DanneBoy slutar med TW

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Och jag har väldigt många vänner som gillar mig....
Jag är den jag är och det står jag för...
Ni som inte gillar mig är för att person kemin stämmer inte in...

Den dagen jag slutar säga vad jag själv tycker o tänker så kan man ju lika gärna gå o dö för då är jag antingen väldigt sjuk i demens lr någon annan sjukdom....

Men tills dess så kommer jag yttra mig precis så som jag tänker o tycker och framföra mina åsikter...
Ni som inte gillar det behöver inte ens svara på mina inlägg då eftersom ni bara klagar o säger att jag skämmer bort mig hela tiden?

I närmare efter tanke så kanske det är ni som skämmer bort er?

Men hur som helst så kommer jag fortsätta att tänka och tycka som jag vill och lägga fram mina åsikter!!!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hmmm om han nu är en så stor nolla som wombat säger... hur kommer det sig att så många bryr sig om att bevis att dom är och var störe, bättre och starkare betyder inte det om något att han vart en maktfaktor på denna världen?

Och skämma ut sig i all ära va det inte det som va en av grundreglerna för att spela tw att våga ta steget över till nästa nivå`?

Nej tack för den här tiden danneboy och lycka till med irl.

Ps. låtsas inte som att du inte kommer tilbaka för alla vet vi även jag att en vacker dag sitter du där med falsknick och retar galfeber på phami igen ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm om han nu är en så stor nolla som wombat säger... hur kommer det sig att så många bryr sig om att bevis att dom är och var störe, bättre och starkare betyder inte det om något att han vart en maktfaktor på denna världen?

Och skämma ut sig i all ära va det inte det som va en av grundreglerna för att spela tw att våga ta steget över till nästa nivå`?

Nej tack för den här tiden danneboy och lycka till med irl.

Ps. låtsas inte som att du inte kommer tilbaka för alla vet vi även jag att en vacker dag sitter du där med falsknick och retar galfeber på phami igen ;)

Ingen som har sagt att han är en nolla, och om det nu är så, så har den personen fel (no offense) Man leder knappast OBA och OBF om man är en nolla. Dock så känns det utspelat allt det här, visst han har retat många och haft en massa fuffens för sig, lite Twilight zone ibland. Men nu tror jag inte det är så värst många som bryr sig om honom.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Men måste fråga varför jag skulle förlora vänner pga av att jag säger mina åsikter?
Lixom det måste man kunna göra för det är just det som gör varje människa unik...
 

DeletedUser

Guest
Men måste fråga varför jag skulle förlora vänner pga av att jag säger mina åsikter?
Lixom det måste man kunna göra för det är just det som gör varje människa unik...

Jag håller med dig, alla har rätt att säga vad de vill så länge det inte skadar eller sårar andra.
Sen tycker jag även detta ämne börjar bli lite uttjatat....kan vi inte börja prata om TW igen i stället...
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Är ju ingen som skriver om nå annat knappt....

Då är detta bättre än inget tycker jag...
 

DeletedUser

Guest
Är ju ingen som skriver om nå annat knappt....

Då är detta bättre än inget tycker jag...

Måste bara kommentera dig, Jag har läst lite om detta tjafs om du ska sluta med TW.

1. Vad gör du här om du slutat med TW?
2. Sluta avsluta VARJE mening med "...."
 

DeletedUser

Guest
Äsch, jag vet Danne är en bra spelare :)

Hur? Vet inte...men det är han ^^

GL IRL
 

DeletedUser

Guest
Vill upplysa er att jag slutar på värld 7 som ni säkert redan vet

Och jag avslutar min TW karriär helt o hållet oxå^^...

Gör det på ett snyggt vis tycker jag iallafall

Har ett bra mkt viktigare liv irl nu så kan inte sitta här på TW då..

Ni kommer aldrig mer få se mig spela nå mer på någon värld.....

Jag har skaffat mig många fiender på spelet men jag har inget emot dom personligen.. Det är ju trots allt ett spel men vissa verkar lägga ner hela sitt irl liv för spelet oxå.....
Men har även skaffat mig bra många härliga riktigt grymma vänner som har en stor plats i mitt hjärta... Ni vet vilka ni är <3

Ha det gött alla...

mvh

DanneBoy

Hej o hå. Så kan det gå.
Lycka till IRL.
 
Topp