Dax för Devil2000 att joina de allierade Grå!

DeletedUser

Guest
Hej alla vilda krigare och besökare!!!

Har nu tagit det tunga beslutet att jag kommer trycka på "Ta bort konto" vid 12.00 imorgon för att ansluta till våra allierade "Grå"...

Har fått äran att lära känna många härliga personer under tiden som både ledare och underhuggare...
Vissa av er har jag även fått äran att kriga mot vilket har både varit påfrestande och skitkul...
(Roligast/Värst var kriget mot Wombat där jag fick en riktigt stor offensiv mot mig som inte kommer glömmas :))

Såhär har min TW historia sett ut:
Slutade på v3 med 2.0 miljoner poäng
Slutade på v4 med 3.2 miljoner poäng
Hade oxo en kort historia på v9 där jag la ner yxorna efter 2-3 månader för fokus på v7.
Hade ett mål att nå 5 miljoner på denna värld, men passerar inatt 10 miljoner poäng...

Skall aldrig säga aldrig att jag kommer hoppa in i TW-världen igen, dock inte den närmsta tiden :)

Ni som stannar till Världens EG kan jag bara önska fortsatt lycka till och en eloge till er som orkar hålla ut även om världen känns ganska tråkig nu...

Ps. Största anledningen till detta avslut är att jag tycker InnoGames har lyckats att dränera TW lusten en gång för mycket genom sina uppdateringar som gör att de mest viktiga scripten m.m. slutar att fungera + att jag upplever att allt är betydligt långsamare än i tidigare version.

//D
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Välkommen till klubben :) det är lugnt och skönt bland de grå. kommer få mycket fritid över :D
 

DeletedUser

Guest
tack för en god match!
V7 är död o all kredd till dom som fortsätter den meningslösa "kampen" mot7Emot EG
 

DeletedUser

Guest
Låter klokt Devil. Alltid roligt att ha med dig att göra. Njut av fritiden.
 

DeletedUser

Guest
Kommer att vara svårt! lovar det! själv slutade jag några månader sen:)
 
Topp