BringT, viktig info

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har mycket viktig info om stammen BringT!

De har massa intriger i stammen och stammen börjar delas upp i 2 läger! BooYaa, se till att bara deffa nu för jag hejjar på er! Om ni väntar lite så kommer BringT vara splittrat och ni kommer kunna adla dom när dom bränt sina trupper på varandra :)

ÄLG ör också i princip döda... alla "vanliga" medlemmar klagar på ledarna som skött diplomatin väldigt dåligt.

Jag är historialärare och jag kan se vissa likheter här med sovjet. Ledarna sköter allt värdelöst och befolkningnen (medlemmarna) klagar, men när dom klagar blir dom internadlade/kickade.

Kriget BringTs försök till krig har jag också sett i historien... Gustav II Adolf, Napoleon och ****** gjorde exakt samma misstag! Försöka inta Sovietunionen (BooYaa) och misslyckades.

//Hydrolift
 

DeletedUser

Guest
Tvivlar dock på BringT splittras, tjat, gnäll o gnabb e deras vardags syssla.


Men när nöden kräver det sitter de tillslut endå alla på samma sida.
 

DeletedUser

Guest
Ursprungligen postat av Hydrolift

ÄLG ör också i princip döda... alla "vanliga" medlemmar klagar på ledarna som skött diplomatin väldigt dåligt.

Jaha här ljuger du så hur stor chans är det att resten är sant :confused:
 

DeletedUser

Guest
Och det han säger om Älg stämde ju faktiskt till rätt stor del.

Det om BringT vet jag ingenting om dock.
 

DeletedUser

Guest
Jodå, det vart krig istället den här gången. :)
Men Älg förändras inte.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har mycket viktig info om stammen BringT!

De har massa intriger i stammen och stammen börjar delas upp i 2 läger! BooYaa, se till att bara deffa nu för jag hejjar på er! Om ni väntar lite så kommer BringT vara splittrat och ni kommer kunna adla dom när dom bränt sina trupper på varandra :)

ÄLG ör också i princip döda... alla "vanliga" medlemmar klagar på ledarna som skött diplomatin väldigt dåligt.

Jag är historialärare och jag kan se vissa likheter här med sovjet. Ledarna sköter allt värdelöst och befolkningnen (medlemmarna) klagar, men när dom klagar blir dom internadlade/kickade.

Kriget BringTs försök till krig har jag också sett i historien... Gustav II Adolf, Napoleon och ****** gjorde exakt samma misstag! Försöka inta Sovietunionen (BooYaa) och misslyckades.

//Hydrolift



Aaah för fan.. Alla i ÄLG är jätte ledsna i ögat och gråter svett pga vi har så dålig diplomati, och ledningen ska vi inte ens börja på :O OMG OMG OMG OMG....


Älskar alla som vet allt om andra stammar.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ska bli spännande att se hur detta blir :) Dock så tror jag att BringT kommer att hålla ihop. Bara för att det tjaffsas och de kickar lite spelare så betyder det inte att de kommer att splittras.... Dock så kan jag tro att det kanske tjaffsas lite väl mycket men jag tror starkt på att ledarna gör allt för stammens bästa och kickar de som tjaffsar mest (?) :)

Den som gjorde tråden kanske var den störste tjaffsaren i BringT (?) Men vad vet jag ;) Men alla kickningar och beslut som tas har ju en anledning och baktanke. De tänker ju inte såhär: "Ahh nu är det tjaffs så nu kickar vi 2 spelare så kanske det blir bättre".

Jag tror att BringT kommer att stå upp, de största tjaffsarna kanske kickas men de spelarna som kan hålla ihop kommer att vara kvar :)

Aaah för fan.. Alla i ÄLG är jätte ledsna i ögat och gråter svett pga vi har så dålig diplomati, och ledningen ska vi inte ens börja på :O OMG OMG OMG OMG....


Älskar alla som vet allt om andra stammar.:rolleyes:

Ni läcker som ett såll är allt jag kan säga :)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
hmf, tuff ledning hos oss men vi håller ihop...säger den som är inaktivast i Gamers...
 

DeletedUser

Guest
Kriget BringTs försök till krig har jag också sett i historien... Gustav II Adolf, Napoleon och ****** gjorde exakt samma misstag! Försöka inta Sovietunionen (BooYaa) och misslyckades.

De du menar är att Booyaa kommer slå BringT genom att fly, hoppas på en kall vinter och dåligt utrustade yxmän?
Solid plan måste jag säga :)
 

DeletedUser

Guest
De du menar är att Booyaa kommer slå BringT genom att fly, hoppas på en kall vinter och dåligt utrustade yxmän?
Solid plan måste jag säga :)

På vilket sätt skulle Booyaa fly ? :)
Du är stor i käfte men vad fan gör du för din stam emot Booyaa ? Se på dina adlade byar.... 2 barbs och 1 interadling. Starkt jobbat ifrån din sida och jag är mycket imponerad. Du representerar Älg väldigt bra :)
 

DeletedUser

Guest
Man kan inte alltid vara bäst och du är väl ett ganska bra exempel på det ;)
 

DeletedUser

Guest
På vilket sätt skulle Booyaa fly ? :)
Du är stor i käfte men vad fan gör du för din stam emot Booyaa ? Se på dina adlade byar.... 2 barbs och 1 interadling. Starkt jobbat ifrån din sida och jag är mycket imponerad. Du representerar Älg väldigt bra :)

hehe, nu tänkte du inte efter ordentligt?

Finns väl andra sätt o hjälpa sin stam om man inte har ett konto som ligger tillräckligt bra /är tillräckligt stort.. Finns något som kallas KÖ
 

DeletedUser

Guest
Fast nu när BooYaa adlat in sig så ligger Hanna den store faktiskt rätt bra till.
Men K.Ö låter mycket vettigare.
 

DeletedUser

Guest
På vilket sätt skulle Booyaa fly ? :)
Du är stor i käfte men vad fan gör du för din stam emot Booyaa ? Se på dina adlade byar.... 2 barbs och 1 interadling. Starkt jobbat ifrån din sida och jag är mycket imponerad. Du representerar Älg väldigt bra :)

Gör om gör rätt.
Det var ett skämt som anspelar på TS intressanta jämförelser med när Napoleon och ****** invaderade Sovjet/Ryssland.

Får man efter ett sådant misstag gissa att du spelar i Booyaa? De har en förmåga att... låt oss vara snälla och kalla det att missupfatta saker. :awsm:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp