Corian merge med WCW???

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej alla TW-spelare!!

Jag blev plötsligt så nyfiken. Som ni säkert alla känner till så har ju 20-30 spelare i WCW blivit inbjudna till Corian av dess ledare, väldigt hedersfullt måste jag erkänna, verkligen!! Eftersom ledaren kunde garantera att vi blev fredade av ALLA fiender så var det ju "självklart värt en tankeställare". Men då man i WCW är trogen sin stam så visade det sig att alla stannade kvar i WCW(wohooo).

Jag ska komma till min poäng: Jag undrar helt enkelt vad alla Corian-medlemmar tycker om att deras ledare bjöd in halva WCW till sin stam? Känns det bra eller känns det lite mindre bra?

Jag kan tänka mig att vissa tycker det är jobbigt, jag menar vem vill ha wcw:are i sin stam? Samtidigt var det nog några som fick panik, "vad händer med min stam"??

Och sen var det ju några stora gamla rävar som tydligt tog avstånd från Corian, och vänligt bytte till den rätta sidan....

Men iaf: Corianspelare vad tycker ni om allt detta?

Nu ska vi hålla oss till rätt ämne, så deus, peterinas, fågel felix, Kolhed, Boman, GreatZoogin och alla som byter ämne, gör nu inte det tack, det blir så mkt roligare då=)

Mvh GreatZoogin:)
 

DeletedUser

Guest
Min gode vän.
Jag är inte ute efter att kasta skit på någon för det är under min värdighet.

Men för att citera något man sa när man bara var en tvärhand hög, Han som nämnde det han klämde det.

Med det syftar jag ju givetvis på de inbjudningar ni skickade till oss, så vi kan väll lägga ner diskutionen och nöjja oss med att det var ett så kallat svar på tal?

Mvh// Danne
 

DeletedUser

Guest
Min gode vän.
Jag är inte ute efter att kasta skit på någon för det är under min värdighet.

Men för att citera något man sa när man bara var en tvärhand hög, Han som nämnde det han klämde det.

Med det syftar jag ju givetvis på de inbjudningar ni skickade till oss, så vi kan väll lägga ner diskutionen och nöjja oss med att det var ett så kallat svar på tal?

Mvh// Danne

Då ska vi se, jag ser två "corianspelare" som nyligen lämnat er för oss. Däremot ser jag inga som lämnat oss för er. Varav en var general hos er va? För dåligt betalt? Nej Hemske hemsk får locka med bättre saker än tomma löften tror jag=)
 

DeletedUser

Guest
Mmm, jag vet vilka två du syftar till.
Men låt oss titta närmre på den senaste.

Tänk såhär... En gång är ingen gång, två gånger är ett beteende mönster. :)

Jag hade inte varit så övertygad på att det var ett bra val. ;)
 

DeletedUser

Guest
Merge med WCW..haha
Dom har ju Zaxa som Corians trogna stamfränder som hjälps åt i vått o torrt.

Tror bara att WCWs spelare kan vara lite kluvna då vi en gång "fostrat" flera av era spelare och så har dom hoppat vidare till en större stam.
Klart som fan att dom har lojalitetsproblem ;)
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Har annars hört att Corian har samarbetsproblem..
men det var väl ett illvilligt falskt ryckte..
 

DeletedUser

Guest
Jag kan förstå om dom har samarbetssproblem med er...ganska många verkar ha det ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker samarbetet är bra jag..
Jag visar att jag vill ha en by och får den varje gång utan att nån klagar. :)
 

DeletedUser

Guest
ja många hör mycket ibland , hört att K stammen mergar med DV i V10 med =)
 

DeletedUser

Guest
--

Jag hörde senast idag faktiskt att just Corians medlemmar var missnöjda med hemske hemsks misslyckade värvningstaktik. Samtidigt var det 5-6 medlemmar som var sugna på att ta de gyllene vägen till fienden..

Hur ska detta sluta?? Spännande värre!!

Peterinas när ska du börja i WCW igen, kag vet ju att du vill, du om ngn tycker om att kriga på den utsatta sidan, det är ju där du får visa dina rätta krigarsidor. Krigarmaskinen Peterinas som jag brukar skrika högt!!
 

DeletedUser

Guest
Jag fick höra idag ett rykte om att "Rödluvan och vargen" faktiskt bara är en saga och inte har hänt på riktigt.
Och det verkar som om GZ försöker skriva en ny liten saga.

Tycker din propaganda här är fail.
Du får ursäkta mig, men höj ribban ett par snäpp på detta eller lägg ner det.

(Menar inte att visa disrespekt, GZ är en bra snubbe.)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp