dags att öppna ögonen ni i söder

DeletedUser

Guest
The south shall rise, som de sa en gång i tiden....fast det var väl slavhandlarna och dem vill man inte förknippas med...hmm, svårt där här.

Vi i öster då, vad ska vi göra? Världen är ju trots allt rund...?:rolleyes:

The eastern front har man ju hört om=)
Där gick det ju mindre bra för farfar kan man väl säga.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jarru, för att hålla ihop dessa stammar och koordinera såpas bra som WCW gör? (ja, annars hade de nog inte vart ett sådant hot) så måste det väl göra något rätt?
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Så. Vad är den allmäna tanken om detta då? Hittils har jag så gott som bara läst påhopp på Peterinas. Jag skiter ju i ifall ni känner er berättiga eller inte till detta, men kan man inte skapa en egen tråd för det isf och bara dra sina tankar över själva ämnet.

Tycker man det är fel, skriv så. Tycker man det låter bra, skriv det. Hela tråden ballade ut redan vid andra inlägget, dåligt.

Sen att MASH skulle vara ett hot senare om man samlade södern mot norr, ja kanske det, men de är ju knappast lika stora som WCW, eller?

Jag bryr mig inte om vilken stam som flyttar sig mot oss, om de inte är allierade så rensas de bort. Man måste ju hålla rent på sin egen bakgård för att förhindra dolkar i ryggen senare, eller hur? :)
 
Topp