davo vs Xarlequin

DeletedUser

Guest
attentionwhore.jpg
 

DeletedUser

Guest
har fört ett krig ensam mot en stam men tack ändå.. 3 pers mot en stam på 20 räknas inte eller?? var så seg då.. jag och 2 i min stam på den världen var ensamma om att göra nått mot fienden.. vi var så pass stora att vi skulle tagit dom snabbt men icke sa nicke.. ne men ett personligt krig är inget nån vill läsa om i externa forumet.. frågan är om det kommer komma in gamar nu och ta vad dom kan utav dessa 2 spelare under tidets gång..
 

Hemlig

Member
Reaktionspoäng
0
har fört ett krig ensam mot en stam men tack ändå.. 3 pers mot en stam på 20 räknas inte eller?? var så seg då.. jag och 2 i min stam på den världen var ensamma om att göra nått mot fienden.. vi var så pass stora att vi skulle tagit dom snabbt men icke sa nicke.. ne men ett personligt krig är inget nån vill läsa om i externa forumet.. frågan är om det kommer komma in gamar nu och ta vad dom kan utav dessa 2 spelare under tidets gång..


de va väl onödigt å leka proffs? :D

Davo ensam mot SPRIT har bättre chans än va du å dina kompisar hade :p
 

DeletedUser

Guest
det var ett stam krig.. och jag kan erkänna att jag inte är proffs.. men lycka till i detta krig båda sidor.. men se till att öka era oba nu d.. det vill jag se skjuta upp i taket nu..
 

Hemlig

Member
Reaktionspoäng
0
men detta e v9 så bry mig inte så mkt om du hade stam krig på typ v1 lr va de nu var :S

v9v9v9v9v9v9
 

DeletedUser

Guest
jag ska hålla mig till topic nu.. men som sagt lycka till båda 2 i detta "mini" krig..
 

DeletedUser

Guest
det personliga kriget.. davo vs Xarlequin.. så vitt jag kan se är det 2 eller räknas nån av dom flera gånger??
 

Davo

Member
Reaktionspoäng
0
jag ska hålla mig till topic nu.. men som sagt lycka till båda 2 i detta "mini" krig..

ja du.. mini krig...undra vad Sprit tycker om att du kallar dom mini...för som jag skrev i första inlägget så skulle det egentligen vara ett personligt krig med Xarlequin men det ville inte Sprit så det fick bli ett med hela Sprit ist...
 

DeletedUser

Guest
ja du.. mini krig...undra vad Sprit tycker om att du kallar dom mini...för som jag skrev i första inlägget så skulle det egentligen vara ett personligt krig med Xarlequin men det ville inte Sprit så det fick bli ett med hela Sprit ist...

Sluta whina nu, det var du som förklarade krig och inte tvärtom
 
Topp