Dax att se över vårt proteinintag

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Underbar läsning hela tiden ( mesta delen iaf )

Hoppas detta krig pågår i evighet ! Mest för att detta är ett trevligt forum... varför väntade jag i massa världar innan jag börja läsa forum.
Mycket mer spännande än Jason B på tv detta,,,

keep on posting som han sa brevbäraren...

Mer spännande än Jason B? Vad säger du? :D
Kan inte förstå att jag väntade en massa år innan jag såg denna film :) Men man hinner ju med forumet i reklampauserna ;)
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering:

Sida 1:
Stammar: -ST2-, MASH, Swing, -=BK=-
Spelare:
Sida 2:
Stammar: FIN, Protte, duråå
Spelare: , Hagalos, Kyou, Eli Thomas Reich

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 15
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 211,740
Sida 2: 77,640
Skillnad: 134,100

chart
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Grönt? Har vi inte lyckats lära dig någonting, sen vi gjorde det på V3, Zapp:)

Grönt är ju en ny färg, men det är klart du kan ju själv färga hela världen grön, om du vill, men då bara på din egen karta:)
 
Senast ändrad:

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Internadlingar, vad annars min käre Watson:)

Om du inte märkt det så kickar de ut alla som vi anfaller och slår ut, 4-5 vid detta laget och det lär fortsätta.

error77 Lämnade 18th August 2013 - 19:16
kasler Lämnade 18th August 2013 - 07:14
Eli Thomas Reich Lämnade 17th August 2013 - 01:15
Hagalos Lämnade 17th August 2013 - 01:15
Kyou Lämnade 17th August 2013 - 01:15
 
Senast ändrad:

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Lite stats på hur det går mellan -ST2- och Protte...

Sida 1:
Stammar: -ST2-
Spelare:
Sida 2:
Stammar: Protte
Spelare: , Kyou, Hagalos, Eli Thomas Reich, kasler, error77

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 267
Sida 2: 123
Skillnad: 144

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55
Sida 2: 8
Skillnad: 47

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 931,203
Sida 2: 487,000
Skillnad: 444,203

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 298,633
Sida 2: 40,887
Skillnad: 257,746

chart
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Lite nya stats

Sida 1:
Stammar: -ST2-, -=BK=-, Swing
Spelare:
Sida 2:
Stammar: Protte, FIN
Spelare:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 61
Sida 2: 44
Skillnad: 17

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 343,014
Sida 2: 235,124
Skillnad: 107,890

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Sedan när är FIN i krig :)

Sedan när sade någon att FIN var i krig? ;)
Sedan så ser man ju att ni är på Protte's sida då flera gånger har man sett att FIN rensat byar och sedan har protte kommit strax efter och adlat den. Kanske därför ni räknas inom kriget :)
 

Langeman203

New Member
Reaktionspoäng
0
Hehe statistik kan man både tolka och vrida utefter egna behov. Men intressant att man tar med FIN i statistiken då det tagits byar av BK - medan MASH som tagit byar av Protte och gjort motsvarande sak som FIN mot BK utelämnas =)

Definitionen av GB kan ju diskuteras - men 4 stammar mot 1 som det ser ut som att Protte mötte från start är vel nära den definitionen =)
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Hehe statistik kan man både tolka och vrida utefter egna behov. Men intressant att man tar med FIN i statistiken då det tagits byar av BK - medan MASH som tagit byar av Protte och gjort motsvarande sak som FIN mot BK utelämnas =)

Definitionen av GB kan ju diskuteras - men 4 stammar mot 1 som det ser ut som att Protte mötte från start är vel nära den definitionen =)

Visst är det så, du kan bevisa i princip allt med statistik. Men sedan så om man får disskutera MASH vara eller icke vara i detta krig så är det väl som det var med er ibörjan. Ni tog några byar av BK men sade att ni inte krigade, utan att ni bara plockade några som låg fint till. Är väl ungefär det MASH gjorde, att de tog ut ett antal byar som låg fint till för dem. Sen tror jag inte de krigat särskilt aktivt. Nu kör de ju dessutom sitt eget krig vilket jag anser gör dem ganska irrelevanta.

4 mot 1 mötte aldrig Protte heller, det var vad Stanoz SA att protte gjorde :) I verkligheten har de mött oss & BK. Swing har väl varit med visst men den stammen är ungefär samma storlek som en större spelare just nu och har i princip ingen front mot Protte.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Sedan när är FIN i krig :)

Nu var du ju inte ens rolig, längre. FIN har deffat Protte hela tiden, anfaller BK och ger byar till protte och stödjer samtidigt Duråå med både off och deff.

Det ryktas att i min värld så är då FIN i krig med oss som slåss mot Protte, och det kommer förmodligen även du att så småningom få ta del av.
 

DeletedUser

Guest
Nu var du ju inte ens rolig, längre. FIN har deffat Protte hela tiden, anfaller BK och ger byar till protte och stödjer samtidigt Duråå med både off och deff.

Det ryktas att i min värld så är då FIN i krig med oss som slåss mot Protte, och det kommer förmodligen även du att så småningom få ta del av.


Jag skulle vilja dementera allt om att FIN skulle hjälpa Duråå med off eller för den delen deff......sådana rykten eller påståenden borde skrivas i.......just det "Ryktes tråden".....

over and out Kelis
 

DeletedUser

Guest
Nu var du ju inte ens rolig, längre. FIN har deffat Protte hela tiden, anfaller BK och ger byar till protte och stödjer samtidigt Duråå med både off och deff.

Det ryktas att i min värld så är då FIN i krig med oss som slåss mot Protte, och det kommer förmodligen även du att så småningom få ta del av.

Snälla visa en rapport eller nåt -.-

Vi har inte fått någon assistans eller renshjälp alls.
 

DeletedUser

Guest
Trondersopp är vad jag vet en i FIN
sett en rapport att han deffade en i Protte
 
Topp