Byarna står tomma, snälla adla.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Mina byar är tomma, folk som inte gillar SMISK/=S=K=/de andra stammarna där omkring har en jävla bra chans att ordna med kluster där nu, om ni skulle vara sugna på det.

Skönt att kunna sluta med TW äntligen. Jävla skitspel rent ut sagt.

Och Humble, snälla banna mig för en gångsskull, skulle inte förvåna mig om du verkligen vill det. Hela v9 verkar ju vara emot mig, och inte fan gör det saken bättre att man känner sobbo89/xarxez irl...

Och just det, glömde jag säga?
Jag kör dubbelkonto också, på V7, 8, 9, och 10, vad det andra heter tänker jag inte berätta, men se till o banna kontot "Adya" överallt, snälla. Vill inte gå tillbaka till detta. riktigt jävla trött på allt nu.


P.S. Iwantrevenge gillar sin mamma riktigt jävla hårt i sängen.


Japp, tråkigt avslut för en tråkig "karriär", but what to expect?
 

DeletedUser

Guest
Måste göra dig besviken Adya. Jag vill inte banna vare sig dig eller någon annan. Tror det framgår ganska klart av mitt sätt att leka moderator. Du kan lätt se till att BLI bannand genom att bete dig grisigt och följa reglerna fast tvärtom men det tycker jag inte du gjort (mer än någon annan) och skulle också bli grymt besviken om du väljer att sluta din TW-karriär på det viset. Tror inte du vill det även om du framstår som lite obalanserad just nu. Jag finns på PM om det är något du känner att du vill dryfta, så'n e jag och det gäller för alla. Jag är smörjfettet mellan er spelare och Innogames och jag härsknar inte så lätt. ;)

Gör ett snyggt avslut och vinn respekt Adya. Mitt förslag i alla vänlighet. Detta är ett spel. Stämmer dina uppgifter om dubbelkonton så får en admin titta på det om dom får in en anmälan om misstanken.

//Humble
 
Reaktionspoäng
0
Måste göra dig besviken Adya. Jag vill inte banna vare sig dig eller någon annan. Tror det framgår ganska klart av mitt sätt att leka moderator. Du kan lätt se till att BLI bannand genom att bete dig grisigt och följa reglerna fast tvärtom men det tycker jag inte du gjort (mer än någon annan) och skulle också bli grymt besviken om du väljer att sluta din TW-karriär på det viset. Tror inte du vill det även om du framstår som lite obalanserad just nu. Jag finns på PM om det är något du känner att du vill dryfta, så'n e jag och det gäller för alla. Jag är smörjfettet mellan er spelare och Innogames och jag härsknar inte så lätt. ;)

Gör ett snyggt avslut och vinn respekt Adya. Mitt förslag i alla vänlighet. Detta är ett spel. Stämmer dina uppgifter om dubbelkonton så får en admin titta på det om dom får in en anmälan om misstanken.

//Humble

Måste trots att jag slutat på denna värld och mina byar snart är grå bara säga att du är en bra admin.

Om du är lika bra i spelet kanske du skulle följa med på en utflykt till det lilla landet .net ngn värld unge man ;)
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Finns många saker som kan göra att man verkligen tröttnar totalt på TW,

Jag tror dock att du någon gång kommer att återkomma, bättre än någonsin. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag lär komma tillbaka...tyvärr. Tråkigt men sant. Det lär väl börja med att jag skaffar en ny e-mail, gör ett konto och slöspelar. Byter stam tills jag är "stor"...sen får vi se.

Och förövrigt så är jag bannad på V9 nu (gosh, I love it! And you just gotta love IWR, a.k.a Iwantrevenge) så jag kan omöjligt kontrollera deffen i mina byar.
Och jag fick inte se mina suicide-rapporter... :(
 

DeletedUser

Guest
najs najs go for it släng datan i på grannens fönster eller nåt.. hade gjort det men tror mor min hade blivit sur
 

DeletedUser

Guest
Eftersom det är MIN dator som jag betalat för med egna pengar (och fortfarande är skyldig pappa 700kr för) så tror jag att avstår att slänga den genom grannens fönster, faktiskt...
 

DeletedUser

Guest
Nej hiva ut datorn!!! Häftigt ju, precis som varje gång Sverige förlorar i fotboll, då ska man skicka ut TV:n och köpa en ny.
Så jag säger bara: För kung och fosterland!! Ut med dumburken genom fönstret.
 

DeletedUser

Guest
Jag har inga pengar! :(

Och jag får inget studiebidrag förrän 1 Januari 2010...
 

DeletedUser

Guest
Jag håller med. Har bara ca...1200kr just nu, med ca 700 av dom i en coca-cola flaska :)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... börjar närma sig privat konversation som är liiite off topic eller vad säger ni? Rättning i ledet Por Favor.
 

DeletedUser

Guest
Näpp. ;) Däremot tolkar jag din post som att det är ok att LÅSA den så jag säger...

**Klick!!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp