CbC Tackar För Sig

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Godkväll v15.

Vill först och främst tacka alla personer som har lirat på v15 och gjort denna värld väldigt rolig med tiden från start osv.

Vill tacka alla i Disney och CbC för den tiden jag hade med er.

Tycker vi har gjort det bra med behålla 2:a platsen länge med blandade spelare's kunskaper. (Både erfarna och oerfarna).

De spelare jag vill ge en eloge till är.

HansMartinLinder- Som spelar sin första värld här på tw, som har utvecklats grymt mycket och är en grym team spelare.
Sleepy Bulldog- Vill tacka dig för nöjet att få lira med dig igen.

Sen även resten utav CbC.

Kommer även vilja tacka O-G för denna tid vare sig hur vi känner ang varandra. Ni är grymt bra spelare och ni förtjänar denna vinst som troligtvis kommer att bli.

CbC kommer att upplösas runt 00:00

Jag kommer att finnas kvar ett tag till v15.

Med vänlig hälsning

Dead King Stolt ledare över CbC
 

DeletedUser

Guest
Tack Klas!

Du har varit en grym ledare och mentor!
Hoppas det går bra för dig på .net!
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att det nu är slut har varit en underbar tid i stammen och all Creed till dig Klas och alla andra som varit med och lett stammen.

Nu så var vi ju inte många som var aktiva och hade tiden i slutet men en underbar stam med en härlig stämning.

Ha en härlig sommar nu alla...
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

även om ni är mina fiender ett par håller med, kommer sakna er. ofta de va Martins Första värld han kör på. Isf, gratulerar grymmt bra spelare. Och *Miley Curus, Dig har jag tjafsat ett tag men måste nu säga sanningen. Grym spelare är du också. Nelie du har fina OBA, och sånt. Du är nog också ganska bra . även om ni inte adlade mkt byar av O-G spelar inte roll. Lycka till i andra världar om ni kör hoppas man får träffa er igen. Racso du var inte värld nåt så spela roll vad du tycker. :cool:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Håller med Loriens, Dra Din Spion Racso. killen som bygger upp sina byar till 11k.
 

DeletedUser

Guest
Tack alla!

Ha en bra sommar nu så kanske vi hörs på nån framtida värld i vinter.
 
Topp