dags att öppna ögonen ni i söder

DeletedUser

Guest
hoppas stamamrna i söder utom ni som krigar mot wcw släktträdet öppnar ögonen och ser vad som händer , norr kommer nedåt

dags för samtliga stammar att agera och deffa fronten så norr stoppas sen skickar rens åt stamamrna som krigar

alla i söder läre dra sitt strå till stacken nu så inte wcw tar hem detta =) för risken finns faktiskt och då är ni alla andra stamamr körda och det vill ni väl inte ?
 

DeletedUser

Guest
ute och cyklar som vanligt... vad händer om MASH och kompany tar oss, då är de väll lika dant om man ser det på vår sida?
 

DeletedUser

Guest
var det inte du som letade efter ett konto? om jag nu inte minns helt fel:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
det var på den tiden det =)

konstigt nog börja denna tråd handla om mig fast jag ansåg att den skulle handla om nått helt annat

så moderatorn kan låsa tråden då den inte fyller sitt syfte utan riktade sig direkt mot mig

men påminner er icke läskunniga som inte kunna håller er till topicen

hoppas stamamrna i söder utom ni som krigar mot wcw släktträdet öppnar ögonen och ser vad som händer , norr kommer nedåt

dags för samtliga stammar att agera och deffa fronten så norr stoppas sen skickar rens åt stamamrna som krigar

alla i söder läre dra sitt strå till stacken nu så inte wcw tar hem detta =) för risken finns faktiskt och då är ni alla andra stamamr körda och det vill ni väl inte ?
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Och om du nu inte spelar, vad gör det dig för skillnad?

Må säga att jag börjar bli lagom trött på dig.
 

DeletedUser

Guest
det var på den tiden det =)

konstigt nog börja denna tråd handla om mig fast jag ansåg att den skulle handla om nått helt annat

så moderatorn kan låsa tråden då den inte fyller sitt syfte utan riktade sig direkt mot mig

men påminner er icke läskunniga som inte kunna håller er till topicen

hoppas stamamrna i söder utom ni som krigar mot wcw släktträdet öppnar ögonen och ser vad som händer , norr kommer nedåt

dags för samtliga stammar att agera och deffa fronten så norr stoppas sen skickar rens åt stamamrna som krigar

alla i söder läre dra sitt strå till stacken nu så inte wcw tar hem detta =) för risken finns faktiskt och då är ni alla andra stamamr körda och det vill ni väl inte ?

Detta var faktiskt intressant.Så här händer med många trådar,fast de börjar handla om WCW istället,ofta pga dig.Hur känns det?:)
 

DeletedUser

Guest
Vad jag kan minnas så skrev jag aldrig att du skulle vara en av dem som blev lurad.

För övrigt så är det idéer, som ansetts vara idiotidéer av den stora massan, som drivit utvecklingen framåt här i världen. Men man kan ju inte begära att den vanliga människan ska förstå.

Alltså; ingen skada given och förhoppningsvis är ingen skada tagen.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
GO Peterinas :;D

Rolig typ det där :D
OCh det han skriver är ju helt klart bra, söder, tid att börja total kriga mot norr snart ? ;o
 

DeletedUser

Guest
snart blir det nog ett störe WCW mot ett minder söder ska du se:)

The south shall rise, som de sa en gång i tiden....fast det var väl slavhandlarna och dem vill man inte förknippas med...hmm, svårt där här.

Vi i öster då, vad ska vi göra? Världen är ju trots allt rund...?:rolleyes:
 
Topp