DanneBoy slutar med TW

DeletedUser

Guest
hernando

har det bra Danny det gör du rätt i att sluta på tw. man ska vara ute när det är sommarlov och annars med kanske inte på vinter då kan man sitta inne.:)

V1. to a
V3. klart wcw
v7 TFH
V9. ledare för AOH

_______________
var är min by har nån den måste leta efter den.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
har det bra Danny det gör du rätt i att sluta på tw. man ska vara ute när det är sommarlov och annars med kanske inte på vinter då kan man sitta inne.:)

V1. to a
V3. klart wcw
v7 TFH
V9. ledare för AOH

_______________
var är min by har nån den måste leta efter den.

Danny?????????
 

DeletedUser

Guest
du kommer tillbacks du kan ju inte äns släppa det här forumet men en paus på nåt år ´kom tillbacks med TTT i värd 14 eller nåt sånt:D
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju säga till er i wombat att ni kan inte banna mig :)

Skrev att jag slutar med TW men inte när...

Det vill säga att jag fortfarande spelar tills kriget e över för min del sen efter det så är det slut...

Alltså så får jag ta byar som ni tar av mig så länge jag kan
 

DeletedUser

Guest
Din tid är sen länge över Danne, acceptera och gå vidare. Att du från första stund gav upp när du fick wombat efter dig är ett tecken på svaghet och ingenting annat. Och måste säga att det har varit lekande lätt att adla byar av dig, du försökte inte ens! Varför ge upp så lätt när du hela tiden tjatar om att du slåss för din frihet? För kallar du det där för att slåss så vetefan.. Liknar mer en dränkt hund som springer med svansen mellan benen. Harhjärtad är du allt. Och sen att du fortfarande sitter på externa och bölar ut att du har sååå bra ob, att wombat är sega och dåliga för att de inte har adlat allting och att du voila, kan adla tillbaks. No shiet att du har fått bra ob när du har en hel stam efter dig, kan en treåring räkna ut. Och varför ska vi stressa med att adla upp dig? Du är ju inte direkt så svår att slå ner, skicka lite rens och fejks när man känner för det, smälla in en adel här och där. Och helt ärligt.., att adla tillbaks byarna.. GRATTIS :D Måste vara lättare för dig nu när du inte har så många byar att hålla koll på?
Du har varit en duktig spelare Danne, ingen talan om saken. Men just vägen att komma dit är olika för var och en. Du har själv sagt att allt du gjorde om dagarna var TW (konstigt att man ligger i topp då..). Du har även varit en duktig pojke på att hota människor, skapa missämja i stammarna du varit i och bland stammens allianser och du är även duktig på att manipulera.
Men som sagt.. Din tid är över. Så ta ditt pick och pack och stäng foderboxen för allas trevnad.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Din tid är sen länge över Danne, acceptera och gå vidare. Att du från första stund gav upp när du fick wombat efter dig är ett tecken på svaghet och ingenting annat. Och måste säga att det har varit lekande lätt att adla byar av dig, du försökte inte ens! Varför ge upp så lätt när du hela tiden tjatar om att du slåss för din frihet? För kallar du det där för att slåss så vetefan.. Liknar mer en dränkt hund som springer med svansen mellan benen. Harhjärtad är du allt. Och sen att du fortfarande sitter på externa och bölar ut att du har sååå bra ob, att wombat är sega och dåliga för att de inte har adlat allting och att du voila, kan adla tillbaks. No shiet att du har fått bra ob när du har en hel stam efter dig, kan en treåring räkna ut. Och varför ska vi stressa med att adla upp dig? Du är ju inte direkt så svår att slå ner, skicka lite rens och fejks när man känner för det, smälla in en adel här och där. Och helt ärligt.., att adla tillbaks byarna.. GRATTIS :D Måste vara lättare för dig nu när du inte har så många byar att hålla koll på?
Du har varit en duktig spelare Danne, ingen talan om saken. Men just vägen att komma dit är olika för var och en. Du har själv sagt att allt du gjorde om dagarna var TW (konstigt att man ligger i topp då..). Du har även varit en duktig pojke på att hota människor, skapa missämja i stammarna du varit i och bland stammens allianser och du är även duktig på att manipulera.
Men som sagt.. Din tid är över. Så ta ditt pick och pack och stäng foderboxen för allas trevnad.


Du vet inte vad som hänt i mitt irl liv så det e därför jag slutar... Och för det så betyder det inte att jag är en svag spelare...

Så snacka inte skit nu kompis ;)

Och vadå fick wombat efter mig? Var ju jag som ville ha dom efter mig och skapade just krig därför....
 
Senast ändrad:

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Men jag förstår att Danneboy måste ha lyckats påverka en j*vligt många spelare om de tar så här seriöst på det:]

Hade det vart mig han hade riktat sitt snack mot hade jag ignorerat honom och låtit han prata sig till blindo, det hade inte bara visat på respekt från min sida utan det hade även skämt ut honom ytterligare.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
håller med
om nu danneboy var ett lätt offer varför bry sig om hans inlägg då he he
men det verka kosta en hel del för att plocka hans byar
ni gör han till martyr ju
grattis till det;)
 

DeletedUser

Guest
Danne gå och ta hand om det du har irl nu och sluta vara jobbig... lägg ner medans du fortfarande har ett par personer som gillar dig....
 

DeletedUser

Guest
då kan ju wombat berätta hur mycket förluster de har ödslat eller får danneboy visa upp det
så även jag blir insatt och kan se om det har ödslats trupper eller inte
kan ju inte vara så svårt
 
Topp