Dags att stänga skiten?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Dela upp er 50/50 och kriga mot varandra. Samtidigt som ni har delade forum håller kontakten och allmänt har kul.

Nej, det där är inget bra förslag!

Det finns måååånga som vill vara med å lira, bättre att stänga ner den här världen och starta upp en ny med liknande inställningar som V8 så vi ALLA kan få vara med å lira!

Mycket roligare med nystart än att fortsätta på den gamla....

Den här världen har varit död från längesen redan.... roligare med ny värld? Ja, helt klart!
 

DeletedUser

Guest
1 on 1 on 1 on 1 on 1 o.s.v.

Alla mot alla, inga pakter. Måste ju vara det enda? =)
 

DeletedUser

Guest
Håller faktiskt med SERETT...kan bara inte v8 sluta pang-bom. Ingen har ju ens en chans att adla UrbanT...
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår hur ni känner men i nuläget finns det tyvärr inga klara slut här i tw.
Det ryktas om alltifrån 70-90% av världens poäng för totalstängning och 300 000 byar sammanlagt för stängning av nya spelare men det gäller enbart alla stora communities (.net osv.).

Det har varit diskussioner uppe på forumet och jag vet att Gaffel har sagt att han ska ta upp diskussionen med Nino och Tyskarna.
Det Tyskarna säger är att alla .se världar kommer att hållas öppna tills de har utvecklat ett "end game".

Så tyvärr kan jag inte ge er något direkt svar då det inte finns några riktlinjer över när en värld är slut på .se.


hur pinsamt måste det inte vara att lämna ett sånt här meddelande?

efter en stam äger 70% av en värld finns det ingen som kan sätta imot denna stam..alla utom idioter fattar o vet om detta..
att inte innogames ens tänkt färdigt på detta än utan öppnar nya världar är riktigt pinsamt..hur kan dom ens tro att folk ska fortsätta betala massor till dom..v8 borde stängas när UrbanT når 80%.. alla andra världar borde stängas vid senast 70%..
varför skulle UT nå 80% istället för 70%, enbart för att vi är förbi 70% redan..

hoppas att gaffel o nino når fram till tyskarna..annars e jag rädd för att ni kommer bli av med mycket spelare snart..betalar själv på 6 världar nu o gjort under mycke lång tid...slut med detta om detta inte ordnar sig innan sista maj..

ett enkelt förslag till vinst i TW... 70% av alla byar som har irlspelare..inga barbarbyar ska räknas.. en stam kan bara stå som vinnare..

detta är lätt för alla att fatta..

mvh
lorden
 

DeletedUser

Guest
hur pinsamt måste det inte vara att lämna ett sånt här meddelande?

efter en stam äger 70% av en värld finns det ingen som kan sätta imot denna stam..alla utom idioter fattar o vet om detta..
att inte innogames ens tänkt färdigt på detta än utan öppnar nya världar är riktigt pinsamt..hur kan dom ens tro att folk ska fortsätta betala massor till dom..v8 borde stängas när UrbanT når 80%.. alla andra världar borde stängas vid senast 70%..
varför skulle UT nå 80% istället för 70%, enbart för att vi är förbi 70% redan..

hoppas att gaffel o nino når fram till tyskarna..annars e jag rädd för att ni kommer bli av med mycket spelare snart..betalar själv på 6 världar nu o gjort under mycke lång tid...slut med detta om detta inte ordnar sig innan sista maj..

ett enkelt förslag till vinst i TW... 70% av alla byar som har irlspelare..inga barbarbyar ska räknas.. en stam kan bara stå som vinnare..

detta är lätt för alla att fatta..

mvh
lorden

Jag håller med dig där!

Hoppas vi får ett riktigt svar, där Tyskarna och Innogames kan bestämma sig exakta målet

Finns ingen mening att mjölka pengar från V8-spelarna längre då det knappt finns nån kvar och lär minska drastiskt ganska snart....
 

DeletedUser

Guest
Det där var ett riktigt svar.

Det är så läget ser ut just nu, tyvärr. Sedan har jag ingen aning om hur lång tid det kan ta.. Det får tyskarna svara på själva.
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår hur ni känner men i nuläget finns det tyvärr inga klara slut här i tw.
Det ryktas om alltifrån 70-90% av världens poäng för totalstängning och 300 000 byar sammanlagt för stängning av nya spelare men det gäller enbart alla stora communities (.net osv.).

Det har varit diskussioner uppe på forumet och jag vet att Gaffel har sagt att han ska ta upp diskussionen med Nino och Tyskarna.
Det Tyskarna säger är att alla .se världar kommer att hållas öppna tills de har utvecklat ett "end game".

Så tyvärr kan jag inte ge er något direkt svar då det inte finns några riktlinjer över när en värld är slut på .se.

en fråga hur ska urbant få 300 000 byar? det finns väl bara 47k byar på denna värld? elr:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
en fråga hur ska urbant få 300 000 byar? det finns väl bara 47k byar på denna värld? elr:rolleyes:

Det blir nog liiiite tricky där :p

från 47 k till 300 000 byar, det blir nog nästintill omöjligt på den här döda världen.. tyvärr

Vi skulle nog kunna kalla detta för: The endless game

Översatt till tyska, då blir det: "Das Endlosspiel"
 

DeletedUser

Guest
Det är meningen att det ska tolkas som;
"Och när det sammanlagt finns 300 000 byar på världen så ska den stängas för nya spelare."
Men ingen .se värld kan komma i närheten av det.
 

DeletedUser

Guest
Det är meningen att det ska tolkas som;
"Och när det sammanlagt finns 300 000 byar på världen så ska den stängas för nya spelare."
Men ingen .se värld kan komma i närheten av det.

Så med andra ord: Ingen .se-värld kommer nånsin att stängas?

Förlåt ifall jag inte förstått detta än hur tyskarna tänker men iaf: Hoppas man kan se över detta och komma fram till ett bättre beslut

Det skulle ju kännas tråkigt om man nu nöter och nöter ett spel men kommer aldrig att ha en chans att vinna, eller ens kan se på en skymt av mållinjen :/

Hoppas ni i TW-teamet förstår hur jag menar :) Kommunikation hehe :p
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
lek med tanken för att få upp till 300K byar, gör resterande av kartan bara till bb-byar? rofl, 1 mille BB-byar typ? <3

hittade även en länk för en diskussion om antal byar vi bör ha typ..eller vad detta vi nu pratar om innebär http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=102619
såhär bör svenska världar se ut, det är .net's 2'a värld
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det där var ett riktigt svar.

Det är så läget ser ut just nu, tyvärr. Sedan har jag ingen aning om hur lång tid det kan ta.. Det får tyskarna svara på själva.

kan hålla med att du gett ett riktigt svar... men innehållet är ju pinsamt ju..att efter så många år inte ens vara i närheten en lösning..
det här har det frågats om i minst ett halv års tid o svar blir inte bättre el klarare från innogames.. pinsamt är det el för jxxxa dåligt..
välj själv...många börjar tröttna o tröttna fort nu.. i andra världar är det väl år dom frågat "vad som gäller för att vinna"
 

DeletedUser

Guest
Håller med bananen och kommer även bli grå 1 Juni om inget händer.
Stäng v8 25 maj för då har Urban namnsdag!
 

DeletedUser

Guest
Håller med bananen och kommer även bli grå 1 Juni om inget händer.
Stäng v8 25 maj för då har Urban namnsdag!

kan hålla med att du gett ett riktigt svar... men innehållet är ju pinsamt ju..att efter så många år inte ens vara i närheten en lösning..
det här har det frågats om i minst ett halv års tid o svar blir inte bättre el klarare från innogames.. pinsamt är det el för jxxxa dåligt..
välj själv...många börjar tröttna o tröttna fort nu.. i andra världar är det väl år dom frågat "vad som gäller för att vinna"

Hänvisar er hit för diskussion. Ta chansen och kom med förslag, eller rimliga kompromisser.

Diskussionstråd om slutmålet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp