Corian

DeletedUser

Guest
Vad har hänt med det en gång så storslagna Corian ???
De verkar fega ur helt så fort det vankas krig numera.
Verkar som om denna stam helt blivit slaka nu för tiden och helt tappat sin status som köttare och krigare.

Nu verkar dom mer vara WCWs knähundar och böjer sig framåt så fort det viskas krig..

Vad har hänt ???

Man blir ju nästan deprimerad av att se en så en gång i tiden stolt stam vika ner sig och medvetet förlora ansikte.
 

DeletedUser

Guest
haha...



jag kanske nt e bästa kompis med dem i corian men så e dem NT dem e NT FEGA:mad:
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Vad har hänt med det en gång så storslagna Corian ???
De verkar fega ur helt så fort det vankas krig numera.
Verkar som om denna stam helt blivit slaka nu för tiden och helt tappat sin status som köttare och krigare.

Nu verkar dom mer vara WCWs knähundar och böjer sig framåt så fort det viskas krig..

Vad har hänt ???

Man blir ju nästan deprimerad av att se en så en gång i tiden stolt stam vika ner sig och medvetet förlora ansikte.

Detta rent ut sagt dåliga försök till krigshets eller propaganda stunt bleknar fatalt när vi alla vet hur det gick för dig som ledare.....eller dina tidigare försök till politiskt spel.

Jag tror inte någon i detta forum skulle (eller som fortfarande spelare V3) skulle tvivla på Corian och dess potential när det gäller krig.

När de gäller dess ledning finns det säkert inte heller något att klaga på, dom har med största sannolikhet totalkoll på läget och vad dom anser rätt eller fel när det gäller krig eller inte.

Att du på något sätt skulle komma här å ifrågasätta deras ”heder” och säga att dom e fega blir uppseendeväckande löjligt med tanke på din egna politiska framgång inom denna värld!
 

DeletedUser

Guest
Vad har hänt med det en gång så storslagna Corian ???
De verkar fega ur helt så fort det vankas krig numera.
Verkar som om denna stam helt blivit slaka nu för tiden och helt tappat sin status som köttare och krigare.

Nu verkar dom mer vara WCWs knähundar och böjer sig framåt så fort det viskas krig..

Vad har hänt ???

Man blir ju nästan deprimerad av att se en så en gång i tiden stolt stam vika ner sig och medvetet förlora ansikte.

Hur många gånger ska detta tas upp...börjar bli ruskigt trött på alla upprepningar.
Nu kommer det dessutom från en som får 4-7 hands information. ;)

/Punkan
Zaxa
 

DeletedUser

Guest
Detta rent ut sagt dåliga försök till krigshets eller propaganda stunt bleknar fatalt när vi alla vet hur det gick för dig som ledare.....eller dina tidigare försök till politiskt spel.

Jag tror inte någon i detta forum skulle (eller som fortfarande spelare V3) skulle tvivla på Corian och dess potential när det gäller krig.

När de gäller dess ledning finns det säkert inte heller något att klaga på, dom har med största sannolikhet totalkoll på läget och vad dom anser rätt eller fel när det gäller krig eller inte.

Att du på något sätt skulle komma här å ifrågasätta deras ”heder” och säga att dom e fega blir uppseendeväckande löjligt med tanke på din egna politiska framgång inom denna värld!

Er Ledare "katten" ifrågasätter oss som krigarstam då jag hade ett långt samtal med henne på msn för några dagar sedan och då kalla hon oss för patrask och sa
vidare att vi inte vart en krigarstam sedan mergen me tjekan och att alla bra i Corian som spelade för ett år sedan är borta så nu va de bara patrasket kvar och
vi kunde fan inte kriga längre fick jag veta på msn så Motox att de finns folk som tvivlar tyckte jag va ganska uppenbart då jag läste de.

D
 

DeletedUser

Guest
Håller med Motox här,Corian har varit storslagna,och bara för de hittills inte har börjat kriga betyder inte det att de är slaka eller fega.

P.S Har du hört talas om det farligaste på TW?Om inte,så heter det sommaren,då många slutar spela.
 

DeletedUser

Guest
Jag ser ingen mening i att gå ut och kriga som ni påstår att gamla Corian gjorde. Nu när alla stammar är så duktiga, stora och har mycket erfaranhet så krävs det mer av en krigarstam. Mycket mer planering med mera. Jag tror att nästan alla förstår vad jag pratar om... Eller jag hoppas det i alla fall...
 

DeletedUser

Guest
handlar även om att hålla spelarna aktiva och alerta , annars tröttnar dom och lägger ner ist vilket inte heller är så bra för en stam att få 1000 tals internadlings byar bara för att man inte krigar på månader , personligen skulle jag bli tokig av att inte få kriga
 

DeletedUser

Guest
Håller faktiskt med där att blir det bara internadlingar så tröttnar spelare och slutar till slut eller byter stam.
Men tyvärr är det ett nödvändigt ont som måste göras också;)
Sen är det sant där också att stammarna som är kvar och även spelarna som är kvar idag är inga "sommarjobbare":D så man får inte underskatta någon stam eller spelare nu för det är inte många spelare som är kvar på V3 som är dåliga.
 

