CbC vs Exc & [ND]

DeletedUser

Guest
Då Dead/Jasmine/KGgenis/neewbi osv har svårt att hålla sig till topic utan att byta topic så kör vi färska statsen och diskutioner om kriget i denna tråd.

Lite regler jag vill ha i tråden är bra att ha:

* Färska stats utan övriga stammar som är med i kriget emot CbC

* Diskussioner runt kriget är tillåtet, vill inte se en massa bullshit i denna tråd.

* Sker det urspåringar så ger jag Purk rättigheterna att "varna" samtliga medlemmar om att tråden kan låsas om ni fortsätter/gör om det, sker detta en till gång så vill jag att tråden låses omedelbart.

Vill CbC slå sig på bröstet i "sina" trådar får dem göra det, hoppas dem har stake nog att skriva i denna istället där dem inte kan leka kungar.

Tack å hej leverpastej
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Okej, kan ni försöka att inte spåra ur på en gång när nu Super Boltz så vackert bett mig hålla lite extra ordning.

Alltför svårt kan det inte vara att hålla fingrarna i styr alternativt låta dem avreagera sig på annan plats ;)

Tack!
 

DeletedUser

Guest
Då Dead/Jasmine/KGgenis/neewbi osv har svårt att hålla sig till topic utan att byta topic så kör vi färska statsen och diskutioner om kriget i denna tråd.

Så bara för jag svarar då folk undrar nåt i tråden om varför den ska se ut som den gör så går jag off topic? (eller är de enbart för jag är med CbC jag ska stå med i första inlägget) Ge mig gärna ett bevis från den tråden då som visar just det. Även om detta inte har med kriget att göra så tror jag att jag har rätt ta upp det då du skriver om det allra först i ditt inlägg herr "forumsmod" Eliteslayerofdoom1337.
Känn dig fri varna mig om jag gått bananaz nu.

Sen är de jasmin, men för dig är de *Prinsessan Jasmin!!
 

DeletedUser

Guest
Måste bara uttrycka mitt ogillande till denna tråd. Det finns väl redan en krigstråd, och den verkar ju vara högst aktuell då det tydligen sker ett sorts gemensamt krig alla dessa parter emellan. Så Boltz, ifall du vill ha ordning får du väl skita i att läsa den tråden och kolla bara på twstats.

Sedan finns det inte mycket mer att säga om den andra krigstråden, tyvärr Purk, men den tråden har spårat ut totalt. Och visst gillar vi aktivitet, jag personligen gillar att se Boltz säga att han kan spela, gillar även Vätter när han försöker leka know-it-all och överlägsen och tycker det är kul att se Dead gå in i väggen :) Allt tillhör spelet.

Men ett tips till Purk är att låsa denna tråd och gömma den i garderoben, då den inte tillför något annat än ännu ett tillhåll för spammare och dryga personer. Inklusive mig själv.

Tack.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Tack för dina åsikter, men jag anser att man som forumsanvändare har rätt att starta vilken tråd man vill inom de ramar som finns. Så länge man har en tanke om varför den behövs och den inte strider mot reglerna. Att den sedan inte används alternativt spårar ur är en annan sak, man har fortfarande rätt till det.

Därför kommer jag inte låsa denna tråd om inte trådskaparen ber mig, anser man att den är onödig kan man mycket väl låta bli att skriva i den. Jag vet att det finns en tråd som har nästan samma topic, men eftersom Super boltz hade en tanke med att skapa denna tråd så anser jag det inte vara en onödig dublett.

Som sagt, om TS ber mig låsa så gör jag det.


Edit: En kort kommentar till detta bara:

Sedan finns det inte mycket mer att säga om den andra krigstråden, tyvärr Purk, men den tråden har spårat ut totalt.

Jag tycker den har lugnat ner sig rätt bra. Men vi kanske inte har samma bild av urspårning ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Mitt inlägg är kanske OFF topic, kanske rent av onödigt. men jag tycker inte det är så farligt om krigstrådar går lite OFF topic, går in på enskilda spelare etc. Vi måste tänka på vi har många tolv till fjortonåringa ( t.ex ollie-newbii): Även dessa spelare måste ha rätten att uttrycka sig även om de inte gått på universitet och lärt sig hur man argumenterar som en vuxen.


Många vill ha en ren statistik tråd som krigstråd men då går det ju att döpa tråden till statiskik tråd..


Hur som helst som är det ju som så med statistik att den alltid manipuleras och genom en manipulerad statistik kan man säga att första pajen är kastad och då är det klart att nästa paj kommer farande.


I sluttext. Jag anser att purk tar mycket bra beslut även om dom oftast inte går i den riktningen jag vill (jag är ju partisk då jag är spelare). Låt det vara lite pajkastning men låt oss hålla det hela rent fån svordomar könsord och rena personangrepp.
 
Topp