DD vs DAG

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: DD
Side 2:
Tribes: DAG

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 106
Skillnad: 103

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19,816
Sida 2: 787,855
Skillnad: 768,039

chart
 

DeletedUser

Guest
DAG fick visst ytterligare en medlem nu. Då får magnuson lite hjälp.
 

DeletedUser

Guest
ser ut på statestiken som om det inte spelar någon roll
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DAG
Side 2:
Tribes: DD

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 130
Sida 2: 3
Skillnad: 127

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 982,533
Sida 2: 19,816
Skillnad: 962,717

chart




ursäkta att jag är lite trög i dag haha men vad är det som inte spelar någon roll?
 

DeletedUser

Guest
3 fd dd spelare i dag nu ;(
Men svikare kmr aldrig långt
 

DeletedUser

Guest
3 fd dd spelare i dag nu ;(
Men svikare kmr aldrig långt


jag vet inte riktigt vad du menar med det.
första gången jag gick med i DD var när EXI precis startat upp den och lovade mig att han hade pratat med -sk- eftersom jag därvid hade blivit frigiven.

men eftersom han inte hade gjort det lämnade jag lika snabbt som jag kommit in. så mig kan du inte kalla för före detta DD-spelare.
och vad dem andra nu har haft för sig får dem själv berätta.

men -sk- har inte haft något invändningar mot dem tyvärr.

och ne Svikare kommer aldrig långt. ni är ju det stora beviset på det.

tyvärr för er har allt krig mellan mig och -sk- gjort att jag kommit närmare dem en vad jag kunnat drömma om innan.
och dem är världa en stor eloge för sitt imponerade krigande.

nu väntar bara att se hur lång tid det tar innan även du försvinner från kartan eller bara blir en liten prick igen;)

med andra ord (vad det jag som blev sviken av lögnen själv) och inte jag som svek
 

DeletedUser

Guest
Vem vet Sk backstabbar ju alla andra så du lever nog inte länge till efter kriget!:cool:
 

DeletedUser

Guest
haha;) det beror ju helt och hållet på vad som sker. och vad som hänt innan.

som du ser hade ju DH en rad med saker som gjort -sk- mer osäkra genom tiderna.
där straffar det sig i slutändan ändå.

och ja. Donne verkade det ju gå bra för ;) haha så säg inte för mycket. det man betalar för får man oftast igen.
stå en vän i nöden och han står tillbaka.

-sk- är en stam många smutskastat vilket jag tycker är synd framför allt med tanke på att dem nu gick in i ett krig mot DH. som då är/var dubbelt så stora.

blir det så att dem i framtiden adlar mig kommer jag ge dem en match dem aldrig glömmer ;) det har väll hänt en gång innan haha. men man blir ju bättre med tiden.

men som sagt. är det någon stam på v1 jag skulle se som en ära att bli adlad av skulle det vara -sk- med tanke på vad dem åstadkommit. med så få spelare. och ska jag välja en spelare skulle det då vara Ebolas. en trogen och mycket trevlig vän

visst har -sk- attityd. men vad fasen. lite attityd ska man ha. haha

Ebolas modig stark och djärv som han är. haha inte måna spelare som skulle klara sig en dag mot honom berusad och taggad. haha

Länge leve -sk-
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Vem vet Sk backstabbar ju alla andra så du lever nog inte länge till efter kriget!:cool:

Men lilla du.... Du och resten av De Dåliga tycker säkert att DH är värsta änglar då dom leder stamranken för nuvarande och dom är era "pa´s" Du tror inte att DH skulle bara rensa bort er om ni inte var en nagel i örat på -sk- och Knight? Jag menar det är ytterst få av er som faktiskt lyckas med att ta byar av dom...bara massa onödiga trupper som stupas och för vilken nytta? Men som sagt ni sjunker och sjunker men endå tar ni in mer och mer medlemar, desperat?

Vad kan man säga förutom att GO -SK- fortsätt i samma tempo så är nog detta snart över :D
 

DeletedUser

Guest
Så höjer vi nivån på ordvalen och diskussionen.

Vill ni provocera och sköta "politik(P&P)" på forumet så för all del, men gör det snyggt.
 

DeletedUser

Guest
Men Insider och Kruxet, era tomtar, lägg ner då.

Först håller ni en dagisnivå på diskussionen och sen lipar ni som småbarn när gaffel helt rättfärdigat kommer in och städar. Totalt respektlöst att be gaffel se sig om efter ett nytt jobb.
Ni kanske ska släppa spadar och hinkar nu eller möjligen byta till ett dagis där man får leka i sandlådan dagarna i ända?

Förövrigt, fortsätt jobba på, magnuson.
 

DeletedUser

Guest
Vad som är snyggt är relativt!

Vad som är sunt förnuft är relativt!

Så: Snyggt = Relativt = Sunt förnuft.
_______________________________________

Så går vi över till trådens ämne.

Kul att det händer lite saker på Värld 1.

Ser fram emot en uppdaterad statistik den 23e, så vi håller en veckas mellanrum på den biten.
 

DeletedUser

Guest
Tack ska du ha Gaffel det uppskattas.

och tack till dig också pöta.


kan väll redan nu avslöja att den inte kommer se lika kul ut. då jag fått sitta kö i stammen nu.
då vi har samma spelare som är stor i båda kontinenterna så har jag fått se till att min kamrat fått jobba mer effektivt så jag har inte kunnat göra så mycket haha.

men det blir det ändring på snart. och självklart så kommer ny statistik läggas upp den 23 ;)
 
Topp