CB920 signar ut

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Efter 1 veckas "krigande" så märkte jag att det inte var kul alls att inte få något motstånd.

Därför gör jag som jag gjorde för lite drygt en vecka sen , jag tar nu bort mitt konto så nu kan dom som vill ha adla mig ;)

Lycka till alla små grisar :D puss på er! <3
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest

inget kul när dom inte enns försöker adla mig ;( dom enda byar dom lyckas ta är dom som ligger åt helvete som jag ändå inte vill ha ;(

Och adla dom är inte svårt de heller :/ så ser inget nöje med att spela :D

Du får slakta åt mig älskling<3 Slut med TW för min del ^^
 

DeletedUser

Guest
amen jag vet att de suger men adla tills du faller är mitt motto, räknade själv med att bli rimmad för 5 dagar sedan men snart kommer det ska du se. ge dem inte glädjen att gratis få ta fler byar och tro de är duktiga:(
 

DeletedUser

Guest
amen jag vet att de suger men adla tills du faller är mitt motto, räknade själv med att bli rimmad för 5 dagar sedan men snart kommer det ska du se. ge dem inte glädjen att gratis få ta fler byar och tro de är duktiga:(

sorry bre , men har för mkt skola att göra :/ hinner inte vara online och då är de inget kul att spela :p

Detta är slutet på CB920 TW-"karriär" , INGET MER tw FÖR MIG
 

DeletedUser

Guest
Då har du bevisat att du är bättre än några spelare i TKOTRT i 1 vecka!
Det är något du kan lägga till i CV't!
 

DeletedUser

Guest
btw, jag vann våran interna tävling då. adlat 5 byar mer än dig;)
 

DeletedUser

Guest
Då har du bevisat att du är bättre än några spelare i TKOTRT i 1 vecka!
Det är något du kan lägga till i CV't!

Tycker inte heller att han bevisat ett skit mer än att han klarar av att adla av ett gäng spelare som antingen inte alls var beredda på anfall eller varit halvt inaktiva eller haft KÖ p.g.a. div. omständigheter - absolut en merit till CV´t...:eek:

Om det gjordes för att innan avslut göra ett avtryck i V2 så kommer cb920 trots allt nog bara kommas ihåg som en stamhoppare (27 stambyten - wtf?) som dessutom avslutade med ett fegt hugg i ryggen på f.d. allierade och "grannar" - inget annat! :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tycker inte att han bevisat ett skit mer än att han klarar av att adla av ett gäng spelare som antingen inte alls var beredda på anfall eller varit halvt inaktiva eller haft KÖ p.g.a. div. omständigheter - absolut en merit till CV´t...:eek:

Om det gjordes för att innan avslut göra ett avtryck i V2 så kommer cb920 trots allt nog bara kommas ihåg som en stamhoppare (27 stambyten - wtf?) som dessutom avslutade med ett fegt hugg i ryggen på f.d. allierade och "grannar" - inget annat! :p

"pga halvt inaktiva, inte beredda på ett anfall". Vadå? Hela tkotrt elr?
 

DeletedUser

Guest
Så öh...menar tkrorktorktorktotkrkrkt att dem är inaktiva? hmm bara ja som ser vilket läge de finns o massadla lite newbs?

CB trupperna är slut och adels kommer vilken minut som helst, så du vill avgå med "äran" i behåll? :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp