de 5 spjuten

DeletedUser

Guest
gillar inte att man får 5 spjut

massor av spikade farms/tomma farms :crybaby:

men detta är ju en nybörjar vänlig värld så sånt borde man kanske ta


Diskutera!
 

DeletedUser

Guest
Jag ogillar de också, mina 5 "bonus-spjut" dog ju typ direkt pga det :(.

Man har ingen aning vilka byar som e spikade nu, annars ser man ju iaf om byn kan ha barack eller inte :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
ne absolut inte kul med bb byar som har trupper det förstör nog för många -.- de kan inte ha tänkt igenom det riktigt ordentligt
 

DeletedUser

Guest
Väldigt dåligt (för att uttrycka mig snällt)

Hej tomatodlare,

Tydligen så får man det, det var dock inget som jag heller visste om. Det är dock ett system som är infört för att hjälpa våra mindre erfarna spelare på traven :).

Svaret jag fick från support. Hur tänker man när man inför detta? Det är väl klart som f*n att alla spelare, erfarna eller inte kommer använda sig av det då man får så pass mycket gratis. Dessa resurser + trupper förändrar ju allting i starten. Hoppas verkligen inte det är någonting som kommer finnas kvar.

:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
De borde ju kunna införa att om man utnyttjat det hela och sedan väljer att starta om så tas spjuten bort ifrån denna byn.
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
5 spjut är väl inget .. dom ger ju inget direkt skydd.. eller är inget att farma anfalla med.. ser inte det som ett problem.. en liten rolig aktivitet medans man väntar och bygger det andra
 

DeletedUser

Guest
Varför skapa en såhär onödig tråd?
Varför är du så smart att anfalla en barbarby som tillhörde en annan spelare innan? När du vet att de fått 5 spjutisar gratis.
Varför ens farma med 5 spjut???

Snälla.. gå lägg er.
 

DeletedUser

Guest
man kan inte spika eftersom man inte kan assistera utanför stammen...
 

DeletedUser

Guest
hur ska man veta att de andvänt sig av att få 5spjut då? de finns bara en risk att de är där inget som är säkert,,

och ingen har sagt något om att farma med 5spjut bara att de kan finnas kvar i andra byar.
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
Då missade ni handledningen/instruktionerna när ni startade..
gå in på inställningar- handledning och tryck igenom er där.. så får ni några få spjut :D
 

DeletedUser

Guest
Varför skapa en såhär onödig tråd?
Varför är du så smart att anfalla en barbarby som tillhörde en annan spelare innan? När du vet att de fått 5 spjutisar gratis.
Varför ens farma med 5 spjut???

Snälla.. gå lägg er.

ska ta ditt råd att gå och lägga mig strax

men...det är alltid kasst med farmer i början av världar och de har bara gjort det värre med detta. och på ta att du inte kan spika bars tack vara att det bara assistans inom stammen så komma på oban som folk har. vart fan kom den ifrån om itne från spikade barbs?

och varför man ska farma med 5 spjut, ja du, skaffa dig en palla så har du en liten trupper att farma med utan att förlora något på tomma barbs
 

Is@k

Member
Reaktionspoäng
0
Råkade ut för samma misstag som dig, men du kan få råvarorna och spjuten nu istället, som tidigare i tråden nämnt: inställningar>inställningar>handledning
 
Topp