botskydden

DeletedUser

Guest
en jävla massa såna hela tiden, men eftersom de bara e firestone som behöver sån så tycker jag att bara han ska få massa botskydd osvosvosv
 

DeletedUser

Guest
osv osv osv,

Men hat på botskydd som kommer varannan sekund, det håller jag med om!!
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Vi i teamet förstår självklart de eventuella problem som uppstår till följd av detta skyddet. Vi beklagar även om det påverkat någons spelande negativt. Samtidigt får man inte glömma att skyddet råder på lika villkor för alla spelare och gör så att fusk genom att använda sig av bots ej fungerar - något som annars skulle gjort att villkoren inte varit lika för alla.

Jag ska även vara tydlig på punkten kring att botskyddet är ett krav från Innogames, något vi i teamet ej kan justera/ändra.

Hoppas ni förstår situationen och kan acceptera den :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Bästa grejen någonsin om du frågar mig.

Störande, men de kan ja leva med sålänge ingen bott farmar åt folk.
 

DeletedUser

Guest
Bästa grejen någonsin om du frågar mig.

Störande, men de kan ja leva med sålänge ingen bott farmar åt folk.

Som om att botskydd någonsin hjälpt mot bottar. Det kanske hjälper mot någon random snubbe som laddat ner farmbot.exe från någon random uråldrig polsk sida. Men om det sitter en person som lagt ner lite tid och googlat runt lite så går det relativt jätteenkelt att sitta och farmbotta bäst man vill, utan att varken botskydd eller världmoderatorer kan hindra en.

Nu är jag faktiskt inte alls insatt. Men de flesta bottar brukar ju ha deathbycaptcha inbyggt. Nu vet jag dock inte om det fungerar just för tw botskyddet. Men ser inte varför det inte skulle göra det.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Som om att botskydd någonsin hjälpt mot bottar. Det kanske hjälper mot någon random snubbe som laddat ner farmbot.exe från någon random uråldrig polsk sida. Men om det sitter en person som lagt ner lite tid och googlat runt lite så går det relativt jätteenkelt att sitta och farmbotta bäst man vill, utan att varken botskydd eller världmoderatorer kan hindra en.

Nu är jag faktiskt inte alls insatt. Men de flesta bottar brukar ju ha deathbycaptcha inbyggt. Nu vet jag dock inte om det fungerar just för tw botskyddet. Men ser inte varför det inte skulle göra det.

Stoppar väl dem på natten, glad för de lilla.
 
Topp