Corian vs VVV

Vilka tror du kommer att vinna ?

  • VVV

    Röster: 77 57,5%
  • Corian

    Röster: 57 42,5%

  • Totalt antal röstare
    134
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Enligt corian är anledningen till detta att vi jagar flyktingar som tex Kungars Kung .. och därför starta vi tydligen kriget. (enligt dom).
och därför skicka dom krigsförklaringen till oss ikväll.
iaf enligt den info ja har fått.
OM man tar in flyktingar så gör det väl ändå där det är strategiskt försvarsbart att ha fler spelare. Andra sidan världen är inget sånt ställe. Jag är mycket konfunderad över Corians handlingar :p
 

DeletedUser

Guest
Varför ens ta in kungars kung i Corian från början? Han ligger ju X antal kontinenter bort från resten dem.
 

DeletedUser

Guest
Varför ens ta in kungars kung i Corian från början? Han ligger ju X antal kontinenter bort från resten dem.

Aldrig tänkt på att dagens corian är inte samma corian som va innan mergen med dåvarande Tjekan Nuvarande corian är ju totalt berövat på civiliserat ledarskap.
 

lioness

New Member
Reaktionspoäng
0
Lite förvånande är det också att Corian beskyddar denna flykting med tanke på deras påhopp på FRED för deras beskydd av Aeon och DeusMachina för en tid sedan.

De kräver att en stam följer gängse regler för flyktingstatus och nu startar dom krig för att de själva tar in flyktingar.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Är de bara jag som älskar att se Corian gå ut i krig jämt o ständigt? Även mot mycket större stammar, stå o pissa på Fred, hjälpa Wcw, om nån medlem nu gjort de har inte resterande corianer gjort så iaf.

Nej du, im loving it. Riktigt äckla kul att läsa ^^ för den delen borde nog vvv tänka över varför de förklara krig ;) liten såndär hint.

Nåväl, kungarnas kung lär dö, men vvv kommer aldrig adla corian så långt bort :D

Goooo corian!!!!
 

DeletedUser

Guest
Lite förvånande är det också att Corian beskyddar denna flykting med tanke på deras påhopp på FRED för deras beskydd av Aeon och DeusMachina för en tid sedan.

De kräver att en stam följer gängse regler för flyktingstatus och nu startar dom krig för att de själva tar in flyktingar.

I min värld kommer corian alltid att vara synonymt med med sköna ärkeskurkar som tex jokern i batman, sheriffen i robin hood eller darth vader i starwars.

Man kan inte annat än att bli faschinerad över den irrationela ondskan och ränkesmidande som de gör.

Corian är bra fiender! Så jag vet inte riktigt vilka jag ska hejja på. Men vi gråter inte om några kryddtomtar dör på kuppen ;)))
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nya stats:

Side 1: NIF IV NIF II NIFIII NIF VVV VVVII

Side 2: Corian H-K-C CorX

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 136
Sida 2: 42
Skillnad: 94

image.php


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 1
Skillnad: 1

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar:

Sida 1: 858,947
Sida 2: 362,610
Skillnad: 496,337

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 13,227
Sida 2: 11,634
Skillnad: 1,593

image.php
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Krigsförklaringen kom ju inatt.
Vi har ju inte hunnit med att vinna ännu.
Vi tar det lungt. Tyvärr så ligger Corian så dåligt till så det går lite trögt.
 

DeletedUser

Guest
Kommer det ens bli mycket till krig när avståndet är som det är?
 

DeletedUser

Guest
Tror på VVV jag, de har det klara övertaget poängmässigt och ligger bättre till strategiskt
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp