Bugg ?

DeletedUser

Guest
Jag skickade just iväg mina trupper på attack. Nu efteråt finns de inte kvar ?
Förlorade ungefär 2500 yx, 1000 Lk, 70 Mb, 40 Kattas och 3 adlar, bara sådär!!!

Hur kan detta hända ?

Det enda som finns kvar är trupperna som jag inte skickade iväg, vilket var spejarena..
Kan man få trupperna tillbaka ? Känns rätt meningslöst att spela annars!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, skickade undan dem under natten nu. Bara för att de inte skulle bli dödade om någon anföll..
Självklart skickar jag ju inte 3 adlar i samma attack ifall jag ska adla någon!


Någon annan som råkat ut för detta ?

Har ännu inte fått svar av supporten, ville veta om någon annan råkat ut för det och vad som hände sen ?
 

DeletedUser

Guest
Nej, det var en barbarby på 94p. Direkt jag tryckte på "Ok" knappen och sände iväg attacken försvann trupperna.. Farmen var nästan full innan och direkt efter blev den nästan tom.

Det blev inte heller någon tid som räknade ner när anfallet kommer fram :confused: Under de år jag spelat har jag aldrig råkat ut för detta förr! Kan ju inte vara vanligt att sådant här händer..
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
du hade inte bara inc å blev rensad då? :p annars tycker jag det låter väldigt konstigt
 

DeletedUser

Guest
kan ju vara någon som tänkte som du och deffade en barb me sina trupper för att slippa attacker?
 

DeletedUser

Guest
Nej, jag blev inte rensad. Då hade jag ju fått en rapport på det.. Samt trupperna fanns innan jag skickade dem.

Kan ju inte heller vara någon som deffat byn. Det dröjer ca 3h 30min för trupperna att komma fram till byn, de var försvunna 1 sekund efter att jag skickat attacken..


När man skickat ett anfall står det ju såhär i vanliga fall i samlingsplatsen:

Egna kommandon (1) Ankomst Ankomst om
Attack på Barbarby (***|***) K55 idag kl 12:56:17:835 0:32:51 Avbryt

Efter det jag skickade inatt blev det aldrig så, var som om trupperna aldrig funnits.
Det känns ju riktigt kul, just när man fixat tåg och ska börja adla på riktigt försvinner allt.
 

DeletedUser

Guest
Eller så var jag inte det!

Hur lång tid brukar supporten dröja att få svar ifrån ?
 

DeletedUser

Guest
Kan visa rapporter från igår, där jag hade det jag sagt tidigare.. Men inte för alla här, det blir till supporten ifall de vill se sånt.
Bör inte någon tw-snubbe kunna se vad som hänt ?

Man ser på min oba att jag haft trupper.. Har kanske inte haft grymt mycket trupper, men en del.

Att jag inte väggat eller blivit rensad ser man om man kollar min ob. Den har inte ökat alls nästan senaste dygnet, så att jag väggat eller blivit rensad hade synts där.. Dör 2500 yx, 1000 Lk m.m så syns det ju på ob'n, oberoende om man väggat eller blivit rensat.
 

DeletedUser

Guest
Kan visa rapporter från igår, där jag hade det jag sagt tidigare.. Men inte för alla här, det blir till supporten ifall de vill se sånt.
Bör inte någon tw-snubbe kunna se vad som hänt ?

Man ser på min oba att jag haft trupper.. Har kanske inte haft grymt mycket trupper, men en del.

Att jag inte väggat eller blivit rensad ser man om man kollar min ob. Den har inte ökat alls nästan senaste dygnet, så att jag väggat eller blivit rensad hade synts där.. Dör 2500 yx, 1000 Lk m.m så syns det ju på ob'n, oberoende om man väggat eller blivit rensat.

Har du väggat så får du din OBA efter först en vecka tror jag det är.
 

DeletedUser

Guest
Visste jag inte. Även om det nu är så tycker jag något tw-snubbe borde kunna se vad som hänt ?
För någon attack kom aldrig fram, fick ingen rapport. Kunde ju inte ens se att jag skickat ett anfall, just efter jag skickat det.

Känns ju lagom kul att trupperna försvinner, det måste ju blivit något konstigt fel..
Händer det för mig bör det kunna hända igen, för någon annan. Tycker det är något som bör kollas upp och åtgärdas..
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Vi driver bara med dig. Riktigt illa att nåt sånt kan hända faktiskt. Hoppas supporten löser detta.
 
Topp