D.N.V vs S.M.I

DeletedUser

Guest
En mörk sen sommar kväll satt D.N.V's ledning och diskuterade om framtiden och deras möjligheter att växa. De kollade hur situationen låg till rund dem och efter mycket bollande fram och tillbaka så vart målet att gå söderut. Baktanken var den att flera spelare i stammen verkade ha lite små agg mot S.M.I och deras hotelser om stora alliancer.

Därför går nu D.N.V's trupper söder ut och kommer konsentera sig på att få bort s.m.i från deras gränser då de inte känns tryggt att ha dem där.


Vi önskar S.M.I lycka till i kriget och må bästa stam vinna.. Vet att S.M.I har många bra ruttinerade spelare så vi ser inte lätt på detta kriget utan går in i det med 100% respekt för S.M.I
 

DeletedUser

Guest
hoppas det blir ett bra och serriöst krig!


MvH
Cw/centernwannabe, störst i D.N.V
 

DeletedUser

Guest
Döda, Mossa, Krossa!

aa krossa D.N.V och S.M.I hoppsa båda korssar varandra.

hade nästan varit kul att hoppa in i kriget och kriga mot båda pga att dom är flycktingar:p

men vi i stammen SCANMA får se om vi börjar göra det troligen inte men vi får se.
 

Drallan

New Member
Reaktionspoäng
0
yay, flykting stammarna ska slåss!:rolleyes:

I SMI har vi inga jädrans flyktingar, om du nu e säker på det kan du ju namnge dom nedan, Men slår du ett öga på DNV's member list hittar du dom där & i en större stam med ca 3.1m poäng i regionen.

När KR, KR-A gick bort dök Fm & DNV upp på kartan, sedan gick FM bort o DNV & 3.1m poäng stammen växte samma vecka ganska mycke.

Att SMI växer det är genom hårt slit & lite inbjudningar men vad jag vet så har inga KR/KR-A flyktingar kommit in i stammen men visst jag kan ju missat 1 eller 2 .. Du kan ju som sagt ge mig namnen så kan ja kolla om dom va med i de stammarna ( har relativt bra koll på området runt om).

Beträffande kriget hur det går.. så får ni fråga DNV. :D

Mvh Drallan SMI's lille krigs minister.
 

DeletedUser

Guest
Hm.. Måste säga att de flesta är väll dock så vitt jag med i TAOD samt några gick över till -=AT=- men hör ingen sitta och skrika att -=AT=- skall gå under för att dom har KR medlemmar i stammen "för de vågar ingen vettig själ så släpp de där med flyktingar.

När de kommer till kriget så tycker jag de går lika bra för båda sidor. . ingen av oss har direkt gått in för några direkta anfall än så..
 

DeletedUser

Guest
Hm.. Måste säga att de flesta är väll dock så vitt jag med i TAOD samt några gick över till -=AT=- men hör ingen sitta och skrika att -=AT=- skall gå under för att dom har KR medlemmar i stammen "för de vågar ingen vettig själ så släpp de där med flyktingar.

kanske var för att det var -=AT=- som besegrade stammen?:p(visst några andra stammar var på och gjorde säkert mer än AT men det var när vi anföll som dom gav upp)

Drallan: ...orkar inte sitta och leta upp flyktingar, det gör vi bara om det är spelare som faktiskt är värda adelsmännen att adla så att leta upp alla små spelare man har 40% moral mot är inget vi gör, dom skulle ändå aldrig kunna bli ett hot:cool:

Men lycka till i kriget, ha kul och se till att lära er något;)
 

DeletedUser

Guest
kanske var för att det var -=AT=- som besegrade stammen?:p(visst några andra stammar var på och gjorde säkert mer än AT men det var när vi anföll som dom gav upp)

Så om jag har fatta de hela rätt så funkar de så här.. de som gav upp och joinade -=AT=- är inte flyktningar utan hyllade stam medlemmar. Och de som gav upp men joinade någon annan stam för att de inte hade poängen och spel erfarenheten för att joina -=AT=- e flyktingar??

blev bara lite förvirrad??
 

DeletedUser

Guest
och med att folk hade joinat at och inte vart kallad flyktingar för att de inte vågade var mer att de e modiga att kasta skit mot de små stammarna men de stora vågar de inte säga mycket till. Min personliga mening är att de finns inga flyktingar från KR då de aldrig fanns ett krig.. -=AT=- åt upp dem från väster och V.V.V åt up dem från Norr så krig vet jag inte om de var.. De e som att kalla en invation från USA mot Polen för krig
 

Drallan

New Member
Reaktionspoäng
0
Jodå Welsh warlord vi lär oss hela tiden, det e sant....( merparten har doc lirat TW i ett antal år o lirar fortfarande i de andra världarna)

Förstår att du inte orkar leta flyktingar, skulle inte jag heller orka. Saken e den att merparten i SMI känner varandra irl på ett eller annat vis.

Vi får se hur kriget mot oss går, bara framtiden kan utvisa det. ;)

Måste bara kommentera Lentharion.

--Så om jag har fatta de hela rätt så funkar de så här.. de som gav upp och joinade -=AT=- är inte flyktningar utan hyllade stam medlemmar. Och de som gav upp men joinade någon annan stam för att de inte hade poängen och spel erfarenheten för att joina -=AT=- e flyktingar??
blev bara lite förvirrad??

Tja saken e ju den att om man krigar mot en stam o ngn i den stammen joinar upp så finns det ju en ganska bra anledning till varför man tar in han/hon o då kan man iaf inte enligt min mening kalla vederbörande flykting.
 

DeletedUser

Guest
vi tog in de som faktiskt visade sig bra på att slåss, och som hade god kontakt med folk i stammen, till stor del därför man krigar, för att hitta nya vänner och kontakter, både i och utanför stammen:)
 

DeletedUser

Guest
det är kul att ni måste ha en stor spelare för att lyckas ta ner oss... tar en rekrytering på han för att han ska tömma byarna :/
 
Topp