Cola tackar för sig!

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Haha , Loriens "Mest hatad på v13". Visste du det? Tror inte du gjorde det va? Fråga llll och några Die. spelare om så vills. Kan ju även från vår v15 stam vem de föredrar.
Alla jubla när du for :D

Fel värld, men tvungen att hugga då denna " Loriens" är skiit.

Jag har alltid vart hatad av llll samt Die. Så inge nytt där.

och på v15 kanske jag är hatad, who gives a fuck?

Det jag gör och säger har väll oftast en sanningn bakom sig?
(nu kommer jag få massa mot om att jag inte pratar sanning)

Så bara lägg nert
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har alltid vart hatad av llll samt Die. Så inge nytt där.

och på v15 kanske jag är hatad, who gives a fuck?

Det jag gör och säger har väll oftast en sanningn bakom sig?
(nu kommer jag få massa mot om att jag inte pratar sanning)

Så bara lägg nert

Det va ju inget nytt eller?
 

DeletedUser

Guest
Haha , Loriens "Mest hatad på v13". Visste du det? Tror inte du gjorde det va? Fråga llll och några Die. spelare om så vills. Kan ju även från vår v15 stam vem de föredrar.
Alla jubla när du for :D

Fel värld, men tvungen att hugga då denna " Loriens" är skiit.

tachuk ni jublade ju inte. dom flesta var lite sura för att vice ledaren stack.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Jaså de säger du?

Fick ju en betydligt trevligare och skickligare vice ledare, så varför skulle vi klaga?:awsm:
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Kändes som om du istort sett enbart upprepade mitt svar ;) du får gärna dra pm om vem du är !


Ja GRATTIS TILL FERRET THE QUEEN !
 

DeletedUser

Guest
Citat:
Ursprungligen postat av loriens Visa inlägg
Tog du några byar av Clean Harry?
-Nej
Tog Clean Harry byar av dig?
-Ja




Men för att svara på dina frågor, Clean Harry tog ingen by efter att du hoppat in !
Gick jättebra för honom innan, men som du gjorde med Salap.. Förstörde du alltihop


Då säger jag så här att var inga problem alls med Loriens och hans spelande,
Men eftersom jag inte spelar utifrån att jag hatar spelare utan för att vinna
Så var inte Mahogny-kontot prioriterat sen Strecken gick in utan det var att ta hand om den striden.
Vilket jag o Loriens klarade mycket väl enligt mig.

Sen att vi bestämt oss för att sluta har en annan orsak.
Om Mahogny-kontot varit Prio 1 för mig hade du varit ett antal byar fattigare nu.:cool:
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Citat:
Ursprungligen postat av loriens Visa inlägg
Tog du några byar av Clean Harry?
-Nej
Tog Clean Harry byar av dig?
-Ja







Då säger jag så här att var inga problem alls med Loriens och hans spelande,
Men eftersom jag inte spelar utifrån att jag hatar spelare utan för att vinna
Så var inte Mahogny-kontot prioriterat sen Strecken gick in utan det var att ta hand om den striden.
Vilket jag o Loriens klarade mycket väl enligt mig.

Sen att vi bestämt oss för att sluta har en annan orsak.
Om Mahogny-kontot varit Prio 1 för mig hade du varit ett antal byar fattigare nu.:cool:



Ja du är ju väldigt skicklig Original Harry ! men det är Loriens som inte klarar av något :)

Så om du vart kvar hade jag inte tvekat :)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Citat:
Ursprungligen postat av loriens Visa inlägg
Tog du några byar av Clean Harry?
-Nej
Tog Clean Harry byar av dig?
-Ja







Då säger jag så här att var inga problem alls med Loriens och hans spelande,
Men eftersom jag inte spelar utifrån att jag hatar spelare utan för att vinna
Så var inte Mahogny-kontot prioriterat sen Strecken gick in utan det var att ta hand om den striden.
Vilket jag o Loriens klarade mycket väl enligt mig.

Sen att vi bestämt oss för att sluta har en annan orsak.
Om Mahogny-kontot varit Prio 1 för mig hade du varit ett antal byar fattigare nu.:cool:

Clean harry tog 1 by av mahogny =)
 

DeletedUser

Guest
De flesta spelare i Cola kommer avsluta sina konton imorgon och ni andra får tycka vad ni vill, men detta är vår protest mot TW teamet. Finns väl inte så mycket mer att säga, tror alla vet min personliga åsikt angående detta så vi behöver inte gå in på detaljer. Cola önskar alla spelare som blir kvar på denna värld lycka till framtiden, även om jag bara tror det blir Die spelare kvar.

Med Vänliga Hälsningar

The Black Soul med Cola

¯\_(ツ)_/¯ what do ?
 

DeletedUser

Guest
¯\_(ン)_/¯ Screw you guys... I'm going home!
 
Senast redigerad av en moderator:

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Cola avsluta sina konton, detta är vår protest mot TW teamet. även om jag bara tror det blir Die spelare kvar.
Med Vänliga Hälsningar
The Black Soul med Cola

Ja, jag funderar faktiskt också på att avsluta mitt konto. Det är inte för att det går dåligt i kriget eller för att Die är lite halvbra någonstans. NÄÄ, jag har typ stulit snart 100 byar av IIIIII, vet inte hur många ni har tagit men så många har jag tagit. Det kunde ha blivit många fler men vill inte längre. Detta är MIN protest mot 50M poäng gränsen som KUNDE ha varit 40M poäng. Fuskerifuskisar.

...ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag funderar faktiskt också på att avsluta mitt konto. Det är inte för att det går dåligt i kriget eller för att Die är lite halvbra någonstans. NÄÄ, jag har typ stulit snart 100 byar av IIIIII, vet inte hur många ni har tagit men så många har jag tagit. Det kunde ha blivit många fler men vill inte längre. Detta är MIN protest mot 50M poäng gränsen som KUNDE ha varit 40M poäng. Fuskerifuskisar.

...ryktas det.

Bra att veta om någon frågar varför du la ner.

Om du vill protesera så kan du testa att adla dig till 50 mille och vinna världen, om du inte vill det så ska du inte säga så mycket.


OM DIE suger så bör du adla dem och visa din protest .. imo
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
hur många tog ni ;)

Alltså vann vi med 1-0 :O

kolla vart byn låg så förstår du varför vi inte behöll den hahah :D vi prioterade sexy =) Som precis började släppa byar tills die köttade sönder er och ni ragequitar. Detta har gjort att både orginal mahogny och jag har slutat =)
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
kolla vart byn låg så förstår du varför vi inte behöll den hahah :D vi prioterade sexy =) Som precis började släppa byar tills die köttade sönder er och ni ragequitar. Detta har gjort att både orginal mahogny och jag har slutat =)

kan säga att vi inte prioterade er heller som Clean sa ;)
 
Topp