CB920 signar ut

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Finns dåliga spelare i de flesta stammar så var inte för elaka.
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte att han bevisat ett skit mer än att han klarar av att adla av ett gäng spelare som antingen inte alls var beredda på anfall eller varit halvt inaktiva eller haft KÖ p.g.a. div. omständigheter - absolut en merit till CV´t...:eek:

kanske får skriva "*ironi*" efter mina inlägg och börja köra med emotes för att du ska förstå, klart han inte har bevisat något, tror du att jag är bakom flötet?


Herregud, örfil..
 

DeletedUser

Guest
tycker inte att han bevisat ett skit mer än att han klarar av att adla av ett gäng spelare som antingen inte alls var beredda på anfall eller varit halvt inaktiva eller haft kö p.g.a. Div. Omständigheter - absolut en merit till cv´t...:eek:

om det gjordes för att innan avslut göra ett avtryck i v2 så kommer cb920 trots allt nog bara kommas ihåg som en stamhoppare (27 stambyten - wtf?) som dessutom avslutade med ett fegt hugg i ryggen på f.d. Allierade och "grannar" - inget annat! :p

word!.....
 

DeletedUser

Guest
kanske får skriva "*ironi*" efter mina inlägg och börja köra med emotes för att du ska förstå, klart han inte har bevisat något, tror du att jag är bakom flötet?


Herregud, örfil..

Jag förstod mkt väl att det var ironi Beaver - ingen mening med att börja antyda annat och börja "vässa"...

Mitt inlägg var menat mer som ett förtydligande av ditt men jag ser att jag glömde ett "heller" i början av mitt inlägg (efter ..."tycker inte...") som kanske hade fått dig att förstå det...sorry...;)

OBS! Har ändrat mitt föregående inlägg nu! :)
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte heller att han bevisat ett skit mer än att han klarar av att adla av ett gäng spelare som antingen inte alls var beredda på anfall eller varit halvt inaktiva eller haft KÖ p.g.a. div. omständigheter - absolut en merit till CV´t...:eek:

Om det gjordes för att innan avslut göra ett avtryck i V2 så kommer cb920 trots allt nog bara kommas ihåg som en stamhoppare (27 stambyten - wtf?) som dessutom avslutade med ett fegt hugg i ryggen på f.d. allierade och "grannar" - inget annat! :p


Jag tycker inte att tanken var att bevisa något. Tanken var att ha lite kul ett tag ( kanske 1 vecka elr något ) tills jag blev rimmad , men eftersom TKOTRT fixade de så var de inget kul att spela .

och angående stambyten , de har varit en jävla massa flyttar när jag var liten spelare och noob + att de har varit mkt in och ut ur stammar för att spionera lite när dom ändå massinvitear en när man är stamlös ^^

Aja , Admin , lås tråden / ta bort den .
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp