BooYaa

DeletedUser

Guest
Kikade runt på världen och såg att stammen BooYaa finns på här. Som man kan läsa på deras profil så skriver de att "Ni kommer väl ihåg V11" och visst gör vi som lirade där det. Det står även "We rise again" och om jag lägger ihop dessa två rader så får jag det till att the mighty BooYaa har startat upp med orginalspelare i spetsen?

Stämmer detta eller är det så att det är spelare som utger sig för att vara "gamla BooYaa" är min fundering.
Svaret är enkelt..... knappast. Som en av ledarna i BooYaa på V11 så vet jag att så inte är fallet. Efter en ordväxling med Sliten på Skype som förövrigt lagt TW på hyllan, så ska jag hälsa att det inte är han som sitter bakom kontot slitenofsweden eller slitenofsverige. Det dom säger får stå för dom själva och han ville det starkaste dementera detta.
För ren info. Ni kanske inte kunde bry er mindre om detta, men jag vill inte att andra utger sig för att vara något eller någon de inte är.

//b
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Tack för upplysningen! Då gick jag tydligen själv i fällan och trodde det var orginalstammen som startat. Men aja, vi får väl se hur dessa klarar sig, kanske blir en intressant stam ändå :D
 

DeletedUser

Guest
Tyckte det lät lite skumt när dom försökte övertala mig att dom var orginala boooya
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Men hade det vart originalen så hade det vart med de namnen också. Det tycker i alla fall jag ;)
Kram Nightfall
 
Topp