CPITA vs Caf

DeletedUser

Guest
Alla spelare kommer till den punkt då de tröttnat på någon stam eller spelare, men alla har inte möjligheten att göra något åt saken. Men det har jag och jag tänker ta den chansen och förklarar nu krig mot en av v3's just nu konstigaste och fegaste stammar, Caf. Hela familjen.

Caf har nu haft lång tid på sig att välja sida i stora kriget och är nu den enda stam som inte deltar på top 14. Detta ordnas med att de får ett eget krig att ta hand om.

Må minsta stam vinna!!

Mvh// Fox1 The leader and only player in CPITA
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hahahahaha :p

Skönaste jag läst idag, hur hade du tänkt lyckas adla byar av CAF egentligen? :eek:
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Vad ska man säga? Fox1 gör en miffo..
Är du fetdeffad nu då eller fox? Snart akademi va? lol
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Byar Koordinater Poäng
fox1s by 882|678 2.470

Stor fräsan :awsm:
 

DeletedUser

Guest
jaha, ytterligare en till bödeln med tarmarna ute redan, sicka tider tror jag :rolleyes:
 

Kött e gött

Member
Reaktionspoäng
0
Rykten går om att denne fox1 har allierade bakom sig, eller så har han kommit på ett sätt att bygga fler nivåer på farmbyggnaden, vad vet jag :eek:
Det enda jag vet är att den har mer trupper än vad någon av mina byar har

kan någon admin fixa några likadana byar till mig med? :rolleyes:
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Han har la en PA någonstans som skickat in lite def. Antar det ba är 2 spelare som tyckte det kunde vara skoj att göra xD
 

DeletedUser

Guest
Ja, kan ju bara säga lycka till CAF, ni möter här en övermakt - någon som vet hur man bygger renodlade off-byar och som faktiskt har tagit det svåra steget till att lära sig använda dem.
 

DeletedUser

Guest
Han har la en PA någonstans som skickat in lite def. Antar det ba är 2 spelare som tyckte det kunde vara skoj att göra xD

tror inte att det är lite deff. och tror inte att det är en spelare som deffar han.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp