CbC-Falc<3

DeletedUser

Guest
Tjena v10!

Efter att Falc och CbC stått varandra nära länge så ansåg vi att vi kunde utföra stordåd tillsammans i samma stam istället för att stå med en grym allians. Vill medela mergen, även om det här gjordes lite sent då jag har varit iväg under helgen.

Namnet för stammen är inte riktigt klart, men i dagsläget heter vi.
Falcons cant be cured [Fa-CbC]

Dementerar även alla rykten om att vi i Fa-CbC skulle vilja gå emot AAoD. Och förstår inte vart folk har fått dessa rykten ifrån.

Sen så vill jag även meddela att -=RF=- må ha vunnit över CbC men vi får se hur de klara sig mot Fa-CbC.

Samt så kommer vi även att jaga alla forna Got* spelare om det nu finns några:p

Ha en trevlig kväll.

//GlasDeKlas
Ledare/Diplomat Fa-CbC
 

DeletedUser

Guest
E inte detta nu fjärde mergen på 2 månader :awsm: bland 10-top stammarn :p?
 

DeletedUser

Guest
GLHF
Vi i -=RF=- har ju inte gått på mindre stammar av moraliska skäl tidiagre.. :awsm:
Skojjar bara ;)
 

DeletedUser

Guest
Efter ca 2 veckor (?) lyckades vi radera CbC totalt från kartan :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Dementerar även alla rykten om att vi i Fa-CbC skulle vilja gå emot AAoD. Och förstår inte vart folk har fått dessa rykten ifrån.

Sen så vill jag även meddela att -=RF=- må ha vunnit över CbC men vi får se hur de klara sig mot Fa-CbC.

Ehh det kanske kan bero på att hela eran stams västfront är mot AAoD medans knappt någon front alls mot RF...
 

DeletedUser

Guest
Ehh det kanske kan bero på att hela eran stams västfront är mot AAoD medans knappt någon front alls mot RF...

Ja och? Måste man planera krig mot en stam bara för att man har en front där? Alllt handlar om vart man vill expandera. Sen är det också bara rykten som kommer från ovetande människor, ni har ingen riktigt fakta på att vi vill gå på AaoD. Din fakta kommer baserat av en karta.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte om jag kan hålla med där, -=RF=- har väl inte tagit en ända by av oss om man inte räknar kiwi!;)

Vi utrotade ju hela Cbc, de försvann ju från kartan, så räknar vi ;)
Men helt sant, vi ville ju som sagt inte gå på mindre stammar förut. Så vi nöjde oss med lite internadling och någon retake. =)

Och sen ang. att ni skulle gå på AAoD så har jag fått ett print-screen där GlasDeKlas skriver att ni ska det:

cbcvsaaod.png
 

DeletedUser

Guest
Klart att man vill det. Sedan när dom blir fetare och större!
Vem kan stoppa dom då?

En grupp utav bitchers, barbariehunters, och fegisar?


:p

g0zi, vi kan göra dig till våran bitch på nolltid, så ta det lugnt nu innan dina drömmar blir verklighet :)
 

DeletedUser

Guest
Vi utrotade ju hela Cbc, de försvann ju från kartan, så räknar vi ;)
Men helt sant, vi ville ju som sagt inte gå på mindre stammar förut. Så vi nöjde oss med lite internadling och någon retake. =)

Och sen ang. att ni skulle gå på AAoD så har jag fått ett print-screen där GlasDeKlas skriver att ni ska det:

cbcvsaaod.png

Vet du varför du skriver det där om Glasdeklas?
För ni klarar inte Facbc och vill göra så att aaod ska blanda sig:)
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer tyvär inte svara på det :) Bete er på en 5 årings nivå :) So be it. Jag har sagt det jag har velat sluta whina och försöka få våran stam på dålig sida med AaoD för de vet bättre än att tro på ett par små 5 åringar som leker i paint. O
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer tyvär inte svara på det :) Bete er på en 5 årings nivå :) So be it. Jag har sagt det jag har velat sluta whina och försöka få våran stam på dålig sida med AaoD för de vet bättre än att tro på ett par små 5 åringar som leker i paint. O

Jag tror det var ett skämt ;)
 
Topp