BringT Vs Solace (Försnack)

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Nåja det officiellt ensamma spelare som attackerar. Fast då alla som haft med dessa fd internadlings/långkö kontona att göra, mycket väl vet vem som är deras bästa vänner.

Så idag inleddes det med att några spelare scoutade Solace fredliga försvar med offbyar. Viss framgång har dessa ju fått, jag har bl.a. tappat min första by på 17 månader i v2 så det är bara att gratulera.

Själv skall jag nu läsa hjälpen om vad offtrupper är till för.
 

DeletedUser

Guest
Ingen innefrån BringT styr dessa och leker tjuvstart, dock finns det folk som slutar och gör en sista "bomb" på sina konto, och är det så att dom sympatiserar med BringT eller Solace är det inget vi kan styra över...


tror inte dom gör någon större skada...
 
Reaktionspoäng
0
Ljug inte keyser, vi har ju admins på vår sida, de tömmer inaktiva konton åt oss på solace, inget fel med det?

LÄNGE LEVE ADMINS
 

DeletedUser

Guest
Inga "internadlings/långkö konton här inte...

Hörde rykten om att jag skulle köra ett av kontona som attackerar Solace men så bra som den spelaren lirat skulle jag aldrig klara eller hinna med...

Fortsätt offra trupp & adlar nu Solace...;)
 

DeletedUser

Guest
På BringT vägar ber jag hemskt mycket om ursäkt. Ville även passa på att be om ursäkt för global uppvärmning och för att solen kommer gå upp i morgon, vilket självklart också är vårat fel
 

DeletedUser

Guest
På BringT vägar ber jag hemskt mycket om ursäkt. Ville även passa på att be om ursäkt för global uppvärmning och för att solen kommer gå upp i morgon, vilket självklart också är vårat fel

vafan! jag visste det! det var ni som hade punka på min bil igår!!
 

DeletedUser

Guest
Jag ser gärna att tråden följer topic, även om det i mina ögon är svårt att se vad tråden egentligen handlar om.

Ifall det är som jag tolkar det, att BringT nu börjat attackera, så ser jag gärna stats och kommentarer kring händelserna, inte en massa anklagelser fram och tillbaka. Följs inte detta så ser jag ingen anledning att ha kvar tråden då det "officiella" startdatumet inte är här ännu.
 

DeletedUser

Guest
Bringt har inte börjat attackera - så tråden känns faktiskt helt meningslös...
 

DeletedUser

Guest
Jag ser gärna att tråden följer topic, även om det i mina ögon är svårt att se vad tråden egentligen handlar om.

Ifall det är som jag tolkar det, att BringT nu börjat attackera, så ser jag gärna stats och kommentarer kring händelserna, inte en massa anklagelser fram och tillbaka. Följs inte detta så ser jag ingen anledning att ha kvar tråden då det "officiella" startdatumet inte är här ännu.

Den kan inte följa topic, då topic är en anklagelse från början, inte ett konstaterande...
 

DeletedUser

Guest
Med den infon jag fått om detta låser jag tråden, ser inte att den gör någon nytta. Har trådskaparen annan åsikt och vill ha tråden öppnad så kontakta mig igen :)
 

DeletedUser

Guest
om detta handlar om bringt vs solace borde du inte skriva där istället?

Just nu är det väl bara all2 o chickaddict vs solace vad jag vet
 

DeletedUser

Guest
uppenbarligen får ju solace pisk iaf. ni suger, hur känns de?
 

DeletedUser

Guest
Släpp charaden inte ens du kan undgå att vara informerad om läget. Även en nybörjare kan läsa tw-stats och se kopplingen.

Får hoppas nu att Bringt inte krymper till 16 spelare pga all2.


frågan är ju en kille kan göra så två medlemmar dra i en stam?
Som all2 inte ens är med i Bringit och dem är 18 medlemmar så fattar inte detta ?

Hoaa med kollen kan väl förklara ?
 

DeletedUser

Guest
det där var en ovanligt idiotisk kommentar.. Jag hoppas att admins stryker den.


Idioti var just vad jag var ute efter ripley. vet inte om du fattade poängen men ville göra en liknelse till de konspirationsteorier som hoaa kommer med.
 

DeletedUser

Guest
Har öppnat tråden och rensat den efter att ha pratat med Hoaa , vill dock se fakta, statistik och sådana saker, som följer ämnet (vilket jag uppfattar vara BringT Vs. Solace) , ändrar namnet därefter.

Kommer vara petig när det gäller den här tråden, så håll inte på med en massa skit, det orkar varken ni eller jag med.
 
Topp