CPITA vs Caf

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
tror inte att det är lite deff. och tror inte att det är en spelare som deffar han.

Det är ju bara spekulationer.

Tryck in 30 defbyar (Säg: 1500 TK 4k Spjut, 5k Bågar, 500 Spej)

Så har du helt plötsligt en by med 45k TK, 120k Spjut, 150k Bågar, 15k Spej.


Fast sen vet jag inte om du faktiskt sett en rapport med hur mycket def det är, isf kan jag väl inte uttala mig förens jag själv sett den? Men en spelare kan trycka in rätt mycket def i 1 by, ba det jag vill säga.
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara kul om någon fick igenom en spejrapport xD.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Men som kan ses så har han faktiskt förlorat poäng, så måste nästan vara så att de lite kom igenom med trupper.

Eller raserar han för att folk ska tro saker och ting? xD
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Jag hade inte ens tänkt att kommentera en sådan här tråd men jag kan inte tiga längre.

Ok om man deffar upp någon som tänker köra seriöst men att fjanta för att man antagligen känner sig lite sårad av en stam (stackars liten) och inte klarar av att köra spelet på normalt vis blir bara patetiskt.
Det här är ett hån mot oss som spelar det här för att det är kul.
Skaffa ett nytt konto och se till att få deff från någon för att sedan håna en stam i externa forumet är ju
bara ett bevis på att man knappt slutat med blöja.
Den här spelaren kan aldrig växa eller ens drömma om att spela seriöst utan tanken med det hela är bara att irritera och bete sig som en 12-åring.
Det borde finnas någon regel så admins kunde radera den här typen av spelförstörande konton.
 

DeletedUser

Guest
Spejade honom för ett tag sedan då jag var intresserad av byn, och min PA gjorde detsamma ;)
Inte lite deff :)
 

DeletedUser

Guest
Det är ju bara spekulationer.

Tryck in 30 defbyar (Säg: 1500 TK 4k Spjut, 5k Bågar, 500 Spej)

Så har du helt plötsligt en by med 45k TK, 120k Spjut, 150k Bågar, 15k Spej.


Fast sen vet jag inte om du faktiskt sett en rapport med hur mycket def det är, isf kan jag väl inte uttala mig förens jag själv sett den? Men en spelare kan trycka in rätt mycket def i 1 by, ba det jag vill säga.

jo jag har sett ett antal spej rapporter på den byn. men inte senaste veckan. har för mig att det var ca 50k spjutmän 35k svärdsmän 30k bågskytar och 6k tk har jag för mig. och det har säkert kommit in ett antal till deff byar till den byn
 
Topp