De fega stamm medlemmar i Wombat..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

gameshark

New Member
Reaktionspoäng
0
ja så var det några dagar..sen som anfallena började ..en viss spelare ur aliansen Wombat kännde sig hotat från lilla mig..han är en spelare som har över 130 städer haha.. ( jag 34)

hur som helst han anfall mig och jag försvara mig...
då fick jag ett brev..att nu jävlar...ska han anfalla mig som satan..
FÖR ATT JAG FÖRSVARA MIG !! HAHA

vi är nu inne i dag 3 och han har blivit av med en hel del arme och jag har förstört en massa byggnader för han..
inte nog med det haha..ytterligare 2 ur aliansen anfaller mig..jag måste visst vara riktigt skrämmande..

vad har han lyckats med då på 3 dagar denna Stora spelare haha:D
Visst han har slagit ett par armer..och den lilla ponken har lyckats ta 1 by av mig haha men det var pga att han satt mitt i natten och anföll mig..enda sättet han kan slå mig tydligen.. haha

har ett bekänna givande att han erkänner att jag slagit ut en hel del arme för han..och att jag förstört en hel del byggnader...

alltså jag ur en liten alians ägande av 34 byar ..rättelse..33 nu ..står emot en spelare ur Wombat aliansen med 139 byar..och armer..eller ja 3 ur den aliansen...

och så tycker han att jag är feg hahaah...:p

Nu har lillponken blivit ledsen över att jag tycker han är feg så nu vågar han inte ens skriva medelande..utan han har blockat mig haha

147 anfall på en dag fick jag emot mig..och stod emot haha..
så nu har han väl bett om hjälp för nu har jag 208 anfall emot mig..haha..

Här har vi flera spelare ur en Topprankad alians som inte står emot lilla mig :rolleyes:

visst i slutändan vinner dom..men det känns kanon och visa att även en liten spelare är ett VÄLDIGT SVÅR UPPGIFT FÖR DEN FRUKTADE WOMBAT ALIANSEN hahaha

Jag ska ge Wombat spelarna lite chans ska iväg på semester nu så nu kan ni ta byar bäst ni vill men säger så här städerna är bokade jag har bett folk ta över folk som förhoppningsvis ger dig en match haha

Mitt syfte med detta inlägg...

Stora alianser är inte alltid bra visst har mött en bråkdel av er..men det jag sätt har inte gjort mig impad haha:p

Så ni andra Stammar!! håller på er alla Även den minsta spelaren har en STOR chans..mot dom ;)

Till Wombat -stammen.. kanske ska ni en dag våga gå på spelare som är lika stora som er själva eller ska ni ge er på små spelare för och utöka era byar och se farliga ut
Stor i orden men liten på jorden!

Wombat kom och ta mig haha byarna är i stort sätt tomma nu så nu kanske ni har en chans lycka till!

så håll i mamma´s hand och lycka till

/Gameshark En som kom kämpa och gjorde sig själv till ett stort hot !

åtminstonde för 3 av er haha..

ps: Till er andra Wombat spelare som inte bara anfaller små spelar utan vågar stå emot stora spelare..så gälle inte detta er

jag har valt att inte namnge dessa 3 spelare som anfaller tror det kan vara ganska pinsamt för er..

Detta är inget personangrepp då inga namn är nämda..
 

DeletedUser

Guest
Vanlig expansion antar jag? Och har du hört om något som kallas moral? (edit: jag är inte en av de tre spelarena om ni trodde det =) )
 

DeletedUser

Guest
Tyckte jag kände igen dig

Ingen sympati för dig då felet till att du är mindre än dessa spelare som anfaller dig är ditt eget

Bättre lycka på någon annan värld
 

gameshark

New Member
Reaktionspoäng
0
letar inte sympati!

är inte ute efter sympati :D
Vill bara klargöra hur vissa stora alianser är sårbara..

Mitt eget fel?? om jag börja spela långt efter dessa spelare så kan man inte ha lika mycket trupper..
jag kan inte trolla ..eller ja..lite kort trolleri men det är allt :p
 

DeletedUser

Guest
tycker allmänt inte om trådar där små spelare skryter om hur bra de är och hur dåliga de stora är^^ sen var det lite många haha'n för min smak också:)

annars så kan man ju tycka vad man vill men jag kan ju berätta för dig att moral kan spela roll och att skicka offs på natten är inte på något sätt lågt eller liknande utan bara smart ifall du är offline då, världen är så jävla seg så att dina byar kanske inte är värda en massa off...
sen att han adlar av dig är väl inget konstigt? ska man kolla upp dina adlingar? hur många av de är mot spelare lika stora eller större än dig?

trött just nu, sry om jag blev arg :)

förresten är jag inte nåt större wombat fan, har dock en del vänner där
 

DeletedUser

Guest
Det e roligt när folk gråter över förlorade byar eller attacker... det e vad spelet går ut på... spela tetris istället om du inte vill ha inkommande :p
 

DeletedUser

Guest
Du är inget hot. Du är bara jobbig.
Man vill gärna ha sina farm byar i fred. Men om man kolla dina stats så ser det ut som du tar alla.
Av dina 34 byar är

27 barbarbyar
2 från en tjej på 10 år.
4 från ashlaf

Sen var det kanske nått mer.

