Bybyte

blixsten

Member
Reaktionspoäng
0
Nu har UrbanT blivit vår nya stam att byta byar med. Skriver detta för att ingen ska börja undra.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 11
Sida 2: 29
Skillnad: 18

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 14
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,414
Sida 2: 140,860
Skillnad: 130,446

image.php


Hur ska det gå för Urban mot DO nu då?
 
Senast redigerad av en moderator:

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Se där. Kommer detta vara ett helhjärtat krig eller bara några spelare som leker?
Det är ju lite distans=)
 

DeletedUser

Guest
Bananen... Hur ska du smälta detta? Inte nog med att dif missa slutspel så får du K¤O¤L på dig nu också, stackare ;)
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
Äh, det är ju bara mina kolonibyar som ligger ensamma i KOL-land som ryker. Inga riktiga byar än =P
 

DeletedUser

Guest
eftersom K¤O¤L har bytt byar med TKOTRT och diverse stammar nere i söder så är man inte förvånad ;)

Go K¤O¤L :)
 

DeletedUser

Guest
Tycker det har varit ett å annat onödigt inlägg nu, varför inte skriva något mer vettigt här? (=
 

DeletedUser

Guest
Tycker det har varit ett å annat onödigt inlägg nu, varför inte skriva något mer vettigt här? (=

Ptja, dom byter lite byar - inga konstigheter! :) Tycker blixsten kan säga till när dom bytt klart, tills dess kan vi väll sluta skriva här? Det är mitt förslag..
 

DeletedUser

Guest
GO K¤O¤L!!! men det e ju lite tråkigt.. kan det inte bli fet krig!!
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet, vi kan ju köra alla mot Alfons! Så får alla vara med och kriga
 

DeletedUser

Guest
ge mig över 2,000,000,000,000 inkommande inom samma minut så kan man vell säga att deet e gjort men mina 100p e väll inge motstond....
 

DeletedUser

Guest
för att återgå till topic:

Så Urban tänker alltså inte slå tillbaka eller kommentera något i den här tråden?
 
Topp