CTS vs MI.6

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
http://www.twstats.se/sv7/index.php?page=player&mode=conquers&id=261053&pn=1&type=lose&enemy=-1&enemyt=-1&min=&max=

Tänkte visa Fires Adlingar Först, men då denna visar ganska klart varför Fire Låg på plus, så lägger ja upp den istället
Kan ju även tilläga att 2010-01-11 va den sista dan som fire adlade Byar av Tanner, Ja undrar varför ??

Hur som helst.
Ser inte någon anledning till att man ska låta bli vissa byar/Spelare bara för att de visar sig att de kanske är inaktiva eller har KÖ,
Det är väl då man ska passa på ??

Om inte annat så skulle ju vi behöva, Enligt er, Låta bli hela K63
 

DeletedUser

Guest
om han/hon var spion för nit elr gav sej och ska bli adlad så kommer nog hon inte undan tror jag.men det är ju vad ja tror.
 

DeletedUser

Guest
gillar detta "De som va i G-R och Mi.6 söndagen den 6.e December, är också de spelare som kommer skickas till rimmen." eftersom urkidulla gick till NIT i januari, så kommer ni anfalla NIT? nice ;) ska bli intressant att se om ni vågar stå för det ni säger

Haha ja och ett gäng som stack till CTWA* med :awsm:. Nu får vi se om Core håller vad de lovar eller om det bara är skitsnack. ;)
 

DeletedUser

Guest
God kväll Nature. Urkidulla är en avklarad fråga tackar som frågar. Ninjorna + Urkidulla själv skötte det exemplariskt. Jag tycker att det är sund inställning som Vurp, aka Den finska vreden, kommunicerar. En spelare i en stam som befinner sig i krig skall väl i alla lägen vilja skicka samtliga sina fiender till rimmen? Känns inte som en jättegrej precis.

Klart att rekrytering kan avvika över tiden, men historiskt har vår stam inte rekryterat fiender.
 

DeletedUser

Guest
Kära Nature, du pratar väldigt gärna om Core i den tråd . Och vad jag vet så heter tråden CTS vs MI.6, det om något är väll att gå off topic.

För övrigt så tycker jag att hela denna tråd har gjort sitt, av anledningen att MI.6 inte ens längre finns kvar. Och knappt någonstans så diskuteras CTS "krig" mot MI.6 ändå.

Och om CTS vill gå på någon av stammarna som tagit in spelare från MI.6 så borde det bli under an ny tråd....

Vänligen

Jesper
vi är i krig med core och Excpha också :)

/generaltrefer
 

DeletedUser

Guest
Med anledning av allt skitsnack och pajkastning osv i den här tråden rekommenderar jag er att skapa en ny om CTS vs Core, Exchp.

Den här tråden har för länge sedan blivit förbrukad och får ett hänglås nu.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp