CP vs -mAd?- stämmer det?

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Tror CP vill ha bort -mad?- men tror inte de tar det som ett krig.
Typ:
"Om ni expanderar, kolla om ni har -mad?- nära."
 

DeletedUser

Guest
goo CP :)



Rådde det en IAP eller Allians för att du anser er backstabbade??
Vi väntar fortfarande på en krigs förklaran eller dementering, expansion sker ju dagligen ;)

Tror vi hade en IAP med dom; däremot fick vi både skarpa anfall och scoutningar på oss under den s.k IAP.

Är huvudet dumt så får kroppen lida. Tacka dom få som attackerade ett par ur CP; deras fel att ni andra lider.
 

DeletedUser

Guest
Efter sammanslagningen mellan CLONES och WANK hade vi ingen diplomatisk förbindelse med -mad?-. Det övervägdes men vi kom fram till att inte ingå någon form av samarbete.

I övrigt vill jag säga att detta är ett riktigt roligt krig. Det är få man kan kriga emot och samtidigt hålla en trevlig attityd och normal dialog med.
 

DeletedUser

Guest
Tror vi hade en IAP med dom; däremot fick vi både skarpa anfall och scoutningar på oss under den s.k IAP.

Är huvudet dumt så får kroppen lida. Tacka dom få som attackerade ett par ur CP; deras fel att ni andra lider.

Efter sammanslagningen mellan CLONES och WANK hade vi ingen diplomatisk förbindelse med -mad?-. Det övervägdes men vi kom fram till att inte ingå någon form av samarbete.

I övrigt vill jag säga att detta är ett riktigt roligt krig. Det är få man kan kriga emot och samtidigt hålla en trevlig attityd och normal dialog med.

Tack för svaren! :)
Verkar som om -mad?- satt sig i denna sits själva.
 

DeletedUser

Guest
Det här blir ett spännande krig måste jag säga! :) Om det inte uppstår liknande krig så händer det ju ingenting här på V6!

Det ska vara fina fighter så jag hoppas Mad-flickorna visar att de kan lira TW ;) (Om de nu kan =)

Heja CP! ;)
 

DeletedUser

Guest
Hade ingen aning om att det var någon som attackerade folk i CP. Lies säger jag, wankarna är bara sura för gammal ost :)

Gammal ost.?? hmm, tillåmed lilla WANK ägde er, och det vet du, ni adlade typ hmm 1-2 byar vi adlade 1 av Mad i det kriget, så sluta tjafsa om det, zhirbak är bortadlad nu så nu kan ju han inte scouta tommygunn anymore ^^ :rolleyes:
 

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Gammal ost.?? hmm, tillåmed lilla WANK ägde er, och det vet du, ni adlade typ hmm 1-2 byar vi adlade 1 av Mad i det kriget, så sluta tjafsa om det, zhirbak är bortadlad nu så nu kan ju han inte scouta tommygunn anymore ^^ :rolleyes:

Även om du uppfattar det som att det var så, så sa jag ingeting om utgången i förra kriget. Fast ni kan ju inte hävda att det var för att han scoutade er som var anledningen till att det blev krig eftersom att ni var på oss dagen innan :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: CP
Players:

Side 2:
Tribes: -mAd?-
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 0
Skillnad: 13

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 66,327
Sida 2: 0
Skillnad: 66,327

image.php
 
Topp