CLAWP VS DHordenM

DeletedUser

Guest
Tänkte dra igång en krigs tråd där vi kan se hur det går för dessa "Giganter". Har döpt om stammarna på eget bevåg , och med lite fantasi kan ni nog lista ut vilka stammar som tillhör vilken sida , blir inte lätt men "you can do it"

Så här ligger det till.

Side 1:
Tribes: Horden DM.
Players:

Side 2:
Tribes: CP-LAW CP+LAW
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 58
Skillnad: 40

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 171,884
Sida 2: 548,491
Skillnad: 376,607

image.php



Rätta mig om jag har fel ang vilka som krigar mot vilka osv. Och snälla komentera bara kriget och hur det går vem vinner , vem försvinner.
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
Dm. och CLAWP försvinner, kvar återstår.... *drygt trumvirvel* Horden! :D
fast det verkar som att law försatt några duckies i finkan :p
 

DeletedUser

Guest
Så kan man ju fråga sig vilken sida som alltid alltid dillat om att räkna resultat från krigets början :rolleyes:

Men visst - siffror ljuger inte och ni har väl slutligen fått vinna en rond .. Ska vi kalla den rond 1? Det kommer ju fortsättningsvis också röra sig om ett maraton precis som före mergen -
Den sida med bäst gemenskap uthållighet och engagemang lär ju vara den sida som står starkast efter 100 ronder?
 

DeletedUser

Guest
Så kan man ju fråga sig vilken sida som alltid alltid dillat om att räkna resultat från krigets början :rolleyes:

Men visst - siffror ljuger inte och ni har väl slutligen fått vinna en rond .. Ska vi kalla den rond 1? Det kommer ju fortsättningsvis också röra sig om ett maraton precis som före mergen -
Den sida med bäst gemenskap uthållighet och engagemang lär ju vara den sida som står starkast efter 100 ronder?

Detta krig kommer hålla på evigheter känns det som.. =)
Horden har ju fördelen med enbart en front att tänka på, ävenom den är hyffsat massiv. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nej... då har ni också en front ;)

Synd att vi tappar den fördelen, menmen... :(
 

DeletedUser

Guest
Inräknat......


Side 1:
Tribes: CP-LAW CP+LAW
Players:

Side 2:
Tribes: Horden DM. yyigys
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 39
Sida 2: 21
Skillnad: 18

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 363,203
Sida 2: 182,114
Skillnad: 181,089

image.php



Värt att tillägga är att CLAWP har 12-1 mot DM , men tycker vi håller oss till Totalen.
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
vad jag vet (irl-vän i dm.) så försöker DM. inte ens göra något motstånd:confused:
men jag kan ha fel också
 

DeletedUser

Guest
Dm. har väl sin chans nu, agerar de inte kommer väl även dem bli pulveriserade, tyvärr, men så är det....
 

DeletedUser

Guest
Blev jue en liten ändring i kriget när Smyyygis stammen gick med i kriget , börjar bli en hel del Off byar nu som kan skickas mot CLAWP. Kordinerar man då detta så kan det bli jobbigt. Anser att LAW består av mycket kompetenta spelare men att har Team the Horde tålamod så kan dom nog nöta ner dom helt enkelt genom att vara ihärdiga....


Obs att jag då inte är någon napoleon och det mesta jag skriver kan tas som ren nonsens , men det är min åskit
 

Simon9407

Member
Reaktionspoäng
0
Vinner CLawP detta är världen död och kan lika gärna läggas ner elr nåt...

För övrigt känns det som att det, för tillfället, är mycket snack och lite verkstad... :rolleyes:
 
Topp