Bjuder upp till dans

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
En lite halv offtopic efter läst och letat.
Var står reglerna för vem som vinner en värld ?
Bara ettan eller allierad till den ?
Procenttal av världen ?

By the topic..
Let the best tribe win !! :D
 

DeletedUser

Guest
wooooooooow var det inte ni som sa att RF bara hjälpte D-P och inte AaoD :rolleyes:
Detta var ni ju så anti imot när alla sa det i NBnP, när ni var i krig med NBnP:p

Man ser att ni pratar en del skitt men vem faan gör inte det xD.

två saker till bara:
1. Sparkz man måste inte alltid ha rätt ;)
2. Dummbullen kan du inte bara va tyst nång gång med alla dem här på negativa påhoppen mot oss i AM (det är inte coolt att prata skitt om personer på ett öppet forum). Du får inget direkt bra intryk då :rolleyes::rolleyes: Och du påstår att det är vi i Am som går offtopic.
Men jag tycker det är väldigt konstigt att alltid nån vid namnet dum nånting skriver oftas nått offtopic skämt lr diskreminering av en Person lr en Stam i varje tråd här på v10 forumet.
Så tänk efter innan du skriver nått här på forumet. För du skriver inte mot nån påhittad gubbe/kvinna, utan mot en riktig person framför data skärmen...


Vill be om ursäkt för detta offtopic inlägg, ville bara få sakt lite saker som har stört mig ett tag nu xP.


Och även jag ska vara bäredd med danskorna på fredag :D.

Lycka till AAod! :)

Let´s Dance!!!

1. Vi har stått vid deras sida, inte hjälpt de i kriget.
2. Ang, mig, ska inte kommentera detta :cool:
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Lägg av med skitsnacket henrik.
Kämpa mot oss istället för att bara sitta och pladdra, man kan inte få som man vill alltid.
Dessutom ska ni känna er lite hedrade för ni är nog de ända som kan ge oss en riktigt god kamp.

Själv bor man en halv värld ifrån dansgolvet så det blir en bit att gå.

GLHF!
 

Ancalagon

Member
Reaktionspoäng
0
Då vill jag som trådkapare klargöra vissa saker om min tråd.

Det är att här skall inte vara massa jävla gnäll och tjafs det får ni sköta i egna trådar. Helst nån tråd på nått forum långt bort på .hu eller nått så vi slipper se och läsa all negativ stämning ni sprider om kring er.

I min tråd skall vi ha trevlig diskutera vilken låt man dansar och sänder adlar bäst till osv.

Eller hur stora dansskor Rofflarn har och vad han polerar dom med för dom glänser så :p

Tack för visad hänsyn i fortsättningen så vi kan kramas i trafiken.
 

DeletedUser

Guest
då är dagen kommen då, ca 10h kvar tills dansen.



(funderar på att lägga in dummbullen i fejkscriptet, bara för gammal vänskaps skull :rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
Japp
Jag har redan börjat stretcha så att jag är riktigt smidig i kroppen ikväll.

Ölen som jag inhandlat lär se till att alla attacker hamnar exakt där dom skall och vid rätt tid:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag går nog och lägger mig nu är svintrött.
Jag skickar kö till AM :awsm:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Taggade? Woha med de inks ja lär få så kan man inte vara annat än, lite nervös men taggad ^^
 
Topp