera personer att nni tänkte anfalla oss klockan 2o samma dag som jag skrev första inlägget.. därför gjorde vi snabbt planer på att afalla och börja adla en timme innan..
 

DeletedUser

Guest
stats!

Side 1:
Tribes: KM
Players:

Side 2:
Tribes: LTUN
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 7
Sida 2: 7
Skillnad: 0

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 3
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 57,691
Sida 2: 55,826
Skillnad: 1,865

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 51,183
Sida 2: 23,466
Skillnad: 27,717

image.php
 

DeletedUser

Guest
ja gör du det mussor.. nu är det så här at stats säjer inte allt anser inte jag.. jag slutar på denna värld vet ju alla redan som äser forumet.. men det är av flera anledningar.. en i ltun slutar för att ltun och dess ledning tar inte detta spel som ett spel ut blodigt allvar.. så nu har en av deras medlemmar bestämt sig för att sluta helt.. så stats kan komma och gå hur mycket dom vill.. ltun dödar spelar glädjen för många i stammen tror jag så med de sista andetag jag tar på denna värld och dess forum så säjer jag bara en sak.. spela för att det är kul.. ger någon dig order på ett spel du inte vill följa gör inte det då.. alla spelar på sitt sätt.. vendicare,sir tobi m.m om ni ska döda spelglädje så gör de nån annan stans.. world 7 is for players not annoying people who disturb the gaming..
 

DeletedUser

Guest
men!

Asså det gäller att ledaren kan lyssna på vad en medlem har och säga. En ledare ska vara en spelare som medlemmarna kan lära av och han ska vara den mest kunnande spelare i stammen enligt mig. det gäller att en ledaren kan ha en bra konversation med alla i stammen och utanför ett exempel på detta är mussor och ander som jag bara hör bra saker om.
 

DeletedUser

Guest
Bockar och bugar för KM, riktigt ruskigt bra gjort av er två. Att raptor55 kunde spelet det visste jag och han har bra gener! Dzek - Dobra robota!
 

DeletedUser

Guest
Jaha...

Tror det luktar rekord i TW historian... 2 st fick 55 att be om vapenvila!!! Kanon av Raptor55 och Dzek, riktigt bra jobbat. Om vi hade samma % som ni, skulle Wombat vara borta på 1 v :).

Till andra sidan :mad::mad::mad::mad: och ni har bett mig om hjälp att rensa raptors/Dzeks byar samt skrivit på ert forum att det är bara att PM mig för renshjälp... I sanningens namn, f-n vad synd att det tog slut!
 

DeletedUser

Guest
KM-ledare

Hej!

* Som ledare vill tacka till alla som har hejat och hjälpt min lilla stam ( "Ni" VET Vilka "Ni" är), det är kul att vi har vänner som hjälper på moralisk set det är alltid mycke viktig i kriget. Vi ville ha Inte krig med LTUN män dom planerade attakera min lilla stam så vi bara ville visa att vi är ingen kass.Vi är smo män vi är TW krigare ..

* Mvh Dzek Trbosjek:
 

DeletedUser

Guest
snabb info här.. vi har slutit en vapen vila sen 25 i tionde.. (25 oktober.. så nu lägger jag in stats hur mycket det tagits sen början av kriget till nu och sen hur många från kriget början till att vi skulle sluta anfalla se om ni ser nån skillnad..

Side 1:
Tribes: KM
Players:

Side 2:
Tribes: LTUN
Players:

Timeframe: 15/10/2009 20:00:00till05/11/2009 15:50:11

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43
Sida 2: 62
Skillnad: 19

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 386,982
Sida 2: 521,292
Skillnad: 134,310

image.php







och till vapen vilan..



Side 1:
Tribes: KM
Players:

Side 2:
Tribes: LTUN
Players:

Timeframe: 15/10/2009 20:00:00till25/10/2009 19:00:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 42
Sida 2: 53
Skillnad: 11

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 380,140
Sida 2: 438,895
Skillnad: 58,755

image.php


5 av de byar som togs efter vapen vilan var mina.. så här pass respekterar ltun en vapenvila.. och forums moddar stäng denna tråd imonkväll
 

anders95

Member
Reaktionspoäng
0
Det är lågt, att först kräva vapenvila mot en stam som knappt kan räknas som stam (så liten) och sedan bryta vapenvilan!! :confused: :rolleyes:


Heja Markx och gänget!! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
jag fick många nya anfall efter vapen vilan.. jag skulle kunna säja från vilka men vill inte hänga ut någon heller.. sen är dom ju stolta i ltun att dom tog mest.. en sak som aldrig framkom under kriget var att nit stod och hjälpte dom.. så ha det i åtanke när ni kollar på statsen..
 