Men duktig på att skriva det är du!
 

DeletedUser

Guest
är inte ute efter sympati :D
Vill bara klargöra hur vissa stora alianser är sårbara..

Mitt eget fel?? om jag börja spela långt efter dessa spelare så kan man inte ha lika mycket trupper..
jag kan inte trolla ..eller ja..lite kort trolleri men det är allt :p


haha, detta är ett strategispel, att vara feg är inte att vara ful, eller spela fult för den delen heller. STÖRST ÄR BÄST, NO MATTER HOW YOU GET THERE!

det är väl såklart att det är ditt fel att du började spela senare dessa spelare.


du är kanske bättre än dessa spelare du talar om, men är det verkligen nödvändigt att göra en stor tråd för att förklara för exakt alla spelare just hur bra DU ÄR, och hur fega och dåliga dina MOTSTÅNDARE ÄR!!



lägg till notis att när man attackerar under natten så är man smart, inte feg:D, plus att adling är normalt, det händer alla, och att adla någon är inte fegt.





//Hanibel
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men jösses, hur orkar du skriva ett så långt onödigt inlägg, dina byar låg väl bra till för wombat, ja då attackerar man och adlar dom, sen om du har 30 byar eller whatever spelar väl ingen roll alls
 

DeletedUser

Guest
Detta spelet är ju lite som Golf irl ...
Spelare som är mindre eller sämre får ju ett hcp genom moral skillnaden.

Så för den lille eller lite sämre spelaren är det ju enklare att skydda sina byar.
Och är man med i en stam så bör man ju kunna få hjälp av sina stamvänner, vilket då gör det oerhört svårt för den stora/bättre spelaren att ta över ens byar?!?
Annars kan man ju likaväl stå ensam och slåss vilket då innebär en ganska snabb död från TW.

Känns som hela denna tråd var lite onödig, men för dem som kanske inte förstått spelet så ville jag ge en enkelt förklaring :)

Ps. Saknar Topp 15 tråden... :(

//D
 

DeletedUser

Guest
Joråsatte

Det är mig, neighbour han pratar om i sina inlägg, visste inte att den här "farliga" spelaren hade skrivit här tillomed, för att lufta sina vanföreställningar.

Jag kommer inte försöka försvara mig, dock måste jag säga att ja jag är mycket större än Gameshark, c:a 1 miljon poäng mer. Men, i den stunden jag skickade iväg 50 fejks på honom, för att sen gå till mitt barns kalas, så rasade det in attacker från alla hans byar, off och deff, om vartannat, på min nya "bas" i hans område, skälet till att jag inte kunde ta några byar av honom det första dygnet, är att jag har som minsta resväg 27 timmar, vilket förklarar en del.

Sen behöver jag inte säga så mkt mer.. Kan tillägga att det nästan var skamligt att du inte ens kunde ta en endaste by av mig, då jag inte vid det tillfället hade nån deff kvar, och de flesta av dina byar låg inom 2-3 timmar med adel:) Sen att hela din stam ligger runt omkring mitt lilla kluster spelade heller ingen roll?
Hade du vetat vad du gjorde, så hade du tagit varenda by där borta på mindre än ett dygn, men tur var väl det, för mig.

Sen måste du nog lära dig till nästa värld, att man attackerar med yxor, lätt kav, och murbräckor tillsammans, inte delar upp dom. + att Spjutmän, bågskyttar, och svärdsmän inte ska skickas som offensiv trupp.

Men det har du nog lärt dig nu, tack för OBF.

Ps Smedjan som du pajade i 1 av mina 140 byar, är strax tillbaka i sin forna form. Och det var kul så länge DU varade:) Ds.
 

DeletedUser

Guest
En sak till

Alla dom anfall som du pratar om, jag skickade inga 147 anfall på dig:) Jag skickade runt 50 fejks, och då gav du i stort sett upp och skickade ALLA dina trupper på en by, utan att lyckades ta den.

Sen som många säger, totalt onödigt inlägg, från nån som inte har en susning om vad TribalWARS handlar om.
 

DeletedUser

Guest
är inte ute efter sympati :D
Vill bara klargöra hur vissa stora alianser är sårbara..

Mitt eget fel?? om jag börja spela långt efter dessa spelare så kan man inte ha lika mycket trupper..
jag kan inte trolla ..eller ja..lite kort trolleri men det är allt :p

Förklara för mig på vilket sätt jag är sårbar för dig?
Skälet till att jag blockade dig är enkelt, jag orkar inte sitta o läsa en massa trams om att jag är feg och allt vad det var.

+ att det inte var Wombat som anföll dig och din stam, utan jag och en till, det blir alltså våra ungefär 2,5miljoner poäng mot era 7 miljoner. Sluta tramsa nu, och försvara dina byar istället för att ge upp vid minsta motgång.
 

DeletedUser

Guest
neighbor sluta spamma tråden!!! fyra posts i rad... för helvete!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp