boman anfaller GoW

DeletedUser

Guest
För alla som undrar (och övriga) så har nu boman oprovocerat anfallit flera av våra spelare. GoW kommer inte att acceptera ett sådant förfarande utan kommer att slå tillbaka mot boman och inte mot någon annan än boman.

MA som stam har inte kommit med någon krigsförklaring och heller har inte övriga spelare anfallit GoW. Vi vill härmed återigen klargöra vår syn om att vi betraktar spelarna i MA som våra systrar och bröder och kommer inte att anfalla spelare i MA såvida de inte liksom boman får för sig att anfalla GoW. Vi kommer liksom alltid att på alla sätt och vis försöka hjälpa de MA spelare som vill fortsätta att ingå i den gemenskap vi haft tillsammans under lång tid innan boman självsvåldligt valde att avsluta denna gemenskap.

Det är bara att gratulera de som tidigare var våra i WCW gemensamma fiender att detta totala sammanbrott inom MA (genom boman) gett er ett en alldeles för tidig julklapp.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Boman79 sa:
jag förklarar härmed krig emot ALLA som ingår i nwcw-k och nwcwKA

ni som vill stå utanför detta kan kontakta mig annars börjar anfallen att hagla inom kort

BOMAN VS K STAMMARNA yiiihaaaaaaa

Nästan så att man kan tro att han redan gjort det själv.
 

DeletedUser

Guest
Nästan så att man kan tro att han redan gjort det själv.

Nja, det var när boman under en kort tid lämnade nwcwMA för en egen stam han bildade WAR. Sedan bjöd vi som då var aktiva ledare i WCW familjen in boman till MA med hertigs behörighet (runt 7/8 december). Men allt det finns redan diskuterat i en annan tråd.

Efter att boman gick tillbaka in i en stam som då fortfarande hörde till WCW familjen så har det inte gjorts någon krigsförklaring vare sig från boman eller nwcwMA gentemot GoW. Vi ville i denna tråd förtydliga hur vi ser på den ingame situation som uppstått med att boman personligen valt att anfalla GoW spelare.

Kan bara återigen konstatera att för de som krigat mot WCW under en längre tid så måste detta vara en alldeles för tidig julklapp. Hade jag själv suttit på motståndarsidan så hade jag inte kunnat gör annat än att skratta. För oss som har varit med i WCW är det bara tragiskt det som nu utspelar sig.
 

DeletedUser

Guest
Nja, det var när boman under en kort tid lämnade nwcwMA för en egen stam han bildade WAR. Sedan bjöd vi som då var aktiva ledare i WCW familjen in boman till MA med hertigs behörighet (runt 7/8 december). Men allt det finns redan diskuterat i en annan tråd.

Efter att boman gick tillbaka in i en stam som då fortfarande hörde till WCW familjen så har det inte gjorts någon krigsförklaring vare sig från boman eller nwcwMA gentemot GoW. Vi ville i denna tråd förtydliga hur vi ser på den ingame situation som uppstått med att boman personligen valt att anfalla GoW spelare.

Kan bara återigen konstatera att för de som krigat mot WCW under en längre tid så måste detta vara en alldeles för tidig julklapp. Hade jag själv suttit på motståndarsidan så hade jag inte kunnat gör annat än att skratta. För oss som har varit med i WCW är det bara tragiskt det som nu utspelar sig.

Hahahaha, boman har tydligt förklarat läget här i externa. Att ni sen stirrar er blinda på att Boman faktiskt återfår sin position som ledare för MA är ju bara undanflykter.

Nä, ni har fått er krigsförklaring tydligt och klart från Boman.
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Nja, det var när boman under en kort tid lämnade nwcwMA för en egen stam han bildade WAR. Sedan bjöd vi som då var aktiva ledare i WCW familjen in boman till MA med hertigs behörighet (runt 7/8 december). Men allt det finns redan diskuterat i en annan tråd.

Efter att boman gick tillbaka in i en stam som då fortfarande hörde till WCW familjen så har det inte gjorts någon krigsförklaring vare sig från boman eller nwcwMA gentemot GoW. Vi ville i denna tråd förtydliga hur vi ser på den ingame situation som uppstått med att boman personligen valt att anfalla GoW spelare.

Kan bara återigen konstatera att för de som krigat mot WCW under en längre tid så måste detta vara en alldeles för tidig julklapp. Hade jag själv suttit på motståndarsidan så hade jag inte kunnat gör annat än att skratta. För oss som har varit med i WCW är det bara tragiskt det som nu utspelar sig.

Om det bara är boman som anfaller er så är det ingen vidare julklapp.
Skulle kunna jämföras med att få ett par strumpor.
En spelare gör ingen större skillnad och dessutom måste vi adla alla byar ändå, oavsett om det är GoW eller boman som sitter bakom murarna
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hahahaha, boman har tydligt förklarat läget här i externa. Att ni sen stirrar er blinda på att Boman faktiskt återfår sin position som ledare för MA är ju bara undanflykter.

Nä, ni har fått er krigsförklaring tydligt och klart från Boman.

Så lite du vet....men försöker framstå som den store informatören.
BUUUUUUUUU va dåligt.
Deus......... är du inte trött på att INGEN tror på ditt svamel, (tyck gärna att jag svamlar) men korrekt info kommer härifrån.
Vilket ni förmodligen i framtiden kan gå in i en tråd och säga, så här:
Kolhed snackade massa skit, och var allmänt otrevlig........
MEN han for inte med en massa osanningar som vissa av oss andra.

PS:
Spelare skall enbart använda ett konto, ett nick mm för att i mina ögon anses som ärliga och seriösa.
Övriga psedospelare kan vi gärna bli av med.
 

DeletedUser

Guest
struntar i det, för det lär ändå gå åt traditionen
 
Senast redigerad av en moderator:

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
har själv funderat på det, kolhed. men det är under dom namnen dom är kända för och så tror jag att dom inte helt rullar tummarna här i forumet, vi har alla hört talas om folk som tar över gamla konton på v.3

kolhed, det finns tre sidor av myntet vad säjer att din sida är mer sann än andras?
inget förutom dig själv just nu, bevis kan motbevisas (vilka var dina). fast du har rätt på en punkt kolhed i ditt inlägg
"kolhed snackade massa skit och var allmänt otrevlig......".

iaf on topic:
iron sök inte en tröst på forumet, för du lär inte finna nån. att boman anföll er och förklarade vrf i forumet räcker klart nog som krigsförklaring, för vad är en krigs förklaring? traditionellt så är det en prålig text, som säjer krigets orsak, på antingen ett komiskt eller enkelt sätt. men man kan ju även köra som boman tycker jag i vilket fall

kommentera mig och jag kommer igen

Och du är lika ovetande som dom jag nämde, Kom igen när du har lite mer info.
Dina tre sidor kan ju vara en enkel väg ut i flumeriet, så jag lägger till en sida på myntet.
hmmmmmmm hur gör vi nu då, kanske du skall kolla vad jag nyss tog upp i dom inre kretsarna, där framgår det ganska klart vad som gäller (ser du inte det? eller får du inte den infon!!!!) tror det var det jag menade!!
 

DeletedUser

Guest
För alla som undrar (och övriga) så har nu boman oprovocerat anfallit flera av våra spelare. GoW kommer inte att acceptera ett sådant förfarande utan kommer att slå tillbaka mot boman och inte mot någon annan än boman.

MA som stam har inte kommit med någon krigsförklaring och heller har inte övriga spelare anfallit GoW. Vi vill härmed återigen klargöra vår syn om att vi betraktar spelarna i MA som våra systrar och bröder och kommer inte att anfalla spelare i MA såvida de inte liksom boman får för sig att anfalla GoW. Vi kommer liksom alltid att på alla sätt och vis försöka hjälpa de MA spelare som vill fortsätta att ingå i den gemenskap vi haft tillsammans under lång tid innan boman självsvåldligt valde att avsluta denna gemenskap.

Det är bara att gratulera de som tidigare var våra i WCW gemensamma fiender att detta totala sammanbrott inom MA (genom boman) gett er ett en alldeles för tidig julklapp.

Ok för att klargöra igen. Läs om, läs rätt. Vi vet att Boman har gett oss den krigsförklaringen innan. Även om vi trodde den var överstökad så handlade detta inlägg om att vi med bitterhet och motsträvan tackar ja till Bomans privata lilla krig som han tydligen vill hålla på med. Vi vill också klargöra att vi INTE är intresserade av det egentligen, vi är heller INTE intresserade av krigshandlingar emot andra MA spelare och vi har inte fått en krigsförklaring ifrån stammen MA.

Vi är heller INTE intresserade av förvränganda kommentarer om undanflykter, 3 sidiga mynt och allsköns bla bla bla som inte tillför diskussionen något.

Heder till Capitan som tillförde något i diskussionen om deras syn på saken utan att håna eller flumma iväg i det blå.

Mvh
Dalezzad
Generallöjtnant
GoW-s
 

DeletedUser

Guest
struntar i det, nån gång så måste nån börja
 
Senast redigerad av en moderator:

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
Seriöst alltså, sluta hoppa på varandra hela tiden, det är fan inte kul att läsa allt detta. Såna som kastar skit på andra är de som borde bannas egentligen, lärde ni er inget av oss som vart bannade ett tag? Att ni håller på likadant nu som innan bannen är för mig otroligt, vad leder denna pajkastning till egentligen? Svaret är hårdare moderation av forumet och det är då forumet blir låst och man knappt kan skriva något utan att det låses trådar till höger och vänster och det är det sista jag vill se i utvecklingsväg av detta forum.

Hjälp till att göra forumet aktivt och roligt att läsa istället för att kasta pajer på varandra, det gör mer skada än nytta i dagsläget.

(Sorry Kimberley för OT)

On topic, visst att ni inte fått en krigsförklaring från Boman igen, måste han skicka en ny då han klart förklarat sina åsikter med tråden han skapade? Han ämnade kriga mot er och gör det oavsett stamtillhörighet, sluta klaga nu och gnälla över det, acceptera läget och anfall tillbaka istället för att beklaga er i externa.

Tack för mig!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
On topic, visst att ni inte fått en krigsförklaring från Boman igen, måste han skicka en ny då han klart förklarat sina åsikter med tråden han skapade? Han ämnade kriga mot er och gör det oavsett stamtillhörighet, sluta klaga nu och gnälla över det, acceptera läget och anfall tillbaka istället för att beklaga er i externa.

Tack för mig!

Ursäkta men vem klagar och gnäller? Det är då inte vi i alla fall. Återigen vi har INTE bett Boman om en ny krigsförklaring. Vi ville bara lägga korten på bordet direkt så det inte blir vanliga visan om att vi är elaka och stygga som adlar stackars Boman av banan. Vi ville dessutom klargöra att vi inte gillar den här situationen och att det verkligen inte är vårt val ÄVEN om vi "poänggiriga otäckingar" får rejält med lätta byar att adla. Trodde ändå externa kunde användas för att meddela saker till övriga världen och även MA i detta fall utan att det ska behöva analyseras sönder i små bitar och förvrängas?
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Seriöst alltså, sluta hoppa på varandra hela tiden, det är fan inte kul att läsa allt detta. Såna som kastar skit på andra är de som borde bannas egentligen, lärde ni er inget av oss som vart bannade ett tag? Att ni håller på likadant nu som innan bannen är för mig otroligt, vad leder denna pajkastning till egentligen? Svaret är hårdare moderation av forumet och det är då forumet blir låst och man knappt kan skriva något utan att det låses trådar till höger och vänster och det är det sista jag vill se i utvecklingsväg av detta forum.

Hjälp till att göra forumet aktivt och roligt att läsa istället för att kasta pajer på varandra, det gör mer skada än nytta i dagsläget.

