Döskallesciptet

DeletedUser

Guest
Tja!

Känner mig fett dum nu, men har glömt hur man använder döskallescripet. Ni vet det där med först en röd, sedan en vit och sist en grön döskalle.. Jag minns knappt vad det gör :S

Tacksam för svar ;D

//Zebra
 

DeletedUser

Guest
tagen ur guide

Detta är extremt effektivt vid många samtidiga anfall. Först kör du den röda skallen så att alla attacker byter namn till unknown. Därefter flyttar du upp alla anfall på nya flikar och kollar om de är adel med den vita skallen. Hittar du någon adel så döper du om dem. Därefter återvänder du till inkommande-översikten och kör gröna skallen så att alla anfall du redan gått igenom blir omdöpta till Checked. Repetera.
 

DeletedUser

Guest
Okej, tack! Jag har även ett till script som jag glömt bort vad det är, var så länge sedan man använde det :S Sparat på datorn. Jag hade den här ikonen till det
GreenArrowDown.jpg


Någon som känner igen den?
 

DeletedUser

Guest
kanske bättre om du lägger upp scriptet sen så kan man ju pröva det själv
 

DeletedUser

Guest
mm, här kommer det;

Källkod:
javascript:function c(){var a=document;if(window.frames.length>0)a=window.main.document;var b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://www.twmentor.com/scripts/dalesmckay/sort.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}c();
 

DeletedUser

Guest
Någon som kan förklara mer i detalj hur detta fungerar?

Tack på förhand
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Tre dödskallar - röd, vit och grön. Dessutom brukar en fjärde funktion, nämligen slowtargets sort.js inkluderas.

Röd dödskalle döper alla attacker till unknown.
Vit är en attackomdöpare
Grön döper alla attacker man tror är fejk till "checked", så att man kan ignorera skiten.
Sort är en sorteringsfunktion som man inte kan leva utan.

Hur de fungerar får ni lista ut själva.
 
Topp