DeletedUser

Guest
Sen har vi en spelare som har förklarat personligt krig med Emarp86 i KM
Och jag har ingen aning varför ledaren inte kickar honom!
 

DeletedUser

Guest
jag fick in några hundra anfall från nit.. bara fejk.. men dom var beredda på att göra mer för ltun.. vi hade en annan toppstam som kunde tänkt sig hjälpa oss men nämner inte denna nu.. var inte säkert.. utan vara vissa spelare.. så om ltun tycker dom visat sig duktiga som kan ta mest byar i ett krig mot en mycket mindre stam med hjälp av nit så låt dom få det.. men observera att dom tog inte så många fler byar trots hjälpen.. grattis ltun.. ni är nu ett stort skämt på topp 20 listan.. ni klarar inte en mycket mindre stam utan drar in rank 1 stammen för att vinna.. sen borde ni kolla igenom era medlemmar kanske?? många har fortfarande sin lojalitet mot mig.. försök hitta dom bara..
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
jag fick in några hundra anfall från nit.. bara fejk.. men dom var beredda på att göra mer för ltun.. vi hade en annan toppstam som kunde tänkt sig hjälpa oss men nämner inte denna nu.. var inte säkert.. utan vara vissa spelare.. så om ltun tycker dom visat sig duktiga som kan ta mest byar i ett krig mot en mycket mindre stam med hjälp av nit så låt dom få det.. men observera att dom tog inte så många fler byar trots hjälpen.. grattis ltun.. ni är nu ett stort skämt på topp 20 listan.. ni klarar inte en mycket mindre stam utan drar in rank 1 stammen för att vinna.. sen borde ni kolla igenom era medlemmar kanske?? många har fortfarande sin lojalitet mot mig.. försök hitta dom bara..

Markx du låter en aning bitter och ägnar dig åt historieförfalskning. Nämn mer än en Nitspelare som skickade anfall mot dig. Jag råkar veta att den enda personen i din stam om fick anfall mot sig från "Nit" var du - och det var från en spelare.
Jag kan lova dig att hade Nit haft intresse av dig och din stam hade saker och ting sett bra mycket annorlunda ut. Det kan jag garantera dig.
Huruvida ltun är en krigarstam eller inte låter jag vara osagt. Men blanda inte in Nit och skyll på oss att det gick "bra" för era fiender.

I all ödmjukhet

/xray
 

DeletedUser

Guest
jag fick in några hundra anfall från nit.. bara fejk.. men dom var beredda på att göra mer för ltun.. vi hade en annan toppstam som kunde tänkt sig hjälpa oss men nämner inte denna nu.. var inte säkert.. utan vara vissa spelare.. så om ltun tycker dom visat sig duktiga som kan ta mest byar i ett krig mot en mycket mindre stam med hjälp av nit så låt dom få det.. men observera att dom tog inte så många fler byar trots hjälpen.. grattis ltun.. ni är nu ett stort skämt på topp 20 listan.. ni klarar inte en mycket mindre stam utan drar in rank 1 stammen för att vinna.. sen borde ni kolla igenom era medlemmar kanske?? många har fortfarande sin lojalitet mot mig.. försök hitta dom bara..

Nu är det helt plötsligt vi som drog in NiT i kriget?
 

DeletedUser

Guest
Markx du låter en aning bitter och ägnar dig åt historieförfalskning. Nämn mer än en Nitspelare som skickade anfall mot dig. Jag råkar veta att den enda personen i din stam om fick anfall mot sig från "Nit" var du - och det var från en spelare.
Jag kan lova dig att hade Nit haft intresse av dig och din stam hade saker och ting sett bra mycket annorlunda ut. Det kan jag garantera dig.
Huruvida ltun är en krigarstam eller inte låter jag vara osagt. Men blanda inte in Nit och skyll på oss att det gick "bra" för era fiender.

I all ödmjukhet

/xray

ok.. jag ber om ursäkt.. hur som helst det hade gått sämre för ltun om inte eran spelare fått för sig att rycka loss på mig.. han dödade min moral.. så jo det påverkade kriget.. inte för att han kan rå för det men kan ju säga så här.. jag kollade på förmiddagen den dagen och hade ca 140 anfall.. när jag kom in på eftermiddagen så hade jag ca 260.. så det påverkar ju.. sen hur ni stod i det mini kriget är en annan sak.. men jag lovar dig att ltun hade tagit 6 färre byar om ni inte blandat er in.. eller han.. kalla det vad ni vill.. jag har haft kontakt med en i ltun som säger att ni skulle gjort mer om det krävs.. hur sant det är har jag inte en aning om.. hur som helst ber jag om ursäkt.. nit är en hedervärd stam.. det ska ni ha.. men ni ska också ha att ni har spelare som hjälper stammen som skulle vara överlägsen..
 
Topp