BringT, viktig info

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har mycket viktig info om stammen BringT!

De har massa intriger i stammen och stammen börjar delas upp i 2 läger! BooYaa, se till att bara deffa nu för jag hejjar på er! Om ni väntar lite så kommer BringT vara splittrat och ni kommer kunna adla dom när dom bränt sina trupper på varandra :)

ÄLG ör också i princip döda... alla "vanliga" medlemmar klagar på ledarna som skött diplomatin väldigt dåligt.

Jag är historialärare och jag kan se vissa likheter här med sovjet. Ledarna sköter allt värdelöst och befolkningnen (medlemmarna) klagar, men när dom klagar blir dom internadlade/kickade.

Kriget BringTs försök till krig har jag också sett i historien... Gustav II Adolf, Napoleon och ****** gjorde exakt samma misstag! Försöka inta Sovietunionen (BooYaa) och misslyckades.

//Hydrolift
 

DeletedUser

Guest
Tvivlar dock på BringT splittras, tjat, gnäll o gnabb e deras vardags syssla.


Men när nöden kräver det sitter de tillslut endå alla på samma sida.
 

DeletedUser

Guest
Ursprungligen postat av Hydrolift

ÄLG ör också i princip döda... alla "vanliga" medlemmar klagar på ledarna som skött diplomatin väldigt dåligt.

Jaha här ljuger du så hur stor chans är det att resten är sant :confused:
 

DeletedUser

Guest
Och det han säger om Älg stämde ju faktiskt till rätt stor del.

Det om BringT vet jag ingenting om dock.
 

DeletedUser

Guest
Jodå, det vart krig istället den här gången. :)
Men Älg förändras inte.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har mycket viktig info om stammen BringT!

De har massa intriger i stammen och stammen börjar delas upp i 2 läger! BooYaa, se till att bara deffa nu för jag hejjar på er! Om ni väntar lite så kommer BringT vara splittrat och ni kommer kunna adla dom när dom bränt sina trupper på varandra :)

ÄLG ör också i princip döda... alla "vanliga" medlemmar klagar på ledarna som skött diplomatin väldigt dåligt.