DD vs DAG

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: DAG
Side 2:
Tribes: DD

Timeframe: 24/01/2011 14:01:19till20/02/2011 10:42:37

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 83
Sida 2: 1
Skillnad: 82

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 724,614
Sida 2: 6,598
Skillnad: 718,016

chart
 

DeletedUser

Guest
jasså är det det så? konstigt för dem senaste 65-70 byarna jag tagit har jag själv fått rensa__och känns lite konstigt att min OB-A har gått upp med nästa 1,2mille sedan uppdateringen sedan så kan man ju räkna på dem byarna jag rensat innan dess också.

tycke inte du ska säga så mycket du inte vet något om.

visst rensade dem en hel del byar (i början) men kan säga att de flesta byar jag tagit har jag rensat själv. dock har Ebolas rensat dem han farmar.
och så rensade han några byar åt mig i början men mer har jag inte märkt på byarna
 

Huggen Lobster

New Member
Reaktionspoäng
0
hehe

Hade itne Ebolas deffat dig så hade jag kört över dig nu med de samma med min stridsyxa så inte undra på att du är så kaxig.
förstår att du är en av dom mest hatade på hela V1.:thinking:

med tanken på att du sviker allt å alla :)
men men din dag kommer och jag kommer itne glömma av dig här på v1. när kriget är över så ses vi jag har alltid 2 es :cool:

dra bort din deff från Ebolas så kör nog DD över dig med de samma :awsm:

vad ska man mer säga :thinking: hmm

Återkommer :p
 

DeletedUser

Guest
hahaha-det märks att du har dragit dig vatten över huvudet. kan säga dig att jag som mest haft 34inkommande från DD
och kan även nämna att Ebolas nästan inte deffat mig alls. utan kanske bara två byar eller tre.

detsamma gäller övriga -sk- har haft som mest fem uppdeffade byar så där drog du med DD ner i avgrunden. dem klarade aldrig av mig och dem kommer inte göra det heller.

haha jag är kaxig? nej du jag rättar dig för det du säger är fel. det kallas rättning inte kaxighet.
och vad ska DD säga som har/hade DH som deffade upp dem? tycker det står rätt jämlikt där. fast å andra sidan fick dem 100gånger mer deff en jag
vissa spelare jallafall.;) haha och att det troligen sitter en DD spelare bakom ditt konto nu är rätt uppenbart känns det som. ;) kanske är det den gamla Angus ;) haha

när detta kriget är över står jag tveksam till att ni finns kvar i lika bra skicka som nu. i vilket fall så kommer kriget ta så pass lång tid att jag hunnit växa till mig lite till.

SÅ tack -sk- för att vi kommer så bra överrens och se nu till att fortsätta slakta.

och du misstar dig igen. den mest hatade var/är exi som nu sitter på ett konto i DH. japp det är ingen hemlis;) haha bra försök men sådant luras man inte av.

sedan om jag sviker? fråga mina övriga stam medlemmar om det? så får du svar på även det min gode vän;)
du får gärna ha två es om du vill för jag sitter på tre denna gången snart även fyra ;) som vanligt.

där kommer det faktum igen Ebolas hade nästan aldrig någon deff hos mig. det var inprinsip i början när jag ändrade om mina byar.
för att det skulle gå lite fortare. DD hade aldrig en chans och att du inte kan se det framför dig är bara skratt retande.

sedan kan jag inte ens dra åt mig halva äran för det med tanke på att dem låg i krig med X-antal andra stammar också. där bland annat TO jobbade flitigt. sedan vågade inte alla spelare i DD attackera heller och en spelare vet jag att jag slöt ett avtal med då vi vart vänner sedan en lång tid tillbaka och sa därför att ingen av oss attackerar varandra. det kallas respekt från båda parter.

tyvärr går inte dina ord vägen denna gången heller
 

DeletedUser

Guest
och just det Huggen Lobster glömde nämna. klart som fasen att du skulle trampa ner mig;) haha det är inte så svårt när man är tre gånger så stor som en annan spelare. som sagt att trampa på dem mindre när man är stor kan alla. men att trampa ner dem större när man är mindre är näst intill omöjligt.

klart du kan rensa mig för jag är mindre en du och klart du kan säga som du gör för att du är större en mig men frågan är om du varit lika säker med samma poäng som jag.

jag stog som liten på 850k gav mig på en stam på 30mille där blev spelare tydligen så rädda att dem lämnade. dem som stannade kvar kunde skicka ut någon attack och så men kan inte påstå att där var något oroligt. sedan att jag fick lite inkommande från DH när DD spelare sitter på era konton var ju bara väntat.

du har dina vänner jag har mina.

men glöm inte. trampa på någon mindre när man är större DET kan alla. hade inte varit så svårt att köra ner dig heller om jag varit tre gånger större eller bytt plats. ;) men nu orkar inte jag tjabba om detta.

så skriv vad du vill;)
 

Huggen Lobster

New Member
Reaktionspoäng
0
Vänner :)

vänner har du VERKLIGEN kompisar?:sneaky:

de med DD skiter jag i. du är så cool :cool:

de med att DD spelare sitter på konton i DH ? grrr
kan säga dig en sak de är bara en i DH som kommer från DD
resten skulle aldrig få lira för oss.
:confused:

så lägg bara ner nu magnuson du tror att du har -SK- på din sida men vänta och se när dom inte behöver dig längre så tar dom och kör över dig du är deras lilla spring pojk bara :)
kolla på stats fan du har ju varit med i över 30 stammar :D
klart du får vänner innom Tw då :cool: men inte några riktiga vänner. gör dig själv en tjänst skaffa dig ett liv en hund eller en tjej för de lär du behöva när du försvinner från v1 se det som en tröst :thinking:


å gör mig en tjänst till svara inte på detta du har redan gjort bort dig så de räker och blir över fattar du inte att folk skrattttaaaaar åt dig :confused:


Fikus ;)
 

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
Herregud

Herregud magnuson, vad du tar åt dig känner du fig träffad? :confused:
måste du skriva 2 långa pm för att förklara dig med falska lögner?:D lägg ner nu säger som Huggen Lobster alla skrattar åt dig breee.

fan min dotter skulle piska upp dig på tw och hon är ändå bara 3 månader :sneaky:

allt å alla på v1 vet att du är värdens största spion ihop med koztex och kommer alltid att vara. du kan inte ens hålla dig till en stam utan att göra bort dig :rolleyes:

sen de med ebolas ojoooh han har hjälpt dig med rens han rensade ju mig i k51 61 sen kom du med adel :cool:

så snacka inte dynga för då kan du lika väl sätta dig ute hos GRISARNA........
:awsm:

magnuson fikus? :confused: bekräftas.

v1 Elit
SLUTAT
 

Huggen Lobster

New Member
Reaktionspoäng
0
hehe

Jag kollade upp magnuson på tw-stats :thinking:
om han har vänner undra vrf -sk- har adlat sönder han en gång tidigare för:confused: han måste verkligen tro att han har vänner i -sk- D: vänner adlar inte av varandra^_^

så dags för magnuson att växa upp och börja förstå att ingen gillar han ;)

Exi du är fan inte så mkt bättre själv ang stam byten, men du har nog en bra förklaring :cool:
skulle jag haft :D:p

ne fan nu orkar jag itne med magnuson längre vill han adla av noobar så får han göra detta då upp till han.
bevisar ju bara vilken noob han är själv som inte klarar av någon i sin egna storlek ;)

kom till pappa


V1 DH:cool:
 

DeletedUser

Guest
Exi/Hans "bror"/Hans "polare som spelar"/Hans andra alter egon som skriver med identisk meningsuppbyggnad och bruk av smilys, ser ut att vara irriterad.

Är det måhända ett slag på prestigen att magnuson länge körde solo mot ditt sandslott DD, med fruktansvärt goda resultat? Skulle det inte inge lite mer respekt att lyfta på hatten för hans exemplariska initiativtagande & goda resultat? Man behöver inte vara bitter hela resan till rimmen Exi, smile for once.

Vill tillägga att -SK- har haft dispyter med Magnuson, helt korrekt. Vi har också, under v1's ständigt färdriktningsförändrande vindar, haft konflikter med spelare i ÄGER, Knight, TO, DH, DD, Love....Ja, the list goes on. Det är lättare att räkna stammarna med ENDAST rent mjöl i påsen på stridsfältet, eller hur? Vissa av dessa står fortfarande på vår långsinta shitlist, vissa är förevigt avskrivna och goda vänner till -SK-, tills annat önskas från deras håll. Ni är varmt välkomna att spekulera i vilka, ni är varmt välkomna att spekulera i varför & ni är varmt välkomna att spekulera i hur. Jag bjuder på så mycket som att de som har en produktiv dialog med -SK- sedan innan sitter i MYCKET lugnare båtar idag än ni andra stackare.

/SFFN
 

DeletedUser

Guest
exi sa:
de med att DD spelare sitter på konton i DH ? grrr
kan säga dig en sak de är bara en i DH som kommer från DD

Nämen har du funnit ytterligare ett nytt stall exi ? sitter du på huggen i in game också elr är detta bara i forumet ? Det lyser exi i både text och ip. Och nej jag köper inte det med att det är din "bror" elr "vän" elr något liknande.

exi sa:
resten skulle aldrig få lira för oss.
:confused:
Nämen har DD funnit stolthet och stannar kvar i sin stam ? + På er. Mkt bättre än att hoppa från konto/stam till konto/stam. Eller vad säger du exi ? :D

exi sa:
å gör mig en tjänst till svara inte på detta du har redan gjort bort dig så de räker och blir över fattar du inte att folk skrattttaaaaar åt dig :confused:
:
Wow exi. När jag tror du inte kan sjunka lägre så lyckas du ändå x10. Det ska du ha creed för. Men att sitta och säga folk är skämt när man är det största skämtet själv finner jag inga ord för änns. You take the cake.

exi sa:
Säger han som gömmer sig bakom ett annat nick.

exi sa:
Herregud magnuson, vad du tar åt dig känner du fig träffad? :confused:
måste du skriva 2 långa pm för att förklara dig med falska lögner?:D lägg ner nu säger som "Huggen Lobster" alla skrattar åt dig breee
.

Du skrev 3 st + att du du säger att någon ljuger, OCH meningen efter drar du till med en lögn. Åter igen , You take the cake.

exi sa:
så snacka inte dynga för då kan du lika väl sätta dig ute hos GRISARNA........
:awsm:
Vip där exi ?

exi sa:
kolla på stats fan du har ju varit med i över 30 stammar
exi sa:
Exi du är fan inte så mkt bättre själv ang stam byten, men du har nog en bra förklaring :cool:
skulle jag haft :D

Wtf exi..paranoid nu också ? Forsätt inbilla dig saker exi. Men du har minst 43 stambyten med huggen (?) Men stackars magnuson som inte har några vänner. Tur att du är vän med dig själv ? Elr ? :confused:

exi sa:
ne fan nu orkar jag itne med magnuson längre vill han adla av noobar så får han göra detta då upp till han.
bevisar ju bara vilken noob han är själv som inte klarar av någon i sin egna storlek

Snyggt att du kallar din ex stam noobar ? DD vad har ni säga om det då ? Och oj var inte du själv i den stammen .. Noob du också ? Det vet alla svaret på så det behövs inte svara på.



Så lägg ner men allt jidder nu exi. Du slår bara dig själv på boobsen. Annars får vi låsa in dig hos grisarna.


Sen säger jag bra jobbat er i DAG. Forsätt så.!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag får väll tacka både somalia for FN och Ragge där ;) behövde visst inte skriva så mycket för att ni ska förstå att alla ni säger slår tillbaka mot er själva. och att vissa av oss hittat rätt plats och samtidigt förändrats under spelets gång;

kan även påpeka att jag har fotbolls som fritids ämne där jag lägger ner både svett blod och tårar. och är på god väg att ta mig uppåt till elit fotbollen ; så det blir inga problem där hugen.

men men tack enu en gång till somalia som tar ett parti för mig och förklarar bättre. alla som en gång ståt som fiender till -sk- är inte dagens fiender.

med detta sagt lämnar jag över till er.

MVH/
Magnuson
 

DeletedUser

Guest
DD. vad fan är de? en stam? trodde det va en samling av ett gäng flyktingar som lever på staten. jäklar sig vad man kan misstolka ibland

magnuson... u keep going!
 

DeletedUser

Guest
får väll tacka även dig eryylwen där ;) haha lovar att jag ska fortsätta. fast även se om jag inte snart kommer kunna arbeta på ett effektivare sätt;) haha
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att pajsen som sa att han skulle vara pappa ledig kommer tillbaka men ska nu få ett annat acc ner adlat av -SK-...ska bli kul och se hur snabbt det går denna gång då -SK- bara fokuserar på DH och inte DD men där sjönk du bra mycket....

och om det skulle vara någon som ska hålla mun då man redan är utskrattad det är då för fn du.....

du utfördade fikus varning på magnuson...(LOL) Kanske du själv som är det? för enligt ordtrycket han som sa det han var det

Vart var dina vänner när du blev ner adlad av -SK-? vad tycker dina "vänner" om att du smutskastar deras stam...(inte för att det inte stämmer) men endå du som var en sån trogen DD spelare...

Magnuson har i allafall min som trogen vän
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att pajsen som sa att han skulle vara pappa ledig kommer tillbaka men ska nu få ett annat acc ner adlat av -SK-...ska bli kul och se hur snabbt det går denna gång då -SK- bara fokuserar på DH och inte DD men där sjönk du bra mycket....

och om det skulle vara någon som ska hålla mun då man redan är utskrattad det är då för fn du.....

du utfördade fikus varning på magnuson...(LOL) Kanske du själv som är det? för enligt ordtrycket han som sa det han var det

Vart var dina vänner när du blev ner adlad av -SK-? vad tycker dina "vänner" om att du smutskastar deras stam...(inte för att det inte stämmer) men endå du som var en sån trogen DD spelare...

Magnuson har i allafall min som trogen vän

Stora ord. Du verkar vara ett fan av uttryck så vad sägs om "kasta sten i glashus"?

Ser för övrigt ett större glashus gå sönder, som det brukar gå när man är blind för ironi.
 
Topp