DeletedUser

Guest
handlar även om att hålla spelarna aktiva och alerta , annars tröttnar dom och lägger ner ist vilket inte heller är så bra för en stam att få 1000 tals internadlings byar bara för att man inte krigar på månader , personligen skulle jag bli tokig av att inte få kriga

du menar på v.2 ;) för här har du ju inge konto
 

DeletedUser

Guest
De saknar en aktiv ledare som pushar stammen framåt
De saknar en aktiv Anduran som de hade förr i tiden
 

DeletedUser

Guest
det känns som om ni pratar om flera corian...
ni pratar om gamla tider om corian
ni pratar om gammalt groll
ni ratar nuet och som kompensation ser ni bakåt, när ni kriteserar.
det är en ny union för er alla som inte har förstått det UF och kryddorna gjorde en ny union, de till coh med annonserar ut det till er. men ändå gnabbar ni över gamla tider.

ni som har varit och är i den tredje världen säjer valderska härarna men tänker corian. skapa ett nytt minne istället för de valderska härarna ser sig inte som corian, det känns fel som namn för hela alltet och det är det...

jag är en valdersk general under nicket saerdna the spirit
corian, zaxa och dragon är vår tillhörighet men vår gemenskap heter
de valderska härarna


spirit,

general
f.d stamledare för ANARKI
och f.d rekryterare för alla kända stammar just nu upp i norr utom caf 2
 

DeletedUser

Guest
det känns som om ni pratar om flera corian...
ni pratar om gamla tider om corian
ni pratar om gammalt groll
ni ratar nuet och som kompensation ser ni bakåt, när ni kriteserar.
det är en ny union för er alla som inte har förstått det UF och kryddorna gjorde en ny union, de till coh med annonserar ut det till er. men ändå gnabbar ni över gamla tider.

Så du menar, med det du skriver, att det onekligen är UFs fel att Coriander har blivit vissnat, och istället blivit Spiskummin(zaxa) eller någon annan tråkig krydda?

Jag är snarare inne på det citronen säger. Hade Anduran vart kvar så hade Corian fan ta mig inte legat på latsidan ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
känns lite som UF anda över FD corian i dagsläget , internadlar och idlar

interadling är ett ont måste , men varför internadlas det så mycket? kan det bero på allt idlande eller ? spelare som spelar ett krigs spel får inte kriga eller jo ett par timmar fick dom kriga innan dom kröp till wcw eller kröp wcw till härarna och köper sig loss med byar av rädsla?
 

DeletedUser

Guest
känns lite som UF anda över FD corian i dagsläget , internadlar och idlar

interadling är ett ont måste , men varför internadlas det så mycket? kan det bero på allt idlande eller ? spelare som spelar ett krigs spel får inte kriga eller jo ett par timmar fick dom kriga innan dom kröp till wcw eller kröp wcw till härarna och köper sig loss med byar av rädsla?

Det kan man ju fundera på. Vi som e inblandade vet...du kan ju få fortsätta fundera ;)
 

DeletedUser

Guest
det känns som om ni pratar om flera corian...
ni pratar om gamla tider om corian
ni pratar om gammalt groll
ni ratar nuet och som kompensation ser ni bakåt, när ni kriteserar.
det är en ny union för er alla som inte har förstått det UF och kryddorna gjorde en ny union, de till coh med annonserar ut det till er. men ändå gnabbar ni över gamla tider.

Men vad är DVH utan Coriander?
Vad är Coriander utan Anduran?
I goth krigade vi mot en mästare som kunde leda en stam i krig jo, Anduran.

Det går inte ens prata om DVH utan att nämna "De Gammla Corian", för utan de gammla Corian skulle inte ens DVH funnits.

Mvh Flee.
 

DeletedUser

Guest
Men vad är DVH utan Coriander?

Det går inte ens prata om DVH utan att nämna "De Gammla Corian", för utan de gammla Corian skulle inte ens DVH funnits.

Mvh Flee.

Du har så rätt. DVH är en samling av ett par stammar.
Om inte DVH funnits så hade kryddisarna och UF funnits precis som innan.

Men som medlem av DVH trodde jag nog att du var påläst om vad som gäller :rolleyes:
 

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Helt rätt Punkan.

Coriander och ZAXA är samma enhet. D.V.S DVH. Det som når den ena når även den andra.

Vi är som ler och långhalm.
Mos och korv
Skinka och Mimosa
Knoll och Tott
Karius och Baktus



För alla er som inte vet att DVH står för De Valdiska Härarna så är även ni ett strå vassare idag då ni numera besitter denna fina kunskap.
 
Topp