(Sorry Kimberley för OT)

On topic, visst att ni inte fått en krigsförklaring från Boman igen, måste han skicka en ny då han klart förklarat sina åsikter med tråden han skapade? Han ämnade kriga mot er och gör det oavsett stamtillhörighet, sluta klaga nu och gnälla över det, acceptera läget och anfall tillbaka istället för att beklaga er i externa.

Tack för mig!

On topic
Vi beklagar oss inte över Bomans tilltag, det sorgliga är att han dragit in en massa andra spelare i sin cirkus.
Har själv en massa förfrågningar om vad som "brunnit" hos ledaren för MA, som inte officiellt deklarerat krig mot
oss GoW mm.
Så är det säkert, en spelare har det jobbigt på något plan, men dessvärre drabbar det en massa andra.
Inte kul när man spelat detta spel under en längre tid och fått en viss respekt för hur vissa agerar och så.

Låter det konstigt.....förstår det.
Men se det lite som följande; fick en massa Kö förfrågande från spelare som ville spela vidare men inte orkade med "falskspelet" som drogs igång.
MA var en maktfaktor när det styrdes av aktiva spelare, i dagsläget är det en "läggstam" Myrakatten osynlig, synonym med MA, Boman har uppenbarligen hittat sin egen värld.
Tar mig till minnes ett år tillbaka i tiden, ett av spelets största besvikelse är när man bara avslutar massor med konton för man inte ser en spelutväg (Tjekan.....rättstavat.......)
Får man fråga?
Startar man ett spelkonto i denna värld för att sen inte fatta vad det kräver?
Startar man ett spelkonto i denna värld för att sen inte tro att alla spelar på samma villkor ?

Så var det.....

Ljus i ditt hår......Lucia är på ingående.....

Ha en God Jul allihopa, tomten kommer.
 

DeletedUser

Guest
värd 3 har spårat ur totalt. alla hjärntvättade stammar som hoppade på wcw familjen från början kan ju bara gå och köra upp en slickepinne någonstans.

sen så vart det inaktivitet i ma ledarna fick väldigt mycket att göra i rl. då passar stora delar av wcw familjen på att gå bakom ryggen på diverse.
idioter säger jag bara
men men tack och hej
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
värd 3 har spårat ur totalt. alla hjärntvättade stammar som hoppade på wcw familjen från början kan ju bara gå och köra upp en slickepinne någonstans.

sen så vart det inaktivitet i ma ledarna fick väldigt mycket att göra i rl. då passar stora delar av wcw familjen på att gå bakom ryggen på diverse.
idioter säger jag bara
men men tack och hej

Biltjuven jag msnade och pratade med både Myran och Boman i många omgångar, så är det att gå bakom ryggen på någon när man säger det rakt i ansiktet på någon?
Vi svek ingen, däremot försökte vi finna en lösning så att alla hade tillgång till aktiva spelare och de minsta i rimen sattes i MA för att stammen ej skulle kunna bli utadlad av de södra stammarna.
Okey Myrans och Bomans bästa vänner i Corian, de som hög dem i ryggen, kunde fortfarande nå några av dem..
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
värd 3 har spårat ur totalt. alla hjärntvättade stammar som hoppade på wcw familjen från början kan ju bara gå och köra upp en slickepinne någonstans.

Verkar vara lite grinig?
Förstår att det inte är roligt att kriga mot en större sida för första gången ;) blir inte lika lätt så.
 

DeletedUser

Guest
vi har alltid krigat mot större stammar. sen att flera har hoppat med oss eller på dem inte vårat problem

men sen om hela värden hoppar på en stam är det inte så konstigt att det blir jobbigt xD
 

DeletedUser

Guest
vi har alltid krigat mot större stammar. sen att flera har hoppat med oss eller på dem inte vårat problem

men sen om hela värden hoppar på en stam är det inte så konstigt att det blir jobbigt xD

Det där var ju inte riktigt sant om vi kollar i historie boken ;)
du får gärna upplysa mig om det kriget ni har varit i underläge poängmässigt förutom detta krig.
 
Topp