BiltjuveN Säger hej då :)

DeletedUser

Guest
BiltjuveN säger här med hej då till värd 3 :)

värd 3 var den första värden jag spelade på.

Jag har spelat tw i 3 år tror jag det hunnit blivit om inte lite mera.

Kommer finnas kvar på värd 9 i stammen T-Bag.

och spelaren som följt mig genom hela tiden är boman och han slutar så känner jag att det inte är mera än rätt att jag slutar. puss

många har säkert inte ens hört talas om mig. kanske för att jag varit rätt inaktiv dem senaste 2-3 månaderna. har haft kö låg som max på 2.2 miljoner. men nu ger jag upp ingen ide att hoppa in i ett värdskrig när alla trupper redan är borta :) samt att man inte har en aning om vad som händer.

så herå :) jag är inte den bästa skrivaren xD
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Aha! Ja jo, jag gjorde väl ett bra jobb antar jag :awsm:

GG, bra att du försöker behålla lite heder iaf. Skrev så ingame innan ja såg detta. (började bli riktigt pinsamma stats för din del)

Lycka till i v9, behöver du nån gång massivt med understöd så skriv till mig ;)
 

DeletedUser

Guest
Även om du var WCW:are så var du en mycket bra och trevlig spelare. Önskar dig lycka till IRL och på V.9
 

kugelfest

Member
Reaktionspoäng
0
Minns dig, vi lirade i GOTH när v3 startade, även om jag inte blev kvar länge i v3 :) Har för mig att det var GOTH iaf ;)
 

DeletedUser

Guest
Hejdå Biltjuven, minns dig bara från att du styrde en stam på v9. Du gjorde väl kanske inte det jättebra, men du var iallafall nästan alltid trevlig i forumet! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehe DeusMachina och aeon kommer alltid älska er också xD så trevligt att se att ni bryr er om mig ändå xD

tack alla som kan vara trevliga i allfal.
 

DeletedUser

Guest
Aha! Ja jo, jag gjorde väl ett bra jobb antar jag :awsm:

GG, bra att du försöker behålla lite heder iaf. Skrev så ingame innan ja såg detta. (började bli riktigt pinsamma stats för din del)

Lycka till i v9, behöver du nån gång massivt med understöd så skriv till mig ;)

haha jo pinsamma stats kan man lungt säga men som sagt innan jag gav kö losade jag inte en ända by. sen fick jag någon missanpassad kö. sen fick jag en annan och den fick upp mina stats och poäng men sen hade den inte tid och gav till nästa och den var missanpassad eller kanske låter fel men jaja.

hihi heter du på värd 9då xD
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
haha jo pinsamma stats kan man lungt säga men som sagt innan jag gav kö losade jag inte en ända by. sen fick jag någon missanpassad kö. sen fick jag en annan och den fick upp mina stats och poäng men sen hade den inte tid och gav till nästa och den var missanpassad eller kanske låter fel men jaja.

hihi heter du på värd 9då xD

Mja alltså...Rätt simpelt och säga varför du fick några byar, eller rent ut sagt varför jag förlorade byar. Nån gång kanske du får veta, några vet ju redan men ;)

Lirar inte v9, men jag kan nog ta en kö om de skulle behövas nån gång. Lirar väl rätt ok på gunny ändå? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Mja alltså...Rätt simpelt och säga varför du fick några byar, eller rent ut sagt varför jag förlorade byar. Nån gång kanske du får veta, några vet ju redan men ;)

Lirar inte v9, men jag kan nog ta en kö om de skulle behövas nån gång. Lirar väl rätt ok på gunny ändå? :awsm:

haha xD jag har ingen aning jag hade inte varit in på värd 3 på som sagt många månader xD så xD kollade twstats i bland. och såg xD

haha så du spelar gunny xD hihi

om du är snabb sen så får du massa grå byar där :p
 

DeletedUser

Guest
hejrå biltjuven, hade väldigt kul i B's forum förut x) Hare bra å lycka till
 

Hardstyle*

Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt :p Känner inte dig , Men har sett dig när jag skrollade på rankingen ^^

Lycka till på v9 ..
 
Topp