Bra enväldiga stammar

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Jag tycker att V7 är en samling av familje/akademi stammar...
om man tar en titt så på top 40 så är det 20 % familje stammar..
De enda starka seriösa stammarna enligt mig är
Nit
ATWM
TTT
THO
M2S
PBT

Finns säkert några andra..
Det jobbiga är att jag inte kan ansöka till dessa för att jag inte når deras medelpoäng eller de är i fel kontinent..
Det jag vill ha sagt är:
V7 sluta upp med familje stammarna det är bara trist...
kör egenhändigt man kommer längre..

EDIT:
Ja, jag är med i en familje stam...
Dock så försöker jag få dem till att ändra sig^^
Stannar bara där för att jag gillar ett stort antal av spelarna..
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att V7 är en samling av familje/akademi stammar...
om man tar en titt så på top 40 så är det 20 % familje stammar..
De enda starka seriösa stammarna enligt mig är
Nit
ATWM
TTT
THO
M2S
PBT

Finns säkert några andra..
Det jobbiga är att jag inte kan ansöka till dessa för att jag inte når deras medelpoäng eller de är i fel kontinent..
Det jag vill ha sagt är:
V7 sluta upp med familje stammarna det är bara trist...
kör egenhändigt man kommer längre..

EDIT:
Ja, jag är med i en familje stam...
Dock så försöker jag få dem till att ändra sig^^
Stannar bara där för att jag gillar ett stort antal av spelarna..

Ne varför köra med familjestammar det håller aldrig i längden heller :/ Visst man kanske lyckas skrämma iväg vissa stammar men dem största tar ingen notis av om det är flera stammar i en familj då dem alltid har vissa brister ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att V7 är en samling av familje/akademi stammar...
om man tar en titt så på top 40 så är det 20 % familje stammar..
De enda starka seriösa stammarna enligt mig är
Nit
ATWM
TTT
THO
M2S
PBT

Finns säkert några andra..
Det jobbiga är att jag inte kan ansöka till dessa för att jag inte når deras medelpoäng eller de är i fel kontinent..
Det jag vill ha sagt är:
V7 sluta upp med familje stammarna det är bara trist...
kör egenhändigt man kommer längre..

EDIT:
Ja, jag är med i en familje stam...
Dock så försöker jag få dem till att ändra sig^^
Stannar bara där för att jag gillar ett stort antal av spelarna..

Är Wombat en familjestam?
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Nej, men de kommer ändå inte vara länge..
Inte så som de spelar, sedan är deras lokalisering vädligt dålig strategiskt.
Gröna är:
Nit
Tho
ATWM
De svarta är:
Wombat
map.php
 

DeletedUser

Guest
Men tänk så bestämmer sig Wombat för att samarbeta med TTT och KAPOOW! så är NiT gänget döda.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Ett samarbete mellan min stam och wombat emot just NiT kommer aldrig inträffa...
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att V7 är en samling av familje/akademi stammar...
om man tar en titt så på top 40 så är det 20 % familje stammar..
De enda starka seriösa stammarna enligt mig är
Nit
ATWM
TTT
THO
M2S
PBT

Finns säkert några andra..
Det jobbiga är att jag inte kan ansöka till dessa för att jag inte når deras medelpoäng eller de är i fel kontinent..
Det jag vill ha sagt är:
V7 sluta upp med familje stammarna det är bara trist...
kör egenhändigt man kommer längre..

EDIT:
Ja, jag är med i en familje stam...
Dock så försöker jag få dem till att ändra sig^^
Stannar bara där för att jag gillar ett stort antal av spelarna..

Pbt är väl en familjestam?
Pbt--->Ov~
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ojsan, första gången jag ser att wombat är i forumet...
Känner ni er träffade?:)
Angående PBT vet jag inte.
 

DeletedUser

Guest
Jag har raderat lite inlägg som svävar bort från ämnet lite väl mycket. Enskilda forumsanvändares regdatum och aktivitet på forumet har inte med värld 7 att göra.
 

DeletedUser

Guest
fattar inte varför man gör en sån här tråd när man själv är i en familjestam...

du kunde gått in på top 15 stammar istället och skrivit vilka du tycker är starka stammar istället för att göra en ny tråd om det... tänk om alla skulle skrivit en ny tråd om vad dom tycker om v7s stammar.... sen att du inte har någon fakta eller aning om hur stammarna är sänker bara trådens värde...
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Hehe, jag utpekar bara att V7 har många familjestammar..
Om det är så du känner, shure feel like that i know my knowledge myself:)
 

DeletedUser

Guest
fattar inte varför man gör en sån här tråd när man själv är i en familjestam...

du kunde gått in på top 15 stammar istället och skrivit vilka du tycker är starka stammar istället för att göra en ny tråd om det... tänk om alla skulle skrivit en ny tråd om vad dom tycker om v7s stammar.... sen att du inte har någon fakta eller aning om hur stammarna är sänker bara trådens värde...

Vad är det för fakta du besitter då? Du vet alltså att TTT och Wombat tar NiT, det är liksom absoluta sanningen, det är fakta, det är inte snack det med? Visst de kanske tar NiT men det är fan ingen fakta.
 
Reaktionspoäng
0
@Ghost stalker

hur fick du det till att han tyckte "att TTT och Wombat tar NiT, det är liksom absoluta sanningen, det är fakta, det är inte snack det med? Visst de kanske tar NiT men det är fan ingen fakta." i det där citatet:D

Faktan han syftar på är helt enkelt kvalitet/aktivitet på medlemmar, diplomati etc och det är uppenbart att trådskaparen inte besitter sådan fakta.
Jag har sett flera skriva här i trådar nu som vräker ut sig saker utan att egentligen ha någon direkt vetskap om stammarna.

Om TTT och Wombat (+allierade?) skulle ta NiT(med allierade?) låter jag vara osagt.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
@Ghost stalker

hur fick du det till att han tyckte "att TTT och Wombat tar NiT, det är liksom absoluta sanningen, det är fakta, det är inte snack det med? Visst de kanske tar NiT men det är fan ingen fakta." i det där citatet:D

Faktan han syftar på är helt enkelt kvalitet/aktivitet på medlemmar, diplomati etc och det är uppenbart att trådskaparen inte besitter sådan fakta.
Jag har sett flera skriva här i trådar nu som vräker ut sig saker utan att egentligen ha någon direkt vetskap om stammarna.

Om TTT och Wombat (+allierade?) skulle ta NiT(med allierade?) låter jag vara osagt.

Påstår du att jag bara vräker ur mig saker?:eek:
Och förmodligen syftar han på TTT och Wombat eftersom han är medlem i Wombat, eller så gillade han bara inte att jag påstod att Wombat och TTT inte kunde ta Nit...

Idag 10:59
baxd
Citat:
Ursprungligen postat av outlander Visa inlägg
Skulle inte räcka med bara Wombat och TTT ...

så mycket snack men så lite fakta...
 

DeletedUser

Guest
Min åsikt är att Wombat och TTT skulle ta NiT. Eftersom NiT vad jag har hört har en del brister numera pga mergen.
 
Reaktionspoäng
0
Påstår du att jag bara vräker ur mig saker?:eek:
Och förmodligen syftar han på TTT och Wombat eftersom han är medlem i Wombat, eller så gillade han bara inte att jag påstod att Wombat och TTT inte kunde ta Nit...

Det här citatet pratade jag om:

fattar inte varför man gör en sån här tråd när man själv är i en familjestam...

du kunde gått in på top 15 stammar istället och skrivit vilka du tycker är starka stammar istället för att göra en ny tråd om det... tänk om alla skulle skrivit en ny tråd om vad dom tycker om v7s stammar.... sen att du inte har någon fakta eller aning om hur stammarna är sänker bara trådens värde...

Där finns inget om Wombat TTT vs NiT


Och ingen har sagt något om dina kunskaper som spelare. Bara att familjestam-livsstilen ute i rimmen begränsar dina ingående kunskaper om toppstammarna ;)


Tillbaka ontopic

Wombat internadlar som en gnu just nu
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Och ingen har sagt något om dina kunskaper som spelare. Bara att familjestam-livsstilen ute i rimmen begränsar dina ingående kunskaper om toppstammarna ;)

Försöker få min stam till att ändra sig^^
Dem är inte så lätta att övertala-.-


Wombat har alltid varit bra på internadling;)
 
Topp