DarkMessenger eran är över

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Det är med stor sorg i hjärtat som jag meddelar detta.
Jag kommer att sluta helt med Tribalwars för att tillbringa min lediga tid med min familj istället för att sitta vid dumburken och stirra.

Detta beslut har inget med kriget att göra utan varit i tankarna en tid.
Cbc å miley får gärna slå sig på bröstet å jubla över dom har besegrat mig, det gör absolut ingenting för jag vet vad som är orsaken till mitt avhopp

Beklagar mitt beslut men önskar alla en fortsatt lyckad karriär inom TW och hoppas ni kan förstå min situation.


//En väldigt ledsen och beslutsam DarkMessenger. :crybaby:
 
Reaktionspoäng
0
låter som en annan storspelare som är äckligt vass i starten, sen när det börjar gå emot han så är det hans dotter han behöver ha mer tid till.. varje värld:) Men mate, good luck framledes.. Lider med wash som inte förtjänar att ha sin ledare hoppa av.

Hoppas inte [ND] faller för de här.
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
sen när det börjar gå emot han så är det hans dotter han behöver ha mer tid till

Det är inte bara på V15 som jag slutar utan det är överallt. Har funderat över detta innan men inte velat svika mina stamkamrater, men när min familj får lida så har det gott för långt.

Bryr mig inte om vad ni tycker så kasta gärna skit om ni anser att det är roligt å ärofyllt.
 

DeletedUser

Guest
:O 2 veckors förberedelse? och det är vi som bjuder upp på dans?

tråkigt att du slutar dock ;) eller aa, du har inte så mycket val när du blir adlad*
 

DeletedUser

Guest
Det var på tiden ;)

Klart som korvspad du ska ägna dig åt era barn och åt IRL istället för att sitta här och dumglo!

Jag tror jag ska fortsätta lära din son hur han ska utnyttja de kommande finansiella fördelarna med att ha en lillasyster man kan trimma!

Lev väl, ta hand om Sett och barnen, och gör fler twbäbisar till mig! <3

See ya outside tw!
 

DeletedUser

Guest
Har mest snackat med dig på skype och du är en person som man gärna vill prata med.

Tänk på att IRL går alltid före tw, familjen är bland det viktigaste man kan ha och tw kommer lång långt efter.

Enjoy Life

Ta väll hand om dig och familjen.

// Wedi
 

DeletedUser

Guest
Skit i alla som snackar om att du är feg och inte vågar kriga, Irl goes first!
Lycka till irl!
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Det är ett vanligt förekommande fenomen att skit börjar kastas när någon nämner irl.
Om ni kan försöka undvika det och hålla dessa tankar för er själva så skulle jag bli glader.
Det blir ju så mycket trevligare om vi visar varandra en smula respekt, jag tror trots allt att de flesta av er håller med :)

Lycka till med livet utanför darkmessenger, det låter gott!
 
